Ik ga geen Viaplay nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben er juist heel blij mee. Een keer nieuwe namen kan geen kwaad en Engels commentaar is terug bij ViaPlay.
En echt alle potjes livequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben er juist heel blij mee. Een keer nieuwe namen kan geen kwaad en Engels commentaar is terug bij ViaPlay.
Pauper.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk alles gewoon via streams hoor haha
Elke zender heeft wel nobuddies. Jan-Jood zit ook bij ESPN.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Koen Weijland en Sjon de Bever lijkt me dat niet.
Sjon de Beverquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Koen Weijland en Sjon de Bever lijkt me dat niet.
Kijk sowieso nog maar zelden de analyses vooraf, bij Feyenoord vaak wel of als ik echt niks te doen heb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elke zender heeft wel nobuddies. Jan-Jood zit ook bij ESPN.
Viaplay is ook streams.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk alles gewoon via streams hoor haha
@yvonne kan jij hem helpen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja godverdomme, Fok werkt hier echt voor geen meter. Moet continu plaatjes van boten aanklikken om te bevestigen dat ik een mens ben, en daarna zie ik een vercrackte lay-out. Plus ik zie gewoon de posts van geblokkeerde users. Dit is KUT. En dat terwijl één van de admins mijn geld gebruikt om uitgerekend hier kinderen te kopen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja godverdomme, Fok werkt hier echt voor geen meter. Moet continu plaatjes van boten aanklikken om te bevestigen dat ik een mens ben, en daarna zie ik een vercrackte lay-out. Plus ik zie gewoon de posts van geblokkeerde users. Dit is KUT. En dat terwijl één van de admins mijn geld gebruikt om uitgerekend hier kinderen te kopen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je postgedrag zal wel teveel op dat van een bot lijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je postgedrag zal wel teveel op dat van een bot lijken.
TedGODquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weet ik nog niet. Hoop het wel.quote:
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hoop het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |