Niet nodig, gewoon even zeuren bij @Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta echt op het punt een abonnement aan te schaffen.
Ik pas wel op, straks ben ik mijn eigen abo wederom kwijt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon even zeuren bij @:scrummie
Het zit diep.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje wordt echt ingehuurd om die rotzooi aan de man te brengen.
Naaktfotos sturen kan ook tochquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon even zeuren bij @:scrummie
Mijn taak zit er weer op vandaag.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi Pietje, lekker je eigen naam aan het sherlocken?
LOLquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Zag dit eerder vandaag op steenworp afstand van het stadion van Excelsior lol
[ afbeelding ]
FEYENOORDED
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk
lijkt er wel op hequote:Op maandag 1 augustus 2022 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
LOL
(jouw weerspiegeling is te zien)
Is dat met Johnny Knoxville?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb al een paar keer moeten lachen om Dirty Grandpa.
Niet dat ik weet, wel Robert de Niro.quote:
Had 3 quote-meldingen van je ontvangen. Is het het waard om naar boven te scrollen voor die andere 2? Want zo nieuw of bijzonder is dit niet lolquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Zag dit eerder vandaag op steenworp afstand van het stadion van Excelsior lol
[ afbeelding ]
FEYENOORDED
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk
We krijgen het door de strot geduwd door typetjes als @KingRolandquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is deze onzin ook populair in Europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |