Leuk. Hoe lang blijf je nog boos op mij omdat ik ageer tegen de roze kameraden? Je bent toch zo'n tolerante jongen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor Kelvin Leerdam.
Waarom ageer jij tegen de roze kameraden?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Leuk. Hoe lang blijf je nog boos op mij omdat ik ageer tegen de roze kameraden? Je bent toch zo'n tolerante jongen?
Ik zou niet weten waar het voor nodig is om homoseksualiteit te promoten in een voetbalstadion. Alsof je een onderzeeboot op de AutoRAI neerzet. Het slaat nergens op. Is er ooit iemand de toegang tot Stadion Feijenoord ontzegt vanwege zijn geaardheid?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom ageer jij tegen de roze kameraden?
Beter schaffen ze De Kameraadjes ook af. Er zijn immers ook nog nooit kinderen geweigerd bij de ingang.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het voor nodig is om homoseksualiteit te promoten in een voetbalstadion. Alsof je een onderzeeboot op de AutoRAI neerzet. Het slaat nergens op. Is er ooit iemand de toegang tot Stadion Feijenoord ontzegt vanwege zijn geaardheid?
Dat vind ik niet netjes van je, er worden immers nog steeds Feyenoord-supporters geweigerd bij de ingang in sommige voetbalstadionsquote:
Ik ben niet voor feyenoord, maar in de praktijk heb je echt 1000x meer aan (de haven van) Rotterdam dan dat drugs en soa hol genaamd Amsterdamquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk groter, wat heb je in wezen aan Rotterdam?
Dat je het nut er niet van inziet, prima, maar ze doen je geen kwaad toch? Beetje nutteloos om er tegen te agerenquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het voor nodig is om homoseksualiteit te promoten in een voetbalstadion. Alsof je een onderzeeboot op de AutoRAI neerzet. Het slaat nergens op. Is er ooit iemand de toegang tot Stadion Feijenoord ontzegt vanwege zijn geaardheid?
Drugs als negatief argument gebruiken en dan de haven benoemen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben niet voor feyenoord, maar in de praktijk heb je echt 1000x meer aan (de haven van) Rotterdam dan dat drugs en soa hol genaamd Amsterdam
quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drugs als negatief argument gebruiken en dan de haven benoemen.
Heel goed.
POLLquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Dat verwacht je nou niet van Koen opperlul Verweij.
Drugsimport.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk groter, wat heb je in wezen aan Rotterdam?
Ik heb veel te snel en enthousiast op optie 2 gestemd. Ik had optie 3 eerst moeten lezenquote:
Bietquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Post dat plaatje later wel! Link doet het biet
Drizzt is een stevige kerel die het duel niet schuwt (a la Douglas).quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, de meesten komen dan flink aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |