Niet nodig, gewoon even zeuren bij @Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta echt op het punt een abonnement aan te schaffen.
Ik pas wel op, straks ben ik mijn eigen abo wederom kwijt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon even zeuren bij @:scrummie
Het zit diep.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje wordt echt ingehuurd om die rotzooi aan de man te brengen.
Naaktfotos sturen kan ook tochquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon even zeuren bij @:scrummie
Mijn taak zit er weer op vandaag.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi Pietje, lekker je eigen naam aan het sherlocken?
LOLquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Zag dit eerder vandaag op steenworp afstand van het stadion van Excelsior lol
[ afbeelding ]
FEYENOORDED
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk
lijkt er wel op hequote:Op maandag 1 augustus 2022 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LOL
(jouw weerspiegeling is te zien)
Is dat met Johnny Knoxville?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb al een paar keer moeten lachen om Dirty Grandpa.
Niet dat ik weet, wel Robert de Niro.quote:
Had 3 quote-meldingen van je ontvangen. Is het het waard om naar boven te scrollen voor die andere 2? Want zo nieuw of bijzonder is dit niet lolquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Zag dit eerder vandaag op steenworp afstand van het stadion van Excelsior lol
[ afbeelding ]
FEYENOORDED
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk
We krijgen het door de strot geduwd door typetjes als @KingRolandquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is deze onzin ook populair in Europa?
Dit is alleen populair bij 12 jarige jongetjes.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is deze onzin ook populair in Europa?
Gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
Zo, kaarten voor Vitesse redelijk last-minute toch nog kunnen regelen. Grote blij
@:sked @:yats
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:01 schreef Caland het volgende:
Zo, kaarten voor Vitesse redelijk last-minute toch nog kunnen regelen. Grote blij
@:sked @:yats
Nou dit keer wel. Die businesskaarten van afgelopen jaar waren al vergeven en ik ken opzich best wat Vitesse supporters (ja, echt) maar tegen Feyenoord hebben ze blijkbaar een regel dat je alleen voor je eigen zijde kaarten mag bijkopen. En die lui zitten allemaal op zijdes waar ik liever niet ga zitten. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.
@:pietjepuk2000 @:yats @:psvcl @:bansheeboy
Het wordt in ieder geval close. Barça heeft wel veel meer spelers die een goal kunnen maken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @:el-stinho
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, altijd lastig om kaarten te regelen voor Vitesse in het thuisvak.
@:pietjepuk2000 @:yats @:psvcl @:bansheeboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |