Graag gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:23 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het constant aanpassen van de TT SkedJe bent een topper
En er is niets aan te doen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat VBL een opvangcentrum voor mensen met een rugzakje is.
Een soort Prem.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:30 schreef Sked het volgende:
Op Voetbalzone zou @:PietjePuk2000 een van de meest intelligente figuren zijn.
Het is een verschrikking ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen regels in dus ik ben bang van niet.
Het is alleen strontirritant.
Eerder een soort Dirk Kuijt bij Ziggo Sport.quote:
Laat me raden, je gaat net als alle andere paupers lekker vroeg.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen op vakantie boys. Mijn onderzoek naar #Schiphol-capriolen heeft zijn vruchten afgeworpen @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Caland @:Lange_Lans
Zouden jullie het op prijs stellen als ik via Twitter live verslag doe morgen???
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen regels in dus ik ben bang van niet.
Het is alleen strontirritant.
Ja graag, altijd al willen weten hoe paupers op vakantie gaan. Wie past er op de katten?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen op vakantie boys. Mijn onderzoek naar #Schiphol-capriolen heeft zijn vruchten afgeworpen @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Caland @:Lange_Lans
Zouden jullie het op prijs stellen als ik via Twitter live verslag doe morgen???
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Oh ik ook niet trouwens.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.
En ik volg je niet op Twitter dus dat maakt mij niet zoveel uit.
Dat je na jaren Fok pas 'dat idee krijgt' zegt veel over jou.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat VBL een opvangcentrum voor mensen met een rugzakje is.
Een vriendin (geen pics)quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja graag, altijd al willen weten hoe paupers op vakantie gaan. Wie past er op de katten?
quote:
Wel godverdommequote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.
En ik volg je niet op Twitter dus dat maakt mij niet zoveel uit.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.
Veel plezier makker. Kom gewoon vier uur van te voren, dan is het wel te doen, het duurt wel echt teringlang maar vond de sfeer twee weken terug gemoedelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Laat mij erbuiten. Jullie zijn allemaal knettergek.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Vraag eens aan neutrale moderator @:Sked hoe hij hier over denkt.
User @Caland bestempelt je nu als pauper.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier makker. Kom gewoon vier uur van te voren, dan is het wel te doen, het duurt wel echt teringlang maar vond de sfeer twee weken terug gemoedelijk.
Nee, spam is vooral met reclame en shitquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.
Eensquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland bestempelt je nu als pauper.
Vloog eerder dit jaar via Eindhoven. Dat is een uitstekend vliegveld.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Ik ontwijk al een jaar of 10 Schiphol en dat bevalt uitstekend.
@Caland maakte zojuist een ‘wie is suline’ grapje bij ‘insuline spuiten’ dus die is sowieso eventjes af wat dat betreft.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland bestempelt je nu als pauper.
Reis zonder ruimbagage en heb reeds online ingecheckt. Dat scheelt dus sowieso 1 rij.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland maakte zojuist een ‘wie is suline’ grapje bij ‘insuline spuiten’ dus die is sowieso eventjes af wat dat betreft.
Het kost wel 2.5/3 uur om er door te komen op Schiphol.
Eindhoven is fantastisch.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vloog eerder dit jaar via Eindhoven. Dat is een uitstekend vliegveld.
Dan komt alles samen waar ik in het dagelijks leven met een boog omheen loop ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Een gemoedelijke sfeer op Schiphol.
Daar wil je toch niets mee te maken hebben.
Irritante strontmeninkjes zijn zo'n beetje de kern van een forum lijkt me.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, spam is vooral met reclame en shit
Niet je irritante strontmeninkjes
Las vanmorgen een stukje over een softwareontwikkelaar die iets gemaakt had zodat je kon zien waar en hoe je de goedkoopste treinreis in Europa kunt nemen. Een soort skyscanner voor treinen dus. Maar dan de uitgekleede versie.quote:
Neequote:Op maandag 1 augustus 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Irritante strontmeninkjes zijn zo'n beetje de kern van een forum lijkt me.
Plaats een TR zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
En zeker niet 10235835 keer per topic. Dat doordrammen van je constant is nergens voor nodig.
En dan verwachten dat ik er iets aan ga doen zeker?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Plaats een TR zou ik zeggen.
Nee ik tyf het wel gewoon weg voortaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Plaats een TR zou ik zeggen.
Je kan tegenwoordig bij Zalando ook een kleine bijdrage leveren om je 'voetdruk op aarde' van je aankoop te vergoeden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las vanmorgen een stukje over een softwareontwikkelaar die iets gemaakt had zodat je kon zien waar en hoe je de goedkoopste treinreis in Europa kunt nemen. Een soort skyscanner voor treinen dus. Maar dan de uitgekleede versie.
Die gast had het erover dat je tegenwoordig kunt zien hoeveel CO2 je uitstoot tijdens een vlucht en 'schaamde' zich daarvoor en daarom meer met de trein reist. Als ik me ergens niet voor schaam is het wel voor CO2-uitstoot tijdens een vlucht![]()
![]()
Daar hebben jullie hopelijk toch ook geen last van?
Dan haal ik de mods erbij!quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik tyf het wel gewoon weg voortaan.
Nog nooit via Zeventem geweest, laat Belgie sowieso links liggen maar nu kon het even niet anders.quote:
Nee niet echt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las vanmorgen een stukje over een softwareontwikkelaar die iets gemaakt had zodat je kon zien waar en hoe je de goedkoopste treinreis in Europa kunt nemen. Een soort skyscanner voor treinen dus. Maar dan de uitgekleede versie.
Die gast had het erover dat je tegenwoordig kunt zien hoeveel CO2 je uitstoot tijdens een vlucht en 'schaamde' zich daarvoor en daarom meer met de trein reist. Als ik me ergens niet voor schaam is het wel voor CO2-uitstoot tijdens een vlucht![]()
![]()
Daar hebben jullie hopelijk toch ook geen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |