Ja maar Johan dit kan toch niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ja, doe 's een beetje lief tegen Karina.
Nee, het kan absoluut niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar Johan dit kan toch niet?
Gene is Walter White.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag kappen met BCS spoilers.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler.
Kwartiertje nadat het nieuwe topic al is geopend alsnog door een slotje posten.quote:
Ik zag het niet mobielquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwartiertje nadat het nieuwe topic al is geopend alsnog door een slotje posten.
@:ggmm pak die blauwe kleur af van deze debiel.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt heeft deze dag overhoop gegooid. Met zijn post voor 9 uur.
We zijn live getuige van het ontstaan van Drizzt2.0quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt heeft deze dag overhoop gegooid. Met zijn post voor 9 uur.
Stoppen met roken, minder drinken, vroeg opstaanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
We zijn live getuige van het ontstaan van Drizzt2.0
Het is sowieso geen probleem.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem verder.
Nee, het is een lidwoord.quote:
Heb je nou @PietjePuk2000 uit de op gehaald?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Een VBL mod:
[ afbeelding ]
Mascottes:
[ afbeelding ]
Kwaliteits- en flopusers in dit topic:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Personae non gratae:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held:
[ afbeelding ]
Plaat van de dag:
@maxi-mus Mag ik terug?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je nou @:PietjePuk2000 uit de op gehaald?
Stel je vaker vragen waar je het antwoord al op weet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb je nou @:PietjePuk2000 uit de op gehaald?
Zet me gewoon terug en doe niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stel je vaker vragen waar je het antwoord al op weet?
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij hebt de macht om dit aan te passen.
Maar de 4 berichten die je er tot nu toe aan gewijd hebt niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mar het voelt net iets te calimero om dat aan je te vragen.
Tuurlijk wist ik het antwoord al, maar ik wilde je er graag mee confronterenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stel je vaker vragen waar je het antwoord al op weet?
Goh, heftig zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik het antwoord al, maar ik wilde je er graag mee confronteren
Ik vind het écht hilarisch dat je zó veel waarde hecht aan je rijtje met "Kwaliteitsusers"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je de moeite hebt genomen om er iemand uit te halen waarvan jij vindt dat die het niet is.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het écht hilarisch dat je zó veel waarde hecht aan je rijtje met "Kwaliteitsusers"Er staat toch ook flopusers bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je de moeite hebt genomen om er iemand uit te halen waarvan jij vindt dat die het niet is.
Wat een raar mannetje ben jij.![]()
Doet niets af aan het feit dat het rijtje met usericons zó belangrijk voor je isquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat toch ook flopusers bij?
Wat een raar mannetje ben jij.
Zo belangrijk is het niet voor mij, je bent er zelf vooral erg druk mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat het rijtje met usericons zó belangrijk voor je is
Belangrijk genoeg om pietje er uit te halenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het niet voor mij, je bent er zelf vooral erg druk mee.
Ik maakte een gebbetje, het is wat.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om pietje er uit te halen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje, het is wat.
Nou had ik niet verwacht dat iemand er zo'n probleem van zou maken natuurlijk maar ik beschouw het toch als geslaagd.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zitten Gutanoth en Pietje in zelfde inrichting?
#dtv
In dat geval heb ik enorme medelijden met @Gutanoth en vind ik dat we wel wat aardiger tegen hem moeten doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zitten Gutanoth en Pietje in zelfde inrichting?
#dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |