Dit is alleen populair bij 12 jarige jongetjes.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is deze onzin ook populair in Europa?
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
Zo, kaarten voor Vitesse redelijk last-minute toch nog kunnen regelen. Grote blij
@:sked @:yats
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
Zo, kaarten voor Vitesse redelijk last-minute toch nog kunnen regelen. Grote blij
@:sked @:yats
Nou dit keer wel. Die businesskaarten van afgelopen jaar waren al vergeven en ik ken opzich best wat Vitesse supporters (ja, echt) maar tegen Feyenoord hebben ze blijkbaar een regel dat je alleen voor je eigen zijde kaarten mag bijkopen. En die lui zitten allemaal op zijdes waar ik liever niet ga zitten. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.
@:pietjepuk2000 @:yats @:psvcl @:bansheeboy
Het wordt in ieder geval close. Barça heeft wel veel meer spelers die een goal kunnen maken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @:el-stinho
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.
@:pietjepuk2000 @:yats @:psvcl @:bansheeboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |