met zo'n snelle boot de rivier op vond ik wel leuk, deed ik met klantenbezoek altijdquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een plankrijg sowieso vooral door dat ik de tempels moet doen daar maar ben na vandaag Angkor Wat een beetje tempelmoe.
Ja, zou het?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:53 schreef tong80 het volgende:
Waarom is het steeds tropisch warm als ik naar de cardioloog moet?
Misschien ben ik wel warmbloedig.
Met een biologische vader als Italiaan.quote:
Graag jouw mening over @KingRoland die in de middag cappuccino drinkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met een biologische vader als Italiaan.
Klopt. Vandaar dat ik @Coco en @Caland niet heb getagd.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hier mist een youtube linkje
Jij mag ook helemaal niet meedoen aan die meme van @Coco en ikquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dat ik @:coco en @:caland niet heb getagd.
Erg tolerantquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij mag ook helemaal niet meedoen aan die meme van @:coco en ik
Dit is niet heel inclusief @KingRolandquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij mag ook helemaal niet meedoen aan die meme van @:coco en ik
Niks mis mee. Mits zwart.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over @:kingroland die in de middag cappuccino drinkt.
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde met capuchino
@bianconeriquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over @:kingroland die in de middag cappuccino drinkt.
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde met capuchino
Dat is al de hele serie domme koe.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik raak in de war van al die tijdlijnen man. En dan is het weer zwart wit en in de toekomst en dan weer in het heden, weet ik veelDie laatste twee afleveringen vond ik maar meh.
Nou ja, doe 's een beetje lief tegen Karina.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is al de hele serie domme koe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |