Komt met de leeftijd wel als je metabolisme iets langzamer wordt. Gewoon doortrainen, genoeg gezond eten en geen te hoge gewichten tillen die je nog niet goed aankunt waardoor je blessures krijgt en je gewrichten naar de kloten helpt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker man. Beter dan 64 kg @:1.85
Das mijn gewicht 2.5 maanden geleden domboquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het met een totaal onzinnig ander uiterste vergelijkt is dik zijn niet zo erg!
Ja precies, tijd zat.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt met de leeftijd wel als je metabolisme iets langzamer wordt. Gewoon doortrainen, genoeg gezond eten en geen te hoge gewichten tillen die je nog niet goed aankunt waardoor je blessures krijgt en je gewrichten naar de kloten helpt.
Kun je ook doen met je avondeten, ipv iedere avond tafeltje dekjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je de indgrediënten los koopt is het broodje half zo duur en maak je er twee
Ik support Het leger de heilsquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun je ook doen met je avondeten, ipv iedere avond tafeltje dekje
Dat punt wilde ik ook maken, maar tafeltje dekje is volgens mij niet zo heel duur.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun je ook doen met je avondeten, ipv iedere avond tafeltje dekje
Ik twijfel er ernstig aan of hij dat wel kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
De prijs varieert tussen de¤6,79 tot ¤8,99 per maaltijd
Nou ja eigenlijk wel
Je kookt voortaan maar zelf @:tong80
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
De prijs varieert tussen de¤6,79 tot ¤8,99 per maaltijd
Nou ja eigenlijk wel
Je kookt voortaan maar zelf @:tong80
Dat is nog wel acceptabel dan jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu voor 33 Euro zeker 5 dagen in de week een lekkere en gezonde maaltijd in huis. Verder zonder vaat.
Wel magnetron toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu voor 33 Euro zeker 5 dagen in de week een lekkere en gezonde maaltijd in huis. Verder zonder vaat.
Ja. Maar verder als beste uit de testen.quote:
Het ontbreken van de vrije keuze in wat je op een dag eet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ga dit product niet verder aanprijzen.
Maar je weet niet wat je mist.
Je krijgt op maandag 5 maaltijden thuisbezorgd. Alleen in het weekend ben ik afhankelijk van mezelf. Ik kan slecht koken en het kost me meer als ik het zelf doe. Voor een vrijgezel als ik is het ideaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ontbreken van de vrije keuze in wat je op een dag eet.
Oh voor de hele week in 1 keer bezorgd. Opzich ook wel logisch. Je moet bij dat soort dingen alleen geen kieskeurige eter zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je krijgt op maandag 5 maaltijden thuisbezorgd. Alleen in het weekend ben ik afhankelijk van mezelf. Ik kan slecht koken en het kost me meer als ik het zelf doe. Voor een vrijgezel als ik is het ideaal.
Gezond, lekker en genoeg.
Ik lijk wel een reclamezuil
ik ga in de avond bij een Japanner etenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh voor de hele week in 1 keer bezorgd. Opzich ook wel logisch. Je moet bij dat soort dingen alleen geen kieskeurige eter zijn.
Je kunt per dag kiezen. Ik laat me altijd verrassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh voor de hele week in 1 keer bezorgd. Opzich ook wel logisch. Je moet bij dat soort dingen alleen geen kieskeurige eter zijn.
Ook Sushi liefhebber? Qua kleine beurs kies ik de dagen uit. Heerlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga in de avond bij een Japanner eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |