Zekerquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gutanoth is toch die gast die zijn huisdieren allemaal schijtlollige pakjes aantrekt?
quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij soms iets tegen mensen die homo hebben?
Ik ben tegen homofobie.
Ach, wat jammer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:here2go is helaas wel weg
@:maxi-mus
Erg jammer. Hopelijk gaan al die Super League clubs nog dit jaar kapot.quote:Joan Laporta heeft maandag tijdens de presentatie van Jules Koundé bekendgemaakt dat FC Barcelona een nieuwe financiële deal heeft gesloten. Het is volgens de voorzitter daardoor mogelijk om alle zomeraanwinsten in te schrijven voor de Spaanse competitie
Ik hoop dat Frenkie de Jong zijn poot stijf houdt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg jammer. Hopelijk gaan al die Super League clubs nog dit jaar kapot.
Ik haat Barcelona.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg jammer. Hopelijk gaan al die Super League clubs nog dit jaar kapot.
Ook dat ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frenkie de Jong zijn poot stijf houdt.
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @El-Stinhoquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik verwacht ook niet veel meer van ze eigenlijk.
Ja, als die wat anders beweert, dan pas ik mijn mening gelijk weer aan. Maar zeker in Europa, zie ik ze niet echt ver komen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @:el-stinho
Maar objectief naar Barcelona kijken kan hij niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer kampioen worden dit seizoen, al is de Spanje kenner natuurlijk @:el-stinho
Nee, over Barcelonaquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat het hier nou serieus over voetbal?
Als je het niet bevalt rot je toch lekker op. Ga maar weer naar GAM ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat het hier nou serieus over voetbal?
Wow.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt rot je toch lekker op. Ga maar weer naar GAM ofzo.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt rot je toch lekker op. Ga maar weer naar GAM ofzo.
Dat zou ik ook zijn, wát een kutnaamquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus lijkt erg gepikeerd te zijn nadat hij Bauke werd genoemd vandaag
Dat valt mee hoor maar zo heet ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus lijkt erg gepikeerd te zijn nadat hij Bauke werd genoemd vandaag
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor maar zo heet ik niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor maar zo heet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |