quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Denk dat ik de komende tijd Breaking Bad/Better Call Saul ga kijken als ik Peaky af heb.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S02
8/10
@:gurneyisbestoke @:coco @:scrummie @:ggmm @:el-stinho @:maxi-mus @:pietjepuk2000 @:masterminded @:nattekat @:jippie @:wateropmars
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Woordle 408 3/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Teringdebiel.
Goedemorgen lieffiequote:Op maandag 1 augustus 2022 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S02
8/10
@:gurneyisbestoke @:coco @:scrummie @:ggmm @:el-stinho @:maxi-mus @:pietjepuk2000 @:masterminded @:nattekat @:jippie @:wateropmars
Wie is Suline?quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:51 schreef Sked het volgende:
Ach gut, Gordon was bijna dood omdat hij dacht dat hij op eigen initiatief wel kon stoppen met insuline spuiten.
Er bestaan geen grotere musts dan die twee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat ik de komende tijd Breaking Bad/Better Call Saul ga kijken als ik Peaky af heb.
Tenzij er grotere musts zijn die jullie als advies hebben!!!
We praten hier Nederlands.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er bestaan geen grotere musts dan die twee.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Gordon is een vriend van de sc toch
Stop hiermee.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Bij nader inzien is dat een gebbetje volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over Nippy en moet toch eerlijk zeggen dat het enorme filler. Nou is filler soms niet erg maar we hebben nog maar 3 afleveringen en ze moeten nog zoveel afronden. Wat dat betreft echt een onbegrijpelijke keuze en timing van de makers. Waarom een hele trage aflevering over Gene terwijl ze juist hier op zouden moeten focussen:
- Hoe loopt het af tussen Fring en Salamanca? Die twee zijn nog niet klaar met elkaar maar hoe gaan ze dat in 3 afleveringen afronden? En wat te denken over Bolsa en Eladio?
- Volgens Lalo zou Tuco weer bijna vrij komen. Gaan we dat nog zien in de korte tijd die we nog hebben?
- Dat lab dat Fring aan het bouwen is, gaan we dat nog in gebruik zien en zo ja hoe dan? Het is nog lang niet af.
- Wat is er precies met Jimmy / Saul gebeurd dat hij moest onderduiken als Gene? Echt benieuwd hoe ze daar in 3 afleveringen antwoord op gaan geven.
[ afbeelding ]
Die user heb ik wel vaker domme dingen zien posten dus ik betwijfel het.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij nader inzien is dat een gebbetje volgens mij
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Die hele discussie over een mogelijk vervolg is ellende.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die user heb ik wel vaker domme dingen zien posten dus ik betwijfel het.
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef Sked het volgende:
@:GGMM maakt zich erg druk om @:PietjePuk2000 vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |