Leuk. Hoe lang blijf je nog boos op mij omdat ik ageer tegen de roze kameraden? Je bent toch zo'n tolerante jongen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor Kelvin Leerdam.
Waarom ageer jij tegen de roze kameraden?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Leuk. Hoe lang blijf je nog boos op mij omdat ik ageer tegen de roze kameraden? Je bent toch zo'n tolerante jongen?
Ik zou niet weten waar het voor nodig is om homoseksualiteit te promoten in een voetbalstadion. Alsof je een onderzeeboot op de AutoRAI neerzet. Het slaat nergens op. Is er ooit iemand de toegang tot Stadion Feijenoord ontzegt vanwege zijn geaardheid?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom ageer jij tegen de roze kameraden?
Beter schaffen ze De Kameraadjes ook af. Er zijn immers ook nog nooit kinderen geweigerd bij de ingang.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het voor nodig is om homoseksualiteit te promoten in een voetbalstadion. Alsof je een onderzeeboot op de AutoRAI neerzet. Het slaat nergens op. Is er ooit iemand de toegang tot Stadion Feijenoord ontzegt vanwege zijn geaardheid?
Dat vind ik niet netjes van je, er worden immers nog steeds Feyenoord-supporters geweigerd bij de ingang in sommige voetbalstadionsquote:
Ik ben niet voor feyenoord, maar in de praktijk heb je echt 1000x meer aan (de haven van) Rotterdam dan dat drugs en soa hol genaamd Amsterdamquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk groter, wat heb je in wezen aan Rotterdam?
Dat je het nut er niet van inziet, prima, maar ze doen je geen kwaad toch? Beetje nutteloos om er tegen te agerenquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het voor nodig is om homoseksualiteit te promoten in een voetbalstadion. Alsof je een onderzeeboot op de AutoRAI neerzet. Het slaat nergens op. Is er ooit iemand de toegang tot Stadion Feijenoord ontzegt vanwege zijn geaardheid?
Drugs als negatief argument gebruiken en dan de haven benoemen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben niet voor feyenoord, maar in de praktijk heb je echt 1000x meer aan (de haven van) Rotterdam dan dat drugs en soa hol genaamd Amsterdam
quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drugs als negatief argument gebruiken en dan de haven benoemen.
Heel goed.
POLLquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Dat verwacht je nou niet van Koen opperlul Verweij.
Drugsimport.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk groter, wat heb je in wezen aan Rotterdam?
Ik heb veel te snel en enthousiast op optie 2 gestemd. Ik had optie 3 eerst moeten lezenquote:
Bietquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Post dat plaatje later wel! Link doet het biet
Drizzt is een stevige kerel die het duel niet schuwt (a la Douglas).quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, de meesten komen dan flink aan.
Walgelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb veel te snel en enthousiast op optie 2 gestemd. Ik had optie 3 eerst moeten lezen
Eens, nu klopt de uitslag niet meerquote:
Waar kun je de afhandeling van die TR's eigenlijk zien?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:28 schreef Sked het volgende:
TR afgehandeld.
Dat vakantie nemen gaat nog niet zo goed.
Jij nergensquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waar kun je de afhandeling van die TR's eigenlijk zien?
Eet smakelijk!quote:
Ik wil geen pro lhbgtqwerty+ sfeeracties in het stadion. Op hun website staat dat dit wel hun doel is. Prima dat de roze kameraden bestaan en dat ze onderling samenkomen maar niet iedereen die met zijn gezin een sportevenement bezoekt wenst in een gay pride manifestatie terecht te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat je het nut er niet van inziet, prima, maar ze doen je geen kwaad toch? Beetje nutteloos om er tegen te ageren
Snap je zelf hoe dom deze vergelijking is?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik wil geen pro lhbgtqwerty+ sfeeracties in het stadion. Op hun website staat dat dit wel hun doel is. Prima dat de roze kameraden bestaan en dat ze onderling samenkomen maar niet iedereen die met zijn gezin een sportevenement bezoekt wenst in een gay pride manifestatie terecht te komen.
Stel dat jij naar een evenement gaat en je komt met je gezicht pontificaal achter een pro Putin banner te zitten. Dan zit je daar toch ook niet op te wachten? Daarom pleit ik ervoor om het in Stadion Feijenoord om Feyenoord en het edele voetbalspel te laten draaien. Ik vind niet dat je allerlei groeperingen carte blanche moet geven om in een voetbalstadion zieltjes te winnen en propaganda over kinderen uit te storten. Dat is alles wat ik zeg.
Heb jij het apenpokkenvirus al gehad?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Snap je zelf hoe dom deze vergelijking is?
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Snap je zelf hoe dom deze vergelijking is?
Ik ken een zeer gewaardeerde user die op Bij1 wilde stemmen (of all places).quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt toch GL gestemd? Dat is bijna tegen het communisme aan (bij wijze van spreken).
Die heeft nu op die moslimterorriste gestemd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ken een zeer gewaardeerde user die op Bij1 wilde stemmen (of all places).
Waarom draagt deze mevrouw een pyjama in de Tweede Kamer?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft nu op die moslimterorriste gestemd.
[ afbeelding ]
Een massamoordenaar vergelijken met mensen die verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht, je bent niet goed bij je hoofdquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik wil geen pro lhbgtqwerty+ sfeeracties in het stadion. Op hun website staat dat dit wel hun doel is. Prima dat de roze kameraden bestaan en dat ze onderling samenkomen maar niet iedereen die met zijn gezin een sportevenement bezoekt wenst in een gay pride manifestatie terecht te komen.
Stel dat jij naar een evenement gaat en je komt met je gezicht pontificaal achter een pro Putin banner te zitten. Dan zit je daar toch ook niet op te wachten? Daarom pleit ik ervoor om het in Stadion Feijenoord om Feyenoord en het edele voetbalspel te laten draaien. Ik vind niet dat je allerlei groeperingen carte blanche moet geven om in een voetbalstadion zieltjes te winnen en propaganda over kinderen uit te storten. Dat is alles wat ik zeg.
Ies koeltoer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom draagt deze mevrouw een pyjama in de Tweede Kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |