In.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
https://managers.fok.nl/v(...)agues/beheer/id/1523
WW zou voor iedereen duidelijk moeten zijn. Bij twijfel DM.
Mijn team staat openbaar dus kun je in principe gewoon kopiëren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
In.
Alleen nog een team samenstellen.
Dat vind ik te makkelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn team staat openbaar dus kun je in principe gewoon kopiëren.
Jij hebt je team afgeschermd dus niemand die het merkt.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
https://managers.fok.nl/v(...)agues/beheer/id/1523
WW zou voor iedereen duidelijk moeten zijn. Bij twijfel DM.
Ik doe ook weer eens een keer mee. Ik heb 3 dagen nagedacht over de juiste teamsamenstelling!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn team staat openbaar dus kun je in principe gewoon kopiëren.
Dat moet je zelf doen he, pik.quote:
Dat zag ik ook, nadat ik de pagina had verlaten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen he, pik.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, nadat ik de pagina had verlaten.
Gedurfde verdediging + keeper trouwensquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, nadat ik de pagina had verlaten.
Dit niet automatisch wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de SC subleague?
Echt he.quote:
Er ging iets mis. Dit was natuurlijk het eerste wachtwoord waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:30 schreef Sked het volgende:
Mensen die het wachtwoord niet weten zouden niet mee mogen doen.
Ik ben net even wat kinderen aan het kopen.quote:
Zijn je ouders op vakantie? @AFCNielsquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Geen idee wat ik net in dat spel heb gedaan maar had hevige tijdstress en dit spel op de telefoon is niet lachenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er ging iets mis. Dit was natuurlijk het eerste wachtwoord waar ik aan dacht.
Nee, daar eten is gewoon een dagje uitgesteldquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn je ouders op vakantie? @:afcniels
Wij hebben er nog wel een in de aanbieding. Doe eens een bod op @PietjePuk2000 !quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben net even wat kinderen aan het kopen.
Niet doen Niels.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij hebben er nog wel een in de aanbieding. Doe eens een bod op @:PietjePuk2000 !
Date rape drug, succes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed avondje Khaosan @:kingroland @:tarado @:lenny_leonard @:caland
Wat voor spul gooien ze daar in die emmers? Ik ben niet dronken maar zeldzaam misselijk, godverdomme zeg
Khao San is voor paupers dus jouw probleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed avondje Khaosan @:kingroland @:tarado @:lenny_leonard @:caland
Wat voor spul gooien ze daar in die emmers? Ik ben niet dronken maar zeldzaam misselijk, godverdomme zeg
Liever Thong Loquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Khao San is voor paupers dus jouw probleem
Boot order in BIOS staat dan verkeerd neem ik aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, had net even gezeik met de computer. "An operation system was not found...", ik meteen even op de foon naar de oplossing zoeken, wist dat ik nog ergens een bootable Win10 usb stick had liggen, alles overhoop gehaald, uiteraard niet gevonden, chagrijnig worden, computer nog een paar keer op proberen te starten, lukte niet, iets lezen over dingen zonder OS losmaken, externe HD losgemaakt, Windows start op
Had daar ook naar gekeken ja, maar dat stond gewoon allemaal goed. Kan me ook niet voorstellen dat dat afgelopen nacht ineens door de war zou zijn geschopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boot order in BIOS staat dan verkeerd neem ik aan.
Voortaan in DIG kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, had net even gezeik met de computer. "An operation system was not found...", ik meteen even op de foon naar de oplossing zoeken, wist dat ik nog ergens een bootable Win10 usb stick had liggen, alles overhoop gehaald, uiteraard niet gevonden, chagrijnig worden, computer nog een paar keer op proberen te starten, lukte niet, iets lezen over dingen zonder OS losmaken, externe HD losgemaakt, Windows start op
Ik zat er gister aan te denken om zooi aan te schaffen, maar las dat je persé een TV abo moet hebben om daar gebruik van te kunnen makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan het kloppen dat ESPN je nu verplicht een compleet pakket te nemen?
Ik meen me te herinneren dat je je voorheen enkel op het Eredivisie-pakket kon abonneren.
Gaat lastig als je computer niet opstartquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Voortaan in DIG kijken.
Dan kan @:ChevyCaprice helpen.
FOK! werkt ook gewoon mobiel hè.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat lastig als je computer niet opstart
Ik zocht de oplossing door "no operating system found" op te zoeken, en kwam uiteraard op de microsoft site uitquote:
Tv kost bijna niks bij vrijwel elke provider.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat er gister aan te denken om zooi aan te schaffen, maar las dat je persé een TV abo moet hebben om daar gebruik van te kunnen makenDat ik internet èn mobiel van dezelfde provider heb doet er niet toe
En ja, zag alleen ESPN Compleet staat. Incl. ijshockey
Ja, maar zie dat ze ook 6 maanden 50% korting geven dus het valt best mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:47 schreef bbuddybb het volgende:
Kan het kloppen dat ESPN je nu verplicht een compleet pakket te nemen?
Ik meen me te herinneren dat je je voorheen enkel op het Eredivisie-pakket kon abonneren.
Hmm, waar zie je dat staan? Ik kijk op de website van Ziggo, maar zie niets over een korting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maar zie dat ze ook 6 maanden 50% korting geven dus het valt best mee.
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hmm, waar zie je dat staan? Ik kijk op de website van Ziggo, maar zie niets over een korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.Ik heb ze gebeld en heb 6 maanden met 50% korting gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar "een actie die alleen voor klanten is en daarom dus niet op de website wordt vermeld."![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zit niet meer bij Ziggy. ESPN is altijd schandalig duur bij Ziggy. Ik betaal nu 6 maanden 5 euro pm voor ESPN en daarna 10 euro.Welke provider heb jij nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld en heb 6 maanden met 50% korting gekregen.
Blijkbaar "een actie die alleen voor klanten is en daarom dus niet op de website wordt vermeld."
Het is na 12 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:01 schreef GGMM het volgende:
Woordle 413 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 209 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟨⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Heb ik ook ooit gehad. Was ook een USB apparaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo, stelen ze meteen je ballen dan? HAHA! 🤣quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:49 schreef 3rr0r het volgende:
Oppassen voor zakkenrollers als je bootjes gaat kijken bij de Canal Parade @:KingRoland
Ze legen je zak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, stelen ze meteen je ballen dan? HAHA! 🤣
Zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal het er wel naar gemaakt hebben
Maar dan hebben de andere patiënten er ook last van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat een kat in jouw tuin schijt of onder jouw raam midden in de nacht zit te janken.
Nietsontziend die jongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan hebben de andere patiënten er ook last van.
Er staat in deze zin ergens een c teveelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:03 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan jullie naar het centrum voor canal parade?
ben even geweest maar het was te druk dus maar weer naar huis gegaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:03 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan jullie naar het centrum voor canal parade?
entrum?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat in deze zin ergens een c teveel
Nasiquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Geen idee. Stukje thuisbezorgen allen. Geld moet rollenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Nasi, groenten, kip saté.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
E-sports F1?quote:
Toevallig exact hetzelfde (geen tafeltje dekje overigens)quote:
Ha ha. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig exact hetzelfde (geen tafeltje dekje overigens)
Dit is geil!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Stukje thuisbezorgen allen. Geld moet rollen
Van harte welkom terug en ik wens je een prettig verblijf op de site.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ban zit er trouwens weer op. Ben er weer @:GGMM
Welkom terug maatquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ban zit er trouwens weer op. Ben er weer @:GGMM
Beloofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat
Laat fok-it nou eens met rust
Je ouders weten toch dat je volwassen bent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd krieltjes met wortels en een visje.
Lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd krieltjes met wortels en een visje.
Nee, de pub in dat dorp gaat pas om 12u open. Dus pak rond half 12 de trein.quote:
Wanbeleid.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de pub in dat dorp gaat pas om 12u open. Dus pak rond half 12 de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |