Ik zie zijn posts toch niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet erg maar als straf hoop ik wel dat PietjePuk in de WLR-SC blijft posten
Crewrechten gegevenquote:
Mwa die schrijft geloof ik wel af en toe stukjes voor FP-sportquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij Mexicanobakker ook zo irritant ja, terwijl hij NIETS doet.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa die schrijft geloof ik wel af en toe stukjes voor FP-sport
Als straf voor wie?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet erg maar als straf hoop ik wel dat PietjePuk in de WLR-SC blijft posten
Daar post ik vrijwel nooit behalve als ik merk dat er weer eens geroddeld wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Moet je doen, is hartstikke gezellig daarquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar post ik vrijwel nooit behalve als ik merk dat er weer eens geroddeld wordt.
Eens met user @maxi-mus .quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt rot je toch lekker op. Ga maar weer naar GAM ofzo.
Nee ik blijf hier.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je doen, is hartstikke gezellig daar
Is goed Baukequote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor maar zo heet ik niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:kingroland JuttaGodin
Dat verwacht je nou niet van Koen opperlul Verweij.quote:Volgens Yvonne Coldeweijer zou Verweij meermaals ontrouw zijn geweest. Ze deelde zondag beelden waarop de schaatser zoenend met een ander te zien zou zijn.
Is Jutta een vrouw?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Dat verwacht je nou niet van Koen opperlul Verweij.
Betere juice dan Mark Rutte op een terrasje, dat wel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ben het een keer met je eens. Wat een engnek is dat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Wij waren het best vaak eens Tong. Tot je bezweek voor de groepsdruk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben het een keer met je eens. Wat een engnek is dat.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wij waren het best vaak eens Tong. Tot je bezweek voor de groepsdruk.
Fapje gemaakt op het vooruitzicht dat Jutta binnenkort weer vrijgezel isquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:kingroland JuttaGodin
Maaltijdsalade met kip.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Daar heb ik schijt aan. Sta mijn mannetje welquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wij waren het best vaak eens Tong. Tot je bezweek voor de groepsdruk.
Ze is nu al vrijgezel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Fapje gemaakt op het vooruitzicht dat Jutta binnenkort weer vrijgezel is
Zelf bereid of kant en klaar uit de supermarkt?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maaltijdsalade met kip.
Ben weer gezond bezig @:littlerabbit
Jutta zelf bereid.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf bereid of kant en klaar uit de supermarkt?
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf bereid of kant en klaar uit de supermarkt?
Ik houd niet zo van popjes als Jutta als ik dan toch een onbereikbare vrouw moet kiezenquote:
Matigquote:
Idemquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van popjes als Jutta als ik dan toch een onbereikbare vrouw moet kiezen
[..]
Drizzt heeft dan ook de vrouwen voor het uitzoeken met z'n gigapener.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden wellicht.
Voor een tietenman als Drizzt is er bij Jutta weinig te halen.
En nu hij is gestopt met roken kan hij uren gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Drizzt heeft dan ook de vrouwen voor het uitzoeken met z'n gigapener.
@Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
En nu hij is gestopt met roken kan hij uren gaan.
Betwijfel het, de meesten komen dan flink aan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
En nu hij is gestopt met roken kan hij uren gaan.
Daar zie je bij hem niks van.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, de meesten komen dan flink aan.
Zeker. Ons contact via DM is ook erg intiem.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk jij vaker over drizzt zijn naakte lichaam en penis?
Nooit gedacht dat ik hierom jaloezie zou kunnen voelen. Blij voor je!quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker. Ons contact via DM is ook erg intiem.
Stamppot bietjes met spek, ui en een rundervinkquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik vind jou meer een type voor Kelvin Leerdam.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil jullie even vertellen dat ik Jutta Leerdam te lang vind. Wat een gigantische struisvogel is dat. 1.75 max wat mij betreft.
Waarvan akte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |