Jij niet, Sked wel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan verwachten dat ik er iets aan ga doen zeker?
@:AFCNiels
Fijn weekje vrij toegewenst.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga maar een meeting in (terwijl ik een weekje vrij ben, zo erg is het dus).
Geniet er lekker van maat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Misschien kan @Klummie bijspringenquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
Ik neem een maand verlof van het modereren
@:skysherif ofzoiets lost het maar op
Godver.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
Joden lopen altijd wegquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
O ik zit daar wel mee, voelt altijd een beetje hypocriet aan hoeveel ik vlieg terwijl ik verder mijn uitstoot laag probeer te houden. Echter beredeneer ik altijd vanuit de alternatieven ipv het absolute aantal en dan is het qua treinen vaak gewoon veel duurder en langer, dan houdt het op.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Als ik me ergens niet voor schaam is het wel voor CO2-uitstoot tijdens een vlucht![]()
![]()
Daar hebben jullie hopelijk toch ook geen last van?
Links in een notendop.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik zit daar wel mee, voelt altijd een beetje hypocriet aan hoeveel ik vlieg terwijl ik verder mijn uitstoot laag probeer te houden. Echter beredeneer ik altijd vanuit de alternatieven ipv het absolute aantal en dan is het qua treinen vaak gewoon veel duurder en langer, dan houdt het op.
Gelukkig compenseer ik alles door zo’n boompje te laten planten, dat lost alles op natuurlijk.
Geniet van je vakantie ouwe dibbes.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
quote:
Ik neem het wel even over joh. Hoe werkt dat bannen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
Dat kunnen alleen FA's en adminsquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem het wel even over joh. Hoe werkt dat bannen?
Laten we jou alsjeblieft niet de vrije hand geven.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet de FA's lief aankijken als ik iemand een ban wil aansmeren.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sked bant niet tot nauwelijks, hij probeert alles met praten op te lossen wat hem siertquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |