Koop een kabel.quote:
nee bedanktquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn KLB-regels
ga daar maar naartoe
@Scrummiequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jou een abo gegeven?
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Koop een kabel.
Als troost mag je de plaat van de dag kiezen.
Ik overwoog het maar het kon alleen meteen 6 maandenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heeft jou een abo gegeven?
Als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er werd weer flink geroddeld door Forum Admin @:GGMM vandaag. Ineens is hij helemaal klaar met me. Een raadsel waar dit vandaan komt.
Dit is van alle persoonlijke aanvallen wel de grootste belediging die ik de afgelopen maanden ontvangen heb.quote:
Hij is altijd wat traag van begrip geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er werd weer flink geroddeld door Forum Admin @:GGMM vandaag. Ineens is hij helemaal klaar met me. Een raadsel waar dit vandaan komt.
Ik vond je irritant in het Ihattaren-topic, waar je voor de 38467534874548ste keer weer dezelfde mening neerpoeptequote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Doe maar eerst eens je best.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef Sked het volgende:
Ik ben echt woest dat ik nog steeds niet in deze OP sta.
Nee, ik balanceer op de lijn van "Irritant" en "er is duidelijk iets mis met hem (autisme gok ik) en het is ook wel weer zielig".quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is altijd wat traag van begrip geweest.
Dank voor je zelfreflectie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je irritant in het Ihattaren-topic, waar je voor de 38467534874548ste keer weer dezelfde mening neerpoepte
Er is al honderd keer gezegd dat het prettig zou zijn om je een beetje in te houden.
En daarna wéér in het Ajax-topic
Maar misschien ging ik er iets te hard in.
Hou wel van je hoor maar deze kans kon ik niet laten liggen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik balanceer op de lijn van "Irritant" en "er is duidelijk iets mis met hem (autisme gok ik) en het is ook wel weer zielig".
Kijken welke kant het morgen opvalt
Geaccepteerd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dank voor je zelfreflectie.Inderdaad was ik vandaag wat stokerig bezig jegens supertalent Mo. Waarvoor excuses.
Anders ik wel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef Sked het volgende:
Ik ben echt woest dat ik nog steeds niet in deze OP sta.
Netjes @Coco !quote:
Vervelend he, machtsmisbruik?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:44 schreef Coco het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Doe eens even normaal zeg.
Zou ook een beetje gek zijn als je nu al een review zou plaatsenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu beginnen aan Tokyo Vice
(Review volgt later)
Ik kan niet wachten tot het WK!quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend he, machtsmisbruik?
@:oriente
Was gezellig niet druk op kantoor.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom had je een topdag @:coco ? Laat ik dan maar als enige toehappen.
Ik was net pietje aan het toevoegen bij ongewenst.quote:
SORRYquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was net pietje aan het toevoegen bij ongewenst.
Alles was goedgekomen als jij met je tering klauwen van de OP was afgebleven.
(ja ik ben woest)
En dan toch nog je dag verziekt zien worden door de enige ijverige vbl-mod in 20 jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Was gezellig niet druk op kantoor.
En er waren bananen.
Ik durf er niet meer aan te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Mag ik alsjeblieft in de bovenste categorie?
@Coco ?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik durf er niet meer aan te komen.
Hij staat open voor @:Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |