Welnee, is maar hoe je het verkoopt. Diezelfde doelgroep heeft ook abonnementen van 50 euro voor telefonie en betaalkanalen op tv. Of ze zouden een soort trappen-systeem moeten hebben waarbij je bij hoger abonnement meer series of nieuwere films kan zien. Of credits krijgt waarmee je zoveel films die net uit de bioscoop zijn kunt bekijken.quote:
kan ook niet bijhouden wat ik allemaal heb gekeken en nog moet kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was aardig, maar niet meer dan dat.
Ja wat is het nou gvd. Heb je nou elke goede serie gezien of niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zullen nog zat aardige series opstaan hoor, maar vaak als ik er langs scroll op Netflix denk ik "meh later misschien, nu geen zin in"
Ze hoeven toch niet zelf alles te produceren.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze produceren 1000 uur content per jaar
Is vast wel een site voor om daar een lijstje van te maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook niet bijhouden wat ik allemaal heb gekeken en nog moet kijken
Die ga ik lekker van mijn tv licensing tax kijken op bbc iplayedquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt die snel op Netflix.
nee, dat komt nog bij die 1000 uurquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet zelf alles te produceren.
Wel alle series waarvan ik echt dacht "Die moet ik echt zien"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat is het nou gvd. Heb je nou elke goede serie gezien of niet.
Ben te luiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is vast wel een site voor om daar een lijstje van te maken.
Ik heb het nu omdat het betaalbaar is. Wordt het duurder dan is Netflix het eerste wat ik wegbezuinig aangezien ik het toch amper gebruik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee, is maar hoe je het verkoopt. Diezelfde doelgroep heeft ook abonnementen van 50 euro voor telefonie en betaalkanalen op tv. Of ze zouden een soort trappen-systeem moeten hebben waarbij je bij hoger abonnement meer series of nieuwere films kan zien. Of credits krijgt waarmee je zoveel films die net uit de bioscoop zijn kunt bekijken.
Heb die special ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die ga ik lekker van mijn tv licensing tax kijken op bbc iplayed
bierdopjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is vast wel een site voor om daar een lijstje van te maken.
hogere prijs = illegaal downloadenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee, is maar hoe je het verkoopt. Diezelfde doelgroep heeft ook abonnementen van 50 euro voor telefonie en betaalkanalen op tv. Of ze zouden een soort trappen-systeem moeten hebben waarbij je bij hoger abonnement meer series of nieuwere films kan zien. Of credits krijgt waarmee je zoveel films die net uit de bioscoop zijn kunt bekijken.
Ik denk dat heel veel stille verlengers (zoals hier in huis) dan heel snel zullen annuleren.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Crown was wel een pareltjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:22 schreef Caland het volgende:
Netflix komt sowieso zelf met erg goede content imo.
En waarom gebruik je het amper?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nu omdat het betaalbaar is. Wordt het duurder dan is Netflix het eerste wat ik wegbezuinig aangezien ik het toch amper gebruik.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb die special ook nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |