SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Hoequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme schattig meisje
1-1quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:01 schreef JanCees het volgende:
Kanker Sparta
Nu gaat iedereen me uitlachen on knvb topic
1-1!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:01 schreef JanCees het volgende:
Kanker Sparta
Nu gaat iedereen me uitlachen on knvb topic
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme schattig meisje
Genieten ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima serietje toch, heb hem af.
Gisteren de season finale gekeken. Vind het uiteindelijk maar een redelijk matige serie. Wel goed als tijdverdrijf.quote:
De serie gaat wel een beetje te snel en verliest daardoor geloofwaardigheid. Zullen ze ook wel weer te lang gaan rekken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteren de season finale gekeken. Vind het uiteindelijk maar een redelijk matige serie. Wel goed als tijdverdrijf.
Echt he. De enige reden dat ik nu toch maar iets kijk is om mijn maandelijkse Netflix bijdrage niet volledig nutteloos te makenquote:
Ik heb alle goede Netflix series nu wel zo'n beetje gezien volgens mijquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. De enige reden dat ik nu toch maar iets kijk is om mijn maandelijkse Netflix bijdrage niet volledig nutteloos te maken
Te traag is ook niet goed. Ik vind het altijd ongeloofwaardig worden als de held zelf 100 man afknalt en zelf in leven blijft.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De serie gaat wel een beetje te snel en verliest daardoor geloofwaardigheid. Zullen ze ook wel weer te lang gaan rekken.
Wat een onzin weer dit. Heb je Occupied al gezien?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alle goede Netflix series nu wel zo'n beetje gezien volgens mij
Heeft niet echt een synopsis wat mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een onzin weer dit. Heb je Occupied al gezien?
Wat voor type series spreekt je aan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft niet echt een synopsis wat mij aanspreekt.
Zit je nou Caland zijn serie te spoileren?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te traag is ook niet goed. Ik vind het altijd ongeloofwaardig worden als de held zelf 100 man afknalt en zelf in leven blijft.
Ik heb er nog steeds moeite mee dat hij zo wonderbaarlijk makkelijk uit de gevangenis ontsnapte.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te traag is ook niet goed. Ik vind het altijd ongeloofwaardig worden als de held zelf 100 man afknalt en zelf in leven blijft.
Met criminaliteit/maffia, goede fantasy, sci-fi kan tof zijn. Als het maar gewoon toffe personages heeft en een goed uitgewerkt verhaal (en plottwistgenot)quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor type series spreekt je aan?
Zou toch raar zijn als de hoofdpersoon dood gaat.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou Caland zijn serie te spoileren?
Op crimi/maffia na niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met criminaliteit/maffia, goede fantasy, sci-fi kan tof zijn. Als het maar gewoon toffe personages heeft en een goed uitgewerkt verhaal (en plottwistgenot)
Ray Donovanquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met criminaliteit/maffia, goede fantasy, sci-fi kan tof zijn. Als het maar gewoon toffe personages heeft en een goed uitgewerkt verhaal (en plottwistgenot)
Goede historische drama's vind ik ook wel tof trouwens. Series als Vikings en Marco Polo enzo (ook al klopt dat niet geheel met de werkelijkheid en is het veel gebaseerd op legendes).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op crimi/maffia na niet echt mijn ding.
Ik doe al 6 jaar over house of cards en ben al zeker 10x afgehaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede historische drama's vind ik ook wel tof trouwens. Series als Vikings en Marco Polo enzo (ook al klopt dat niet geheel met de werkelijkheid en is het veel gebaseerd op legendes).
En politieke series kan ook wel (House of Cards vind ik wel tof) maar is niet mijn favoriete genre zeg maar.
De eerste twee seizoenen waren baas, seizoen 3 was matig maar seizoen 4 vond ik wel weer leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe al 6 jaar over house of cards en ben al zeker 10x afgehaakt
Maar ik heb het laatst tot s3e3 weten te redden!
Ik vind ook dat de opbouw van de onderlinge verbanden tussen personages af en toe zo snel gaat dat je 't amper kunt volgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De serie gaat wel een beetje te snel en verliest daardoor geloofwaardigheid. Zullen ze ook wel weer te lang gaan rekken.
Ik ben trouwens ook ooit aan sleepy Hollow begonnen wat volgens mij wel aardig was.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blacklist klinkt nog wel interessant ja.
Al ben ik nu toch al bezig met een serie.
Netflix is een mooi platform, ze zouden het aanbod alleen moeten vertienvoudigen en het maandelijkse bedrag moeten verdriedubbelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. De enige reden dat ik nu toch maar iets kijk is om mijn maandelijkse Netflix bijdrage niet volledig nutteloos te maken
Ja zullen nog zat aardige series opstaan hoor, maar vaak als ik er langs scroll op Netflix denk ik "meh later misschien, nu geen zin in"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook ooit aan sleepy Hollow begonnen wat volgens mij wel aardig was.
Ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Designated Survivor ben ik gestopt na 1,5 aflevering. Dat vond ik maar matig
Of als hij met een sniper 180 graden omdraait vanachter een boom en een kerel op 100 meter door z'n hoofd knalt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan haakt de doelgroep af.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Netflix is een mooi platform, ze zouden het aanbod alleen moeten vertienvoudigen en het maandelijkse bedrag moeten verdriedubbelen.
ze produceren 1000 uur content per jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Netflix is een mooi platform, ze zouden het aanbod alleen moeten vertienvoudigen en het maandelijkse bedrag moeten verdriedubbelen.
Ik kan helemaal niets meer met die series die niet in zn geheel uitkomenquote:
Eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de opbouw van de onderlinge verbanden tussen personages af en toe zo snel gaat dat je 't amper kunt volgen.
Die is nu helemaal klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets meer met die series die niet in zn geheel uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |