Er staat in deze zin ergens een c teveelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:03 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan jullie naar het centrum voor canal parade?
ben even geweest maar het was te druk dus maar weer naar huis gegaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:03 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan jullie naar het centrum voor canal parade?
entrum?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat in deze zin ergens een c teveel
Nasiquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Geen idee. Stukje thuisbezorgen allen. Geld moet rollenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Nasi, groenten, kip saté.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
E-sports F1?quote:
Toevallig exact hetzelfde (geen tafeltje dekje overigens)quote:
Ha ha. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig exact hetzelfde (geen tafeltje dekje overigens)
Dit is geil!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Stukje thuisbezorgen allen. Geld moet rollen
Van harte welkom terug en ik wens je een prettig verblijf op de site.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ban zit er trouwens weer op. Ben er weer @:GGMM
Welkom terug maatquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ban zit er trouwens weer op. Ben er weer @:GGMM
Beloofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat
Laat fok-it nou eens met rust
Je ouders weten toch dat je volwassen bent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd krieltjes met wortels en een visje.
Lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd krieltjes met wortels en een visje.
Nee, de pub in dat dorp gaat pas om 12u open. Dus pak rond half 12 de trein.quote:
Wanbeleid.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de pub in dat dorp gaat pas om 12u open. Dus pak rond half 12 de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |