Gewoon een stukje grond terugnemen dat ze van zichzelf hebben gestolen, of zoiets.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.
Valt mee
Allemaal OP zuid zekerquote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.
Valt mee
Vraag op.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie ben je al wakker? Tengo una pregunta sobre Peaky Blinders.
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Doe niet zo interessant zeg, met je kut Spaans.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vond seizoen 4 ronduit kut.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben gestopt met Peaky Blinders, het kan me niet boeien.
Ik ben met seizoen 4 van Stranger Things begnonen en ik ben best enthousiast.
Vind het wel tof dat die gast gebaseerd is op Freddy Krueger. Freddygod. Ik had vroeger al die Nightmare on Elmstreet films op DVD@:zipportal
En eindelijk weer een horror-sfeertje. Vorig seizoen ging nergens over.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik had er ook niet veel van verwacht, maar ik heb een zwak voor horror dus ik geniet er wel weer van.quote:
[spoiler]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woordle 408 3/6quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #408 gespeeld!
Mijn beurten: X/6
⬜⬜⬜⬜🟩
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Dit kan echt niet…..
Op basis van deze post blijf ik bij BCS.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben gestopt met Peaky Blinders, het kan me niet boeien.
Ik ben met seizoen 4 van Stranger Things begnonen en ik ben best enthousiast.
Vind het wel tof dat die gast gebaseerd is op Freddy Krueger. Freddygod. Ik had vroeger al die Nightmare on Elmstreet films op DVD@:zipportal
En eindelijk weer een horror-sfeertje. Vorig seizoen ging nergens over.
Ik hou jullie op de hoogte.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Denk dat ik de komende tijd Breaking Bad/Better Call Saul ga kijken als ik Peaky af heb.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S02
8/10
@:gurneyisbestoke @:coco @:scrummie @:ggmm @:el-stinho @:maxi-mus @:pietjepuk2000 @:masterminded @:nattekat @:jippie @:wateropmars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |