quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked bant niet tot nauwelijks, hij probeert alles met praten op te lossen wat hem siert
Dus dat doe jij ook maar. Veel succes met Pietje
quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als ze echt medelijden met je hebben.
Hij woont in Friesland en heet Baukequote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als ze echt medelijden met je hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, en ook weer veel rechtse denkbeelden. Kom hier weer veel mensen tegen die vinden dat ik veel te rechts denk (lol)quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt wel veel linkse denkbeelden.
Als ik op 40 jarige leeftijd nog maagd ben en boven een snackbar woon mag je me nog eens vragen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij woont in Friesland en heet Bauke
Wanneer kan je beginnen @:maxi-mus
Laat @Oriente met rustquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik op 40 jarige leeftijd nog maagd ben en boven een snackbar woon mag je me nog eens vragen.
Er is hier een gevoelige snaar geraakt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik op 40 jarige leeftijd nog maagd ben en boven een snackbar woon mag je me nog eens vragen.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan verwachten dat ik er iets aan ga doen zeker?
@:AFCNiels
Dan snap ik wel dat Gurney en ik water en vuur zijn ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt toch GL gestemd? Dat is bijna tegen het communisme aan (bij wijze van spreken).
Absoluut!quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen op vakantie boys. Mijn onderzoek naar #Schiphol-capriolen heeft zijn vruchten afgeworpen @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Caland @:Lange_Lans
Zouden jullie het op prijs stellen als ik via Twitter live verslag doe morgen???
Je kan er ook gewoon blikjes en/of flesjes kopen van andere merken. Klacht ongegrond.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
Eindhoven is fantastisch.
Jammer dat ze er bavaria schenken.
Prettige vakantie!quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga maar een meeting in (terwijl ik een weekje vrij ben, zo erg is het dus).
Neequote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt toch GL gestemd? Dat is bijna tegen het communisme aan (bij wijze van spreken).
Ik wist helemaal niet dat jij een zwak hebt voor massaverkrachters, wat apart!quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee
Ik had gestemd op die vrouw die haar handjes niet thuis kon houden.
Maar jij werkt in het onderwijs toch?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, en ook weer veel rechtse denkbeelden. Kom hier weer veel mensen tegen die vinden dat ik veel te rechts denk (lol)
Jij zou een maand vrij nemen, dus helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |