Na een half uur was het al raak.quote:
ik ben niet zo een fan van neymarquote:
Ik ook zeker niet. Pislul 1e klas. Maar deze vrije trapquote:Op zondag 31 juli 2022 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben niet zo een fan van neymar
ik stuur deze even door naar @:sked geen idee wat zijn mening is over Neymar
hij mag de veters van Roberto Carlos, Ronaldo en Ronaldinho nog niet eens strikkenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:56 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Pislul 1e klas. Maar deze vrije trap
Jammerlijk vaak geblesseerdquote:Op zondag 31 juli 2022 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben niet zo een fan van neymar
ik stuur deze even door naar @:sked geen idee wat zijn mening is over Neymar
Ik snap het niet maar ze gaan hun gang maar zolang ze geen kinderen en mensen met een beperking geld aftroggelen (Wat ze allemaal doen)quote:Op zondag 31 juli 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit wat is jouw mening als het gaat om juicechannels?
Maar dat zijn de enige mensen die ernaar kijken.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar ze gaan hun gang maar zolang ze geen kinderen en mensen met een beperking geld aftroggelen (Wat ze allemaal doen)
Jaquote:Op zondag 31 juli 2022 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat zijn de enige mensen die ernaar kijken.
Stukje cultuur. Daar heb ik veel respect voorquote:Op zondag 31 juli 2022 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na een half uur was het al raak.
https://www.ad.nl/rotterd(...)teekpartij~a2eab51c/
Zomercarnaval stelt nooit teleur.
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na een half uur was het al raak.
https://www.ad.nl/rotterd(...)teekpartij~a2eab51c/
Zomercarnaval stelt nooit teleur.
Gewoon een stukje grond terugnemen dat ze van zichzelf hebben gestolen, of zoiets.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.
Valt mee
Allemaal OP zuid zekerquote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.
Valt mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |