Mensen die in een snackbar een broodje hamburger bestellen mogen ze wat mij betreft standrechtelijk executeren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een fancy namen
Als ik ooit in een snackbar stap neem ik een patatje oorlog en een broodje hamburger ofzo
Geen gekkigheid
Ik ken het niet, maar ik ben dan ook geen snackexpertquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn snacks uit de oertijd, weinig fancy aan hoor.
Waarvan snackte.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ik ben dan ook geen snackexpert
nou nou nouquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die in een snackbar een broodje hamburger bestellen mogen ze wat mij betreft standrechtelijk executeren.
mexicanoquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
http://www.piccadilly.nl/product/2/1/2/Snacks.html
Eigenlijk zou elke friettent dit aanbod moeten hebben.
Zal ik je een geheimpje verklappen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2017 00:13:14 ]
quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?Er zijn te weinig friettenten waar ik nog een eierbal of lihanboutje kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Heb ik denk ik al 5 jaar niet meer gegeten. Standaard kotsen na 't zuipen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Een broodje doner is op zijn tijd ook lekker
Ik vind het heerlijk na het stappen, voel me meestal meteen beter erdoor of zo'n turkse pizza werkt ook perfect voor mijquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik denk ik al 5 jaar niet meer gegeten. Standaard kotsen na 't zuipen.
Turkse pizza wel ja, maar ik trek dat ranzige vlees nooit. In België altijd friet met snack na 't stappen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk na het stappen, voel me meestal meteen beter erdoor of zo'n turkse pizza werkt ook perfect voor mij
Zeg gewoon snackbar johquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
Je hebt ze ook zonder vlees geloof ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Turkse pizza wel ja, maar ik trek dat ranzige vlees nooit. In België altijd friet met snack na 't stappen.
Ja, maar ik bedoel dus kebab in een pita. Turkse pizza zonder vlees is genot. Met ook wel hoor, maar na 't zuipen trek ik kebab vlees nooit echt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt ze ook zonder vlees geloof ik
Ja klopt, dat merk je ook snel aan je maagquote:Op woensdag 25 januari 2017 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus kebab in een pita. Turkse pizza zonder vlees is genot. Met ook wel hoor, maar na 't zuipen trek ik kebab vlees nooit echt.
Nee johquote:Op woensdag 25 januari 2017 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik aan van die woktenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |