Ja maar toen viel het me minder op of kon ik het beter volgen. Ik vind het nu wat verwarrend worden. Nou ja hopelijk wordt het wel goed afgerond.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat gaat in mindere mate al de hele serie lang zo.
Ze hebben ons nog niet teleurgesteld en ik ga er niet vanuit dat ze nu beginnenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toen viel het me minder op of kon ik het beter volgen. Ik vind het nu wat verwarrend worden. Nou ja hopelijk wordt het wel goed afgerond.
Nou laten we het hopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben ons nog niet teleurgesteld en ik ga er niet vanuit dat ze nu beginnen
Daar zijn @GGMM en ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou laten we het hopen.
En geen nieuwe serie meer. Het is gewoon klaar dan.
Heb je het ook zo warm?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S03
8/10
@:Gurneyisbestoke @:ggmm @:sked @:maxi-mus @:scrummie @:coco @:fetx @:caland @:jippie @:paul @:bansheeboy @:ggmm @:psvcl
Thonglor voor het uitgaan en etenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:kingroland @:lenny_leonard @:tarado graag tips voor Bangkok
Kom er morgennacht aan en heb de nacht zaterdag naar zondag de trein naar Chiang Mai, dus twee volle dagen daar. Zit in een vrij goed hostel volgens mij. Heb geen idee wat te doen in Bangkok verder want had niet verwacht hier te komen!
Geen idee waarom ik hier 2 keer tussensta, maar prima review maat.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S03
8/10
@:Gurneyisbestoke @:ggmm @:sked @:maxi-mus @:scrummie @:coco @:fetx @:caland @:jippie @:paul @:bansheeboy @:ggmm @:psvcl
Heb ik het tegen jou, bemoei je met je kippenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Opdonderen met mensen die klagen over de warmte.
Nee, maar dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou, bemoei je met je kippen
Precies, mensen in Afrika hebben het pas warm!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Excuses, foutje. Je komt in 2 categorieën voor. De laatste 4 waren de FOK debielen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik hier 2 keer tussensta, maar prima review maat.
Die indruk maak je ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Ga morgen wel naar een gebied waar het 39 graden is. Misschien dan wel.
Het is echt tering warm.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind het toch echt te warm om dat allemaal uit te gaan leggen en te gaan motiveren.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dit positief of negatief bedoeld?
[..]
Ik vind dat jij een uitzondering verdient.
Hi fanquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S03
8/10
Dat hoeft ook niet. Antwoord kan met een woord.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind het toch echt te warm om dat allemaal uit te gaan leggen en te gaan motiveren.
Warmquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Antwoord kan met een woord.
Het is warm.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |