Graag gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:23 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het constant aanpassen van de TT SkedJe bent een topper
En er is niets aan te doen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat VBL een opvangcentrum voor mensen met een rugzakje is.
Een soort Prem.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:30 schreef Sked het volgende:
Op Voetbalzone zou @:PietjePuk2000 een van de meest intelligente figuren zijn.
Het is een verschrikking ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen regels in dus ik ben bang van niet.
Het is alleen strontirritant.
Eerder een soort Dirk Kuijt bij Ziggo Sport.quote:
Laat me raden, je gaat net als alle andere paupers lekker vroeg.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen op vakantie boys. Mijn onderzoek naar #Schiphol-capriolen heeft zijn vruchten afgeworpen @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Caland @:Lange_Lans
Zouden jullie het op prijs stellen als ik via Twitter live verslag doe morgen???
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen regels in dus ik ben bang van niet.
Het is alleen strontirritant.
Ja graag, altijd al willen weten hoe paupers op vakantie gaan. Wie past er op de katten?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen op vakantie boys. Mijn onderzoek naar #Schiphol-capriolen heeft zijn vruchten afgeworpen @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Caland @:Lange_Lans
Zouden jullie het op prijs stellen als ik via Twitter live verslag doe morgen???
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Oh ik ook niet trouwens.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.
En ik volg je niet op Twitter dus dat maakt mij niet zoveel uit.
Dat je na jaren Fok pas 'dat idee krijgt' zegt veel over jou.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat VBL een opvangcentrum voor mensen met een rugzakje is.
Een vriendin (geen pics)quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja graag, altijd al willen weten hoe paupers op vakantie gaan. Wie past er op de katten?
quote:
Wel godverdommequote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.
En ik volg je niet op Twitter dus dat maakt mij niet zoveel uit.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.
Veel plezier makker. Kom gewoon vier uur van te voren, dan is het wel te doen, het duurt wel echt teringlang maar vond de sfeer twee weken terug gemoedelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Laat mij erbuiten. Jullie zijn allemaal knettergek.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Vraag eens aan neutrale moderator @:Sked hoe hij hier over denkt.
User @Caland bestempelt je nu als pauper.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier makker. Kom gewoon vier uur van te voren, dan is het wel te doen, het duurt wel echt teringlang maar vond de sfeer twee weken terug gemoedelijk.
Nee, spam is vooral met reclame en shitquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.
Eensquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland bestempelt je nu als pauper.
Vloog eerder dit jaar via Eindhoven. Dat is een uitstekend vliegveld.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Ik ontwijk al een jaar of 10 Schiphol en dat bevalt uitstekend.
@Caland maakte zojuist een ‘wie is suline’ grapje bij ‘insuline spuiten’ dus die is sowieso eventjes af wat dat betreft.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland bestempelt je nu als pauper.
Reis zonder ruimbagage en heb reeds online ingecheckt. Dat scheelt dus sowieso 1 rij.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland maakte zojuist een ‘wie is suline’ grapje bij ‘insuline spuiten’ dus die is sowieso eventjes af wat dat betreft.
Het kost wel 2.5/3 uur om er door te komen op Schiphol.
Eindhoven is fantastisch.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vloog eerder dit jaar via Eindhoven. Dat is een uitstekend vliegveld.
Dan komt alles samen waar ik in het dagelijks leven met een boog omheen loop ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Een gemoedelijke sfeer op Schiphol.
Daar wil je toch niets mee te maken hebben.
Irritante strontmeninkjes zijn zo'n beetje de kern van een forum lijkt me.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, spam is vooral met reclame en shit
Niet je irritante strontmeninkjes
Las vanmorgen een stukje over een softwareontwikkelaar die iets gemaakt had zodat je kon zien waar en hoe je de goedkoopste treinreis in Europa kunt nemen. Een soort skyscanner voor treinen dus. Maar dan de uitgekleede versie.quote:
Neequote:Op maandag 1 augustus 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Irritante strontmeninkjes zijn zo'n beetje de kern van een forum lijkt me.
Plaats een TR zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
En zeker niet 10235835 keer per topic. Dat doordrammen van je constant is nergens voor nodig.
En dan verwachten dat ik er iets aan ga doen zeker?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Plaats een TR zou ik zeggen.
Nee ik tyf het wel gewoon weg voortaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Plaats een TR zou ik zeggen.
Je kan tegenwoordig bij Zalando ook een kleine bijdrage leveren om je 'voetdruk op aarde' van je aankoop te vergoeden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las vanmorgen een stukje over een softwareontwikkelaar die iets gemaakt had zodat je kon zien waar en hoe je de goedkoopste treinreis in Europa kunt nemen. Een soort skyscanner voor treinen dus. Maar dan de uitgekleede versie.
Die gast had het erover dat je tegenwoordig kunt zien hoeveel CO2 je uitstoot tijdens een vlucht en 'schaamde' zich daarvoor en daarom meer met de trein reist. Als ik me ergens niet voor schaam is het wel voor CO2-uitstoot tijdens een vlucht![]()
![]()
Daar hebben jullie hopelijk toch ook geen last van?
Dan haal ik de mods erbij!quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik tyf het wel gewoon weg voortaan.
Nog nooit via Zeventem geweest, laat Belgie sowieso links liggen maar nu kon het even niet anders.quote:
Nee niet echt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las vanmorgen een stukje over een softwareontwikkelaar die iets gemaakt had zodat je kon zien waar en hoe je de goedkoopste treinreis in Europa kunt nemen. Een soort skyscanner voor treinen dus. Maar dan de uitgekleede versie.
Die gast had het erover dat je tegenwoordig kunt zien hoeveel CO2 je uitstoot tijdens een vlucht en 'schaamde' zich daarvoor en daarom meer met de trein reist. Als ik me ergens niet voor schaam is het wel voor CO2-uitstoot tijdens een vlucht![]()
![]()
Jij niet, Sked wel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan verwachten dat ik er iets aan ga doen zeker?
@:AFCNiels
Fijn weekje vrij toegewenst.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga maar een meeting in (terwijl ik een weekje vrij ben, zo erg is het dus).
Geniet er lekker van maat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Misschien kan @Klummie bijspringenquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
Ik neem een maand verlof van het modereren
@:skysherif ofzoiets lost het maar op
Godver.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
Joden lopen altijd wegquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
O ik zit daar wel mee, voelt altijd een beetje hypocriet aan hoeveel ik vlieg terwijl ik verder mijn uitstoot laag probeer te houden. Echter beredeneer ik altijd vanuit de alternatieven ipv het absolute aantal en dan is het qua treinen vaak gewoon veel duurder en langer, dan houdt het op.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Als ik me ergens niet voor schaam is het wel voor CO2-uitstoot tijdens een vlucht![]()
![]()
Links in een notendop.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik zit daar wel mee, voelt altijd een beetje hypocriet aan hoeveel ik vlieg terwijl ik verder mijn uitstoot laag probeer te houden. Echter beredeneer ik altijd vanuit de alternatieven ipv het absolute aantal en dan is het qua treinen vaak gewoon veel duurder en langer, dan houdt het op.
Gelukkig compenseer ik alles door zo’n boompje te laten planten, dat lost alles op natuurlijk.
Geniet van je vakantie ouwe dibbes.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem het wel even over joh. Hoe werkt dat bannen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
Dat kunnen alleen FA's en adminsquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem het wel even over joh. Hoe werkt dat bannen?
Laten we jou alsjeblieft niet de vrije hand geven.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet de FA's lief aankijken als ik iemand een ban wil aansmeren.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sked bant niet tot nauwelijks, hij probeert alles met praten op te lossen wat hem siertquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked bant niet tot nauwelijks, hij probeert alles met praten op te lossen wat hem siert
Dus dat doe jij ook maar. Veel succes met Pietje
quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als ze echt medelijden met je hebben.
Hij woont in Friesland en heet Baukequote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als ze echt medelijden met je hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, en ook weer veel rechtse denkbeelden. Kom hier weer veel mensen tegen die vinden dat ik veel te rechts denk (lol)quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt wel veel linkse denkbeelden.
Als ik op 40 jarige leeftijd nog maagd ben en boven een snackbar woon mag je me nog eens vragen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij woont in Friesland en heet Bauke
Wanneer kan je beginnen @:maxi-mus
Laat @Oriente met rustquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik op 40 jarige leeftijd nog maagd ben en boven een snackbar woon mag je me nog eens vragen.
Er is hier een gevoelige snaar geraakt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik op 40 jarige leeftijd nog maagd ben en boven een snackbar woon mag je me nog eens vragen.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan verwachten dat ik er iets aan ga doen zeker?
@:AFCNiels
Dan snap ik wel dat Gurney en ik water en vuur zijn ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt toch GL gestemd? Dat is bijna tegen het communisme aan (bij wijze van spreken).
Absoluut!quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Je kan er ook gewoon blikjes en/of flesjes kopen van andere merken. Klacht ongegrond.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
Eindhoven is fantastisch.
Jammer dat ze er bavaria schenken.
Prettige vakantie!quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Neequote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt toch GL gestemd? Dat is bijna tegen het communisme aan (bij wijze van spreken).
Ik wist helemaal niet dat jij een zwak hebt voor massaverkrachters, wat apart!quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee
Ik had gestemd op die vrouw die haar handjes niet thuis kon houden.
Maar jij werkt in het onderwijs toch?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, en ook weer veel rechtse denkbeelden. Kom hier weer veel mensen tegen die vinden dat ik veel te rechts denk (lol)
Hardop ook gewoon.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dit niet achter jou gezocht.
Ja klopt, maar ik bedoel dat ik die mensen veel tegenkom nu op reis (alhoewel continu op vakantie zijn een groot onderdeel is van in het onderwijs werken @Lenny_Leonard )quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij werkt in het onderwijs toch?
Ik hoop niet dat je een nieuwe act bent begnonen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou een maand vrij nemen, dus helaas
Morgen een nieuwe
Nee ik vond deze echt leukquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een nieuwe act bent begnonen.
Mwah, deze was wel heel erg voorspelbaar, toen ik het bovenste plaatje zag, wist ik al hoe het af ging lopen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vond deze echt leuk
Maar goed ik heb dus geen humor
Mensen die op GL stemmen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat Gurney en ik water en vuur zijn ja.Holy shit.
Al die frituurlucht is naar je hoofd gestegenquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hardop ook gewoon.
Ik weet niet wat er mis is met me
Daar doe ik toch maar even geen uitspraken over maar ik kan je garanderen dat het geen Thierry of Geert is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die op GL stemmen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Wat stem jij, pietje?
GeertGodquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar doe ik toch maar even geen uitspraken over maar ik kan je garanderen dat het geen Thierry of Geert is.
Ik mis alleen klaas nog en dan kunnen we deze sc wel opdoeken.quote:
Heb jij soms iets tegen mensen die homo hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gutanoth is toch die gast die zijn huisdieren allemaal schijtlollige pakjes aantrekt?
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gutanoth is toch die gast die zijn huisdieren allemaal schijtlollige pakjes aantrekt?
Oh had @PSVCL een ban.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:here2go is helaas wel weg
@:maxi-mus
Zekerquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij soms iets tegen mensen die homo hebben?
Ik ben tegen homofobie.
Ach, wat jammer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:here2go is helaas wel weg
@:maxi-mus
Erg jammer. Hopelijk gaan al die Super League clubs nog dit jaar kapot.quote:Joan Laporta heeft maandag tijdens de presentatie van Jules Koundé bekendgemaakt dat FC Barcelona een nieuwe financiële deal heeft gesloten. Het is volgens de voorzitter daardoor mogelijk om alle zomeraanwinsten in te schrijven voor de Spaanse competitie
Ik hoop dat Frenkie de Jong zijn poot stijf houdt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg jammer. Hopelijk gaan al die Super League clubs nog dit jaar kapot.
Ik haat Barcelona.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg jammer. Hopelijk gaan al die Super League clubs nog dit jaar kapot.
Ook dat ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frenkie de Jong zijn poot stijf houdt.
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @El-Stinhoquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik verwacht ook niet veel meer van ze eigenlijk.
Ja, als die wat anders beweert, dan pas ik mijn mening gelijk weer aan. Maar zeker in Europa, zie ik ze niet echt ver komen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @:el-stinho
Maar objectief naar Barcelona kijken kan hij niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @:el-stinho
Nee, over Barcelonaquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat het hier nou serieus over voetbal?
Als je het niet bevalt rot je toch lekker op. Ga maar weer naar GAM ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat het hier nou serieus over voetbal?
Wow.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt rot je toch lekker op. Ga maar weer naar GAM ofzo.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zijn, wát een kutnaamquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus lijkt erg gepikeerd te zijn nadat hij Bauke werd genoemd vandaag
Dat valt mee hoor maar zo heet ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus lijkt erg gepikeerd te zijn nadat hij Bauke werd genoemd vandaag
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor maar zo heet ik niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie zijn posts toch niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet erg maar als straf hoop ik wel dat PietjePuk in de WLR-SC blijft posten
Mwa die schrijft geloof ik wel af en toe stukjes voor FP-sportquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij Mexicanobakker ook zo irritant ja, terwijl hij NIETS doet.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa die schrijft geloof ik wel af en toe stukjes voor FP-sport
Als straf voor wie?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet erg maar als straf hoop ik wel dat PietjePuk in de WLR-SC blijft posten
Daar post ik vrijwel nooit behalve als ik merk dat er weer eens geroddeld wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Moet je doen, is hartstikke gezellig daarquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar post ik vrijwel nooit behalve als ik merk dat er weer eens geroddeld wordt.
Eens met user @maxi-mus .quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik blijf hier.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je doen, is hartstikke gezellig daar
Is goed Baukequote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:kingroland JuttaGodin
Dat verwacht je nou niet van Koen opperlul Verweij.quote:Volgens Yvonne Coldeweijer zou Verweij meermaals ontrouw zijn geweest. Ze deelde zondag beelden waarop de schaatser zoenend met een ander te zien zou zijn.
Is Jutta een vrouw?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Dat verwacht je nou niet van Koen opperlul Verweij.
Betere juice dan Mark Rutte op een terrasje, dat wel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ben het een keer met je eens. Wat een engnek is dat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Wij waren het best vaak eens Tong. Tot je bezweek voor de groepsdruk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben het een keer met je eens. Wat een engnek is dat.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wij waren het best vaak eens Tong. Tot je bezweek voor de groepsdruk.
Fapje gemaakt op het vooruitzicht dat Jutta binnenkort weer vrijgezel isquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
@:kingroland JuttaGodin
Maaltijdsalade met kip.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Daar heb ik schijt aan. Sta mijn mannetje welquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wij waren het best vaak eens Tong. Tot je bezweek voor de groepsdruk.
Ze is nu al vrijgezel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Fapje gemaakt op het vooruitzicht dat Jutta binnenkort weer vrijgezel is
Zelf bereid of kant en klaar uit de supermarkt?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maaltijdsalade met kip.
Ben weer gezond bezig @:littlerabbit
Jutta zelf bereid.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf bereid of kant en klaar uit de supermarkt?
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf bereid of kant en klaar uit de supermarkt?
Ik houd niet zo van popjes als Jutta als ik dan toch een onbereikbare vrouw moet kiezenquote:
Matigquote:
Idemquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van popjes als Jutta als ik dan toch een onbereikbare vrouw moet kiezen
[..]
Drizzt heeft dan ook de vrouwen voor het uitzoeken met z'n gigapener.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:drizzt_dourden wellicht.
Voor een tietenman als Drizzt is er bij Jutta weinig te halen.
En nu hij is gestopt met roken kan hij uren gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Drizzt heeft dan ook de vrouwen voor het uitzoeken met z'n gigapener.
@Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
En nu hij is gestopt met roken kan hij uren gaan.
Betwijfel het, de meesten komen dan flink aan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
En nu hij is gestopt met roken kan hij uren gaan.
Daar zie je bij hem niks van.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, de meesten komen dan flink aan.
Zeker. Ons contact via DM is ook erg intiem.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk jij vaker over drizzt zijn naakte lichaam en penis?
Nooit gedacht dat ik hierom jaloezie zou kunnen voelen. Blij voor je!quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker. Ons contact via DM is ook erg intiem.
Stamppot bietjes met spek, ui en een rundervinkquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik vind jou meer een type voor Kelvin Leerdam.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil jullie even vertellen dat ik Jutta Leerdam te lang vind. Wat een gigantische struisvogel is dat. 1.75 max wat mij betreft.
Waarvan akte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |