Een restaurant of een Japanse vriend?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga in de avond bij een Japanner eten
Jazeker Herman. Sushi is hemelsvoerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook Sushi liefhebber? Qua kleine beurs kies ik de dagen uit. Heerlijk.
restaurantquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een restaurant of een Japanse vriend?
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een restaurant of een Japanse vriend?
Klopt. Je hebt daar ook het bloesempark in het Amsterdamse Bos, ooit geschonken door Japanners.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
restaurant
leuk feitje: in Amstelveen woont de Japanse harde kern.
CC: @:tarado @:karina
Je bent een hele vieze goorlapquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Genot.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een hele vieze goorlap
Ik doe rundergoulash
Ik ken nog een leuk drankspelletje in de tietenbar daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:kingroland @:lenny_leonard @:tarado graag tips voor Bangkok
Kom er morgennacht aan en heb de nacht zaterdag naar zondag de trein naar Chiang Mai, dus twee volle dagen daar. Zit in een vrij goed hostel volgens mij. Heb geen idee wat te doen in Bangkok verder want had niet verwacht hier te komen!
Tempels. Eentje met een hele lange buddha en eentje die heel kleurijk is vlakbij rivier. Ben de namen vergeten. Beetje rondgaan in tuktuk, Khao San Road doorheengaan als een echte toerist.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kom er morgennacht aan en heb de nacht zaterdag naar zondag de trein naar Chiang Mai, dus twee volle dagen daar. Zit in een vrij goed hostel volgens mij. Heb geen idee wat te doen in Bangkok verder want had niet verwacht hier te komen!
Iedere bar in Bangkok is een tietenbar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk drankspelletje in de tietenbar daar.
Misschien wel een planquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tempels. Eentje met een hele lange buddha en eentje die heel kleurijk is vlakbij rivier. Ben de namen vergeten. Beetje rondgaan in tuktuk, Khao San Road doorheengaan als een echte toerist.
Is wel anders, want heel kleurrijk. Maar als je geen tempels wil zien, dan is er niks specifieks overdag denk ik, meer de horeca dan in de avond en nacht, van barretjes/terrasjes bij Khao San of interessant doen op de rooftop bar van een luxe hotel (maar dat is meer voor als je met gezelschap bent) Je kan wel ook met de boot over de rivier daar. Of naar de 'markten' en daar struinen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een plankrijg sowieso vooral door dat ik de tempels moet doen daar maar ben na vandaag Angkor Wat een beetje tempelmoe.
Verdere tips lijken me overbodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk drankspelletje in de tietenbar daar.
Wat de rest al zegt. Khao San Road omgeving. Beetje zuipen, tietenbar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ow dat ben ik wel gewend hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
@:karina maakt zichzelf totaal belachelijk in het BCS-topic
@:maxi-mus @:sked @:gurneyisbestoke
Laat Karina met rustquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
Wéér iemand die gewoon totaal niet op zit te letten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik raak in de war van al die tijdlijnen man. En dan is het weer zwart wit en in de toekomst en dan weer in het heden, weet ik veelquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wéér iemand die gewoon totaal niet op zit te letten.
Maar dat gaat in mindere mate al de hele serie lang zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik raak in de war van al die tijdlijnen man. En dan is het weer zwart wit en in de toekomst en dan weer in het heden, weet ik veelDie laatste twee afleveringen vond ik maar meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |