Tijd dat @BansheeBoy terugkomtquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
En er zijn niet veel leuke acts meer op den foks.
Dagelijks de lunch act!!!!!1!quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
En er zijn niet veel leuke acts meer op den foks.
Helemaal mee eens, altijd afgevraagd van wie dat een kloon isquote:
Je valt nu over het feit dat ik Putin als voorbeeld noem maar daar gaat het niet om. Je kan ook Baudet of Denk invullen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een massamoordenaar vergelijken met mensen die verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht, je bent niet goed bij je hoofd
Ik word elk seizoen wel eens ongevraagd betrokken bij de hamasbewegingquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je valt nu over het feit dat ik Putin als voorbeeld noem maar daar gaat het niet om. Je kan ook Baudet of Denk invullen.
Je wilt toch niet ongevraagd betrokken worden bij een politieke manifestatie van een beweging die je niet support? Daar gaat het om. Ik kom naar De Kuip om Feyenoord te supporten en niet om de pro lhbgtqwerty+ agenda te pushen. Blijkbaar is dat anno 2022 een controversieel standpunt. Lachwekkend.
Misschien een goed moment om je kind te leren dat er meer hokjes bestaan dan degene waar jij oké mee bentquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je valt nu over het feit dat ik Putin als voorbeeld noem maar daar gaat het niet om. Je kan ook Baudet of Denk invullen.
Je wilt toch niet ongevraagd betrokken worden bij een politieke manifestatie van een beweging die je niet support? Daar gaat het om. Ik kom naar De Kuip om Feyenoord te supporten en niet om de pro lhbgtqwerty+ agenda te pushen. Blijkbaar is dat anno 2022 een controversieel standpunt. Lachwekkend.
Nee, nooit.quote:
Klaas > Pietjequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Nu zitten we weer met pietjepuk dus het blijft dweilen met de kraan open, maar laat me hier dan in ieder geval trots op zijn.
Stel je een Feyenoordtopic voor met Klaas én Pietje
Eens, maar pietje gaat niet weg als ik Klaas unban.quote:
Goed punt. Dat hadden we en dat beviel niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Nu zitten we weer met pietjepuk dus het blijft dweilen met de kraan open, maar laat me hier dan in ieder geval trots op zijn.
Stel je een Feyenoordtopic voor met Klaas én Pietje
Het is niet Klaas zijn schuld dat jij modereren in VBL niet snap, of wel?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed punt. Dat hadden we en dat beviel niet.
tquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet Klaas zijn schuld dat jij modereren in VBL niet snap, of wel?
Dat vind ik te veel eer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet Klaas zijn schuld dat jij modereren in VBL niet snap, of wel?
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar pietje gaat niet weg als ik Klaas unban.
Dan hebben jullie altijd @onlogisch nog om alles in goede banen te leiden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed punt. Dat hadden we en dat beviel niet.
Ban Pietje dan gewoon. Niemand die hem mist.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Gutanoth welquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ban Pietje dan gewoon. Niemand die hem mist.
Moddereten was slechts een grap het heet weldegelijk modereren.quote:
Ik doelde er dan voornamelijk op dat je wat doet he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |