Koop een kabel.quote:
nee bedanktquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn KLB-regels
ga daar maar naartoe
@Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jou een abo gegeven?
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Koop een kabel.
Als troost mag je de plaat van de dag kiezen.
Ik overwoog het maar het kon alleen meteen 6 maandenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jou een abo gegeven?
Als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er werd weer flink geroddeld door Forum Admin @:GGMM vandaag. Ineens is hij helemaal klaar met me. Een raadsel waar dit vandaan komt.
Dit is van alle persoonlijke aanvallen wel de grootste belediging die ik de afgelopen maanden ontvangen heb.quote:
Hij is altijd wat traag van begrip geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er werd weer flink geroddeld door Forum Admin @:GGMM vandaag. Ineens is hij helemaal klaar met me. Een raadsel waar dit vandaan komt.
Ik vond je irritant in het Ihattaren-topic, waar je voor de 38467534874548ste keer weer dezelfde mening neerpoeptequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Doe maar eerst eens je best.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef Sked het volgende:
Ik ben echt woest dat ik nog steeds niet in deze OP sta.
Nee, ik balanceer op de lijn van "Irritant" en "er is duidelijk iets mis met hem (autisme gok ik) en het is ook wel weer zielig".quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is altijd wat traag van begrip geweest.
Dank voor je zelfreflectie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je irritant in het Ihattaren-topic, waar je voor de 38467534874548ste keer weer dezelfde mening neerpoepte
Er is al honderd keer gezegd dat het prettig zou zijn om je een beetje in te houden.
En daarna wéér in het Ajax-topic
Maar misschien ging ik er iets te hard in.
Hou wel van je hoor maar deze kans kon ik niet laten liggen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik balanceer op de lijn van "Irritant" en "er is duidelijk iets mis met hem (autisme gok ik) en het is ook wel weer zielig".
Kijken welke kant het morgen opvalt
Geaccepteerd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dank voor je zelfreflectie.Inderdaad was ik vandaag wat stokerig bezig jegens supertalent Mo. Waarvoor excuses.
Anders ik wel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef Sked het volgende:
Ik ben echt woest dat ik nog steeds niet in deze OP sta.
Netjes @Coco !quote:
Vervelend he, machtsmisbruik?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:44 schreef Coco het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Doe eens even normaal zeg.
Zou ook een beetje gek zijn als je nu al een review zou plaatsenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu beginnen aan Tokyo Vice
(Review volgt later)
Ik kan niet wachten tot het WK!quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend he, machtsmisbruik?
@:oriente
Was gezellig niet druk op kantoor.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom had je een topdag @:coco ? Laat ik dan maar als enige toehappen.
Ik was net pietje aan het toevoegen bij ongewenst.quote:
SORRYquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was net pietje aan het toevoegen bij ongewenst.
Alles was goedgekomen als jij met je tering klauwen van de OP was afgebleven.
(ja ik ben woest)
En dan toch nog je dag verziekt zien worden door de enige ijverige vbl-mod in 20 jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Was gezellig niet druk op kantoor.
En er waren bananen.
Ik durf er niet meer aan te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Mag ik alsjeblieft in de bovenste categorie?
@Coco ?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik durf er niet meer aan te komen.
Hij staat open voor @:Coco
Niet nodig, gewoon even zeuren bij @Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta echt op het punt een abonnement aan te schaffen.
Ik pas wel op, straks ben ik mijn eigen abo wederom kwijt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon even zeuren bij @:scrummie
Het zit diep.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje wordt echt ingehuurd om die rotzooi aan de man te brengen.
Naaktfotos sturen kan ook tochquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon even zeuren bij @:scrummie
Mijn taak zit er weer op vandaag.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi Pietje, lekker je eigen naam aan het sherlocken?
LOLquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Zag dit eerder vandaag op steenworp afstand van het stadion van Excelsior lol
[ afbeelding ]
FEYENOORDED
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk
lijkt er wel op hequote:Op maandag 1 augustus 2022 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LOL
(jouw weerspiegeling is te zien)
Is dat met Johnny Knoxville?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb al een paar keer moeten lachen om Dirty Grandpa.
Niet dat ik weet, wel Robert de Niro.quote:
Had 3 quote-meldingen van je ontvangen. Is het het waard om naar boven te scrollen voor die andere 2? Want zo nieuw of bijzonder is dit niet lolquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Zag dit eerder vandaag op steenworp afstand van het stadion van Excelsior lol
[ afbeelding ]
FEYENOORDED
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk
We krijgen het door de strot geduwd door typetjes als @KingRolandquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is deze onzin ook populair in Europa?
Dit is alleen populair bij 12 jarige jongetjes.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is deze onzin ook populair in Europa?
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
Zo, kaarten voor Vitesse redelijk last-minute toch nog kunnen regelen. Grote blij
@:sked @:yats
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
Zo, kaarten voor Vitesse redelijk last-minute toch nog kunnen regelen. Grote blij
@:sked @:yats
Nou dit keer wel. Die businesskaarten van afgelopen jaar waren al vergeven en ik ken opzich best wat Vitesse supporters (ja, echt) maar tegen Feyenoord hebben ze blijkbaar een regel dat je alleen voor je eigen zijde kaarten mag bijkopen. En die lui zitten allemaal op zijdes waar ik liever niet ga zitten. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.
@:pietjepuk2000 @:yats @:psvcl @:bansheeboy
Het wordt in ieder geval close. Barça heeft wel veel meer spelers die een goal kunnen maken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @:el-stinho
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.
@:pietjepuk2000 @:yats @:psvcl @:bansheeboy
Leogod.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
LEOED @:maxi-mus @:mc-m @:bauke
quote:Op latere leeftijd had al-Qaida-leider Zawahiri een flinke bult op zijn voorhoofd, vermoedelijk ontstaan door het vele bidden.
@KingRoland kijk je wel uit!quote:
Gebakken rijstquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Broccolischotel met rundergehakt en aardappelpureequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, rijst, sperziebonenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die sneer naar Ajax is wel heerlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
LEOED @:maxi-mus @:mc-m @:bauke
Welke sneer naar Ajax?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die sneer naar Ajax is wel heerlijk.
Salade met vis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was dat niet meer een sneer naar van gaal en AZ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die sneer naar Ajax is wel heerlijk.
Wat een genotquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Donderdag als het goed is naar Bangkok trouwens @:kingroland
Prima review ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:56 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E11
8,6/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
Was 1999, dus kort na de Ajax-jaren van Louis ja. Maar dus wel Ajax.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Was dat niet meer een sneer naar van gaal en AZ?
Misschien kun je wat foto's van @KingRoland meenemen en die daar aan lantaarnpalen ophangen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee, naar Louis van Gaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was 1999, dus kort na de Ajax-jaren van Louis ja. Maar dus wel Ajax.
Erg leuke review. Ik kom eraan maat. Nu al halverwege seizoen 3.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:56 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E11
8,6/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
Graag volgende keer ook een mention.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:14 schreef Sked het volgende:
Better Call Saul
S06E11
8,1/10
@:GGMM @:GurneyIsBestOke @:maxi-mus @:Scrummie @:Tarado zie review
Lekker maat. Bangkokgenot. Pingpong showtje en Chang klappen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Khao San road op en neer met de backpack.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Bangkokgenot. Pingpong showtje en Chang klappen.
Lekker man. Torentje pils met ijsblokken en die vrouwtjes met hoedjes en kikkertjes voor de gek houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Khao San road op en neer met de backpack.
quote:Amsterdam is een nieuwe sportschool rijker. Eentje met een kleurrijk randje, genaamd: We Are Queer.
"Als non-binair persoon voel je je nooit helemaal verbonden in een sportclub. Dat kwam met name door het taalgebruik en de cultuur in de gym. 'Goedendag dames en heren', en alleen maar heren en dames toiletten. Een queergym in Amsterdam is nodig omdat er in de reguliere sportscholen niet altijd inclusie is.
quote:
Ga er ook wel een speciaalbierbar zoeken. Maar het is vooral een tussenstopje, ben onderweg naar Laos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Bangkokgenot. Pingpong showtje en Chang klappen.
Laosquote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga er ook wel een speciaalbierbar zoeken. Maar het is vooral een tussenstopje, ben onderweg naar Laos.
ik heb er gewoond, mooie tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga er ook wel een speciaalbierbar zoeken. Maar het is vooral een tussenstopje, ben onderweg naar Laos.
‘speciaalbierbar’ jaja. Zeker flesje in de anus van een shemale schudden, het vervolgens in een glas laten kletteren om het vervolgens op te moeten zuipen. Dit is niet geil.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Holy shit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘speciaalbierbar’ jaja. Zeker flesje in de anus van een shemale schudden, het vervolgens in een glas laten kletteren om het vervolgens op te moeten zuipen. Dit is niet geil.
een maat van me was een boek aan het schrijven waar ik wel in voor kwam, hij is helaas overleden, z'n weduwe heeft mij het boek beloofd, moet ik nog een keer heenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag anekdotes.
@:caland @:de_boswachter
En jij zat daar een beetje te ontspannen? Nog wat leuke avondjes beleefd in Bangkok?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
een maat van me was een boek aan het schrijven waar ik wel in voor kwam, hij is helaas overleden, z'n weduwe heeft mij het boek beloofd, moet ik nog een keer heen
Dit is vies.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat in m'n agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf vanavond kijk ik eerst Breaking Bad en daarna BCS.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met deze ongein?
Wanneer start je met BCS?
Erg mooi. Graag reviews per seizoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf vanavond kijk ik eerst Breaking Bad en daarna BCS.
Dit zal, zoals je merkt, dus een project van een maand a anderhalf worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nu heb je het laatste beetje motivatie om er misschien ooit weer aan te beginnen ook bij me weggenomen.quote:
Zoals ik het zie: eerste drie seizoenen top. Seizoen 4 was 'goed'. Seizoen 5 was 'oke'. Seizoen 6 'matig'.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb je het laatste beetje motivatie om er misschien ooit weer aan te beginnen ook bij me weggenomen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals ik het zie: eerste drie seizoenen top. Seizoen 4 was 'goed'. Seizoen 5 was 'oke'. Seizoen 6 'matig'.
Steeds wat meer naar beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Graag @RamboDirk taggen, die houdt alles bij in zijn excel sheetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Woordle 410 5/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜🟨⬜
🟨🟨⬜🟨⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 206 4/6
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zou de winter ervoor uittrekken, desondanks voorspel ik een heerlijk maandje voor je.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij gaat daar erg van genieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Stijn een beetje zijn best doet is hij voor de BCS finale bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou de winter ervoor uittrekken, desondanks voorspel ik een heerlijk maandje voor je.
Bruine bolletjes met de zomer in m'n hoofd. Belegen kaas. Ardenner ham.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes met de zomer in m'n hoofd. Belegen kaas. Ardenner ham.
Acht bruine bolletjes, een banaan en een halve liter halfvolle melk tot nu toe.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes met de zomer in m'n hoofd. Belegen kaas. Ardenner ham.
zwijnquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Acht bruine bolletjes, een banaan en een halve liter halfvolle melk tot nu toe.
ikquote:
KORT PITTIGEDquote:
Gisteren een achtjarige overlden. Met lange haren in de zwembadzuigerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KORT PITTIGED
Maar afgezien van de vrouwen die het vrijwillig zo kort doen en zelfs soms op jonge leeftijd, zijn er ook veel die er gewoon niet meer de haarkwaliteit voor hebben om het lang te hebben.
Als je de indgrediënten los koopt is het broodje half zo duur en maak je er tweequote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb net bij de bakker bart een stokbroodje (bruin) oriëntaalse kip op
Was lekker
Ter info
Dat is minder. Geen badmeester of ouder in de buurt?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een achtjarige overlden. Met lange haren in de zwembadzuiger
Loopt een topic over in NWS. Felle discussiesquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is minder. Geen badmeester of ouder in de buurt?
Met die redenering kan je alle restaurants wel opdoeken. Tevens kost het tijd om die boodschappen te doen en de kip te bereiden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je de indgrediënten los koopt is het broodje half zo duur en maak je er twee
Fijn dat je na een jaar of 70 het verdienmodel van de horeca eindelijk doorhebt Herman.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je de indgrediënten los koopt is het broodje half zo duur en maak je er twee
Wat is de tussenstand voor wie schuldig is?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Loopt een topic over in NWS. Felle discussies
Mijn techno-vrienden @Neef_Wuppie (die zal wel weer een ban hebben?) en @Erasmus gaan dit absoluut luisterenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:05 schreef tong80 het volgende:
Als je van Techno houdt. 40 jaar geleden pioniers als technoband. Hier hun jubileumoptreden. Front242. Belgen. Briljant. Maar misschien achterhaald. Opa spreekt namelijk.
Mensen die roken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is de tussenstand voor wie schuldig is?
Plus de Rabo bankquote:
Ik heb een haan en twee kippen in m'n flatje.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met die redenering kan je alle restaurants wel opdoeken. Tevens kost het tijd om die boodschappen te doen en de kip te bereiden.
In je woning?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een haan en twee kippen in m'n flatje.
Nee. Onder de brug.quote:
Als je het met een totaal onzinnig ander uiterste vergelijkt is dik zijn niet zo erg!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker man. Beter dan 64 kg @:1.85
Komt met de leeftijd wel als je metabolisme iets langzamer wordt. Gewoon doortrainen, genoeg gezond eten en geen te hoge gewichten tillen die je nog niet goed aankunt waardoor je blessures krijgt en je gewrichten naar de kloten helpt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker man. Beter dan 64 kg @:1.85
Das mijn gewicht 2.5 maanden geleden domboquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het met een totaal onzinnig ander uiterste vergelijkt is dik zijn niet zo erg!
Ja precies, tijd zat.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt met de leeftijd wel als je metabolisme iets langzamer wordt. Gewoon doortrainen, genoeg gezond eten en geen te hoge gewichten tillen die je nog niet goed aankunt waardoor je blessures krijgt en je gewrichten naar de kloten helpt.
Kun je ook doen met je avondeten, ipv iedere avond tafeltje dekjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik support Het leger de heilsquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun je ook doen met je avondeten, ipv iedere avond tafeltje dekje
Dat punt wilde ik ook maken, maar tafeltje dekje is volgens mij niet zo heel duur.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun je ook doen met je avondeten, ipv iedere avond tafeltje dekje
Ik twijfel er ernstig aan of hij dat wel kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
De prijs varieert tussen de¤6,79 tot ¤8,99 per maaltijd
Nou ja eigenlijk wel
Je kookt voortaan maar zelf @:tong80
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
De prijs varieert tussen de¤6,79 tot ¤8,99 per maaltijd
Nou ja eigenlijk wel
Je kookt voortaan maar zelf @:tong80
Dat is nog wel acceptabel dan jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu voor 33 Euro zeker 5 dagen in de week een lekkere en gezonde maaltijd in huis. Verder zonder vaat.
Wel magnetron toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu voor 33 Euro zeker 5 dagen in de week een lekkere en gezonde maaltijd in huis. Verder zonder vaat.
Ja. Maar verder als beste uit de testen.quote:
Het ontbreken van de vrije keuze in wat je op een dag eet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ga dit product niet verder aanprijzen.
Maar je weet niet wat je mist.
Je krijgt op maandag 5 maaltijden thuisbezorgd. Alleen in het weekend ben ik afhankelijk van mezelf. Ik kan slecht koken en het kost me meer als ik het zelf doe. Voor een vrijgezel als ik is het ideaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ontbreken van de vrije keuze in wat je op een dag eet.
Oh voor de hele week in 1 keer bezorgd. Opzich ook wel logisch. Je moet bij dat soort dingen alleen geen kieskeurige eter zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je krijgt op maandag 5 maaltijden thuisbezorgd. Alleen in het weekend ben ik afhankelijk van mezelf. Ik kan slecht koken en het kost me meer als ik het zelf doe. Voor een vrijgezel als ik is het ideaal.
Gezond, lekker en genoeg.
Ik lijk wel een reclamezuil
ik ga in de avond bij een Japanner etenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh voor de hele week in 1 keer bezorgd. Opzich ook wel logisch. Je moet bij dat soort dingen alleen geen kieskeurige eter zijn.
Je kunt per dag kiezen. Ik laat me altijd verrassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh voor de hele week in 1 keer bezorgd. Opzich ook wel logisch. Je moet bij dat soort dingen alleen geen kieskeurige eter zijn.
Ook Sushi liefhebber? Qua kleine beurs kies ik de dagen uit. Heerlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga in de avond bij een Japanner eten
Een restaurant of een Japanse vriend?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga in de avond bij een Japanner eten
Jazeker Herman. Sushi is hemelsvoerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook Sushi liefhebber? Qua kleine beurs kies ik de dagen uit. Heerlijk.
restaurantquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een restaurant of een Japanse vriend?
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een restaurant of een Japanse vriend?
Klopt. Je hebt daar ook het bloesempark in het Amsterdamse Bos, ooit geschonken door Japanners.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
restaurant
leuk feitje: in Amstelveen woont de Japanse harde kern.
CC: @:tarado @:karina
Je bent een hele vieze goorlapquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Genot.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een hele vieze goorlap
Ik doe rundergoulash
Ik ken nog een leuk drankspelletje in de tietenbar daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:kingroland @:lenny_leonard @:tarado graag tips voor Bangkok
Kom er morgennacht aan en heb de nacht zaterdag naar zondag de trein naar Chiang Mai, dus twee volle dagen daar. Zit in een vrij goed hostel volgens mij. Heb geen idee wat te doen in Bangkok verder want had niet verwacht hier te komen!
Tempels. Eentje met een hele lange buddha en eentje die heel kleurijk is vlakbij rivier. Ben de namen vergeten. Beetje rondgaan in tuktuk, Khao San Road doorheengaan als een echte toerist.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kom er morgennacht aan en heb de nacht zaterdag naar zondag de trein naar Chiang Mai, dus twee volle dagen daar. Zit in een vrij goed hostel volgens mij. Heb geen idee wat te doen in Bangkok verder want had niet verwacht hier te komen!
Iedere bar in Bangkok is een tietenbar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk drankspelletje in de tietenbar daar.
Misschien wel een planquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tempels. Eentje met een hele lange buddha en eentje die heel kleurijk is vlakbij rivier. Ben de namen vergeten. Beetje rondgaan in tuktuk, Khao San Road doorheengaan als een echte toerist.
Is wel anders, want heel kleurrijk. Maar als je geen tempels wil zien, dan is er niks specifieks overdag denk ik, meer de horeca dan in de avond en nacht, van barretjes/terrasjes bij Khao San of interessant doen op de rooftop bar van een luxe hotel (maar dat is meer voor als je met gezelschap bent) Je kan wel ook met de boot over de rivier daar. Of naar de 'markten' en daar struinen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een plankrijg sowieso vooral door dat ik de tempels moet doen daar maar ben na vandaag Angkor Wat een beetje tempelmoe.
Verdere tips lijken me overbodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk drankspelletje in de tietenbar daar.
Wat de rest al zegt. Khao San Road omgeving. Beetje zuipen, tietenbar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ow dat ben ik wel gewend hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
@:karina maakt zichzelf totaal belachelijk in het BCS-topic
@:maxi-mus @:sked @:gurneyisbestoke
Laat Karina met rustquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
Wéér iemand die gewoon totaal niet op zit te letten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik raak in de war van al die tijdlijnen man. En dan is het weer zwart wit en in de toekomst en dan weer in het heden, weet ik veelquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wéér iemand die gewoon totaal niet op zit te letten.
Maar dat gaat in mindere mate al de hele serie lang zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik raak in de war van al die tijdlijnen man. En dan is het weer zwart wit en in de toekomst en dan weer in het heden, weet ik veelDie laatste twee afleveringen vond ik maar meh.
Ja maar toen viel het me minder op of kon ik het beter volgen. Ik vind het nu wat verwarrend worden. Nou ja hopelijk wordt het wel goed afgerond.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat gaat in mindere mate al de hele serie lang zo.
Ze hebben ons nog niet teleurgesteld en ik ga er niet vanuit dat ze nu beginnenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toen viel het me minder op of kon ik het beter volgen. Ik vind het nu wat verwarrend worden. Nou ja hopelijk wordt het wel goed afgerond.
Nou laten we het hopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben ons nog niet teleurgesteld en ik ga er niet vanuit dat ze nu beginnen
Daar zijn @GGMM en ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou laten we het hopen.
En geen nieuwe serie meer. Het is gewoon klaar dan.
Heb je het ook zo warm?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S03
8/10
@:Gurneyisbestoke @:ggmm @:sked @:maxi-mus @:scrummie @:coco @:fetx @:caland @:jippie @:paul @:bansheeboy @:ggmm @:psvcl
Thonglor voor het uitgaan en etenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen idee waarom ik hier 2 keer tussensta, maar prima review maat.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S03
8/10
@:Gurneyisbestoke @:ggmm @:sked @:maxi-mus @:scrummie @:coco @:fetx @:caland @:jippie @:paul @:bansheeboy @:ggmm @:psvcl
Heb ik het tegen jou, bemoei je met je kippenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Opdonderen met mensen die klagen over de warmte.
Nee, maar dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou, bemoei je met je kippen
Precies, mensen in Afrika hebben het pas warm!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Excuses, foutje. Je komt in 2 categorieën voor. De laatste 4 waren de FOK debielen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik hier 2 keer tussensta, maar prima review maat.
Die indruk maak je ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Ga morgen wel naar een gebied waar het 39 graden is. Misschien dan wel.
Het is echt tering warm.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind het toch echt te warm om dat allemaal uit te gaan leggen en te gaan motiveren.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dit positief of negatief bedoeld?
[..]
Ik vind dat jij een uitzondering verdient.
Hi fanquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S03
8/10
Dat hoeft ook niet. Antwoord kan met een woord.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind het toch echt te warm om dat allemaal uit te gaan leggen en te gaan motiveren.
Warmquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Antwoord kan met een woord.
Het is warm.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
met zo'n snelle boot de rivier op vond ik wel leuk, deed ik met klantenbezoek altijdquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel een plankrijg sowieso vooral door dat ik de tempels moet doen daar maar ben na vandaag Angkor Wat een beetje tempelmoe.
Ja, zou het?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:53 schreef tong80 het volgende:
Waarom is het steeds tropisch warm als ik naar de cardioloog moet?
Misschien ben ik wel warmbloedig.
Met een biologische vader als Italiaan.quote:
Graag jouw mening over @KingRoland die in de middag cappuccino drinkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met een biologische vader als Italiaan.
Klopt. Vandaar dat ik @Coco en @Caland niet heb getagd.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hier mist een youtube linkje
Jij mag ook helemaal niet meedoen aan die meme van @Coco en ikquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Vandaar dat ik @:coco en @:caland niet heb getagd.
Erg tolerantquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij mag ook helemaal niet meedoen aan die meme van @:coco en ik
Dit is niet heel inclusief @KingRolandquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij mag ook helemaal niet meedoen aan die meme van @:coco en ik
Niks mis mee. Mits zwart.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over @:kingroland die in de middag cappuccino drinkt.
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde met capuchino
@bianconeriquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over @:kingroland die in de middag cappuccino drinkt.
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde met capuchino
Dat is al de hele serie domme koe.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik raak in de war van al die tijdlijnen man. En dan is het weer zwart wit en in de toekomst en dan weer in het heden, weet ik veelDie laatste twee afleveringen vond ik maar meh.
Nou ja, doe 's een beetje lief tegen Karina.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is al de hele serie domme koe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |