Wow.. Ik eet het driedubbele van jou op een dag..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik eet twee boterhammen als ik opsta, dan avondeten en dan pak ik soms een toetje, in de uren daarna soms een koekje oid en rond middernacht maak ik tosti.
Ligt eraan wat je intentie is. Wokken is gezonder dan groenten in de oven. Zelf doe ik wel graag ui, paprika en courgette in een ovenschaal met wat rozemarij, grof zeezout, peper en olijfolie. Super simpel, klaar in 15 minuten en echt genot.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso beter groente in de oven doen dan in de pan
Haags is een god.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat haags en opperkleurder niet op de biermeet in Amsterdam kwamen toen.
Je bent toch godverdomme geen konijn man.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je intentie is. Wokken is gezonder dan groenten in de oven. Zelf doe ik wel graag ui, paprika en courgette in een ovenschaal met wat rozemarij, grof zeezout, peper en olijfolie. Super simpel, klaar in 15 minuten en echt genot.
Hoelang ben je en hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wow.. Ik eet het driedubbele van jou op een dag..
Lekker man.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent toch godverdomme geen konijn man.
Klopt. Sommige mensen hebben wel eens wat te doen in real-life.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is opvallend afwezig vandaag
Hij weet vast niet wat een lihanboutje isquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent toch godverdomme geen konijn man.
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik eet altijd kwark voor het slapen
ik ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij weet vast niet wat een lihanboutje is
Lihanboutje, nog nooit op. Klinkt als een overbodige snack.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar op?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lihanboutje, nog nooit op. Klinkt als een overbodige snack.
Dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sinds Haags een kind kreeg ging hij juist veel meer posten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Sommige mensen hebben wel eens wat te doen in real-life.
Net als de viandelquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lihanboutje, nog nooit op. Klinkt als een overbodige snack.
'nuff saidquote:Een lihanboutje is een Nederlandse snack die gefrituurd wordt en vervolgens warm moet worden gegeten. Hij bestaat uit een mengsel van runder- en varkensgehakt, aangemaakt met gedroogde groentesnippers en kruiden in een krokante korst. De snack heeft een kenmerkende vorm: plat peervormig aan een stokje, waarvan het blootliggende deel als handvat dient. Lihanboutjes zijn te krijgen in cafetaria's en bij automatieken, waar ze 'uit de muur' kunnen worden gegeten.
De snack verscheen in de jaren zestig als noviteit in het Nederlandse assortiment aan snacks, maar is nooit zo populair geworden als bijvoorbeeld de kroket of frikandel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |