De weblog is een vragende tt en de poll een absolutie. Hoort andersom te zijn, en de link in de weblog naar de poll ziet er niet uit. Heb geen laptop bij de hand, dus pas het zelf maar aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:22 schreef Paul het volgende:
Oh de frontpage ziet er nu wel raar uit @:dotteke hopelijk ziet DJMO het niet
Te laat. Ze heeft het gezien 🤣🤣quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:22 schreef Paul het volgende:
Oh de frontpage ziet er nu wel raar uit @:dotteke hopelijk ziet DJMO het niet
Zie het meer als gein. ??quote:
Want?quote:
Heel vreemd idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan wordt je eerder op je vingers getikt dan diegene die zichzelf verheerlijken inderdaad
Boh en wat erbij?? Zoonlief gaat vanavond pasta carbonara makenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga zometeen overheerlijke Bourgondische friet halen #viesdik
Jawel. Kast in elkaar gezet en nu F1 kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jep! Heb je verder een fijn weekend??
Aloa de Bouwerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel. Kast in elkaar gezet en nu F1 kijken
Frikadellen speciaalquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boh en wat erbij?? Zoonlief gaat vanavond pasta carbonara maken![]()
Hij kookt meer dan ikquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Frikadellen speciaal![]()
Oeh lekker! Kookt je zoon vaker?
Koken is ook leukquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij vind het ook leuk ha ha
Ah, dus dat is de reden dat je kinderen hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben daar echt te lui voor ha ha
#metooquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dus dat is de reden dat je kinderen hebt
Ik vind beiden leuk, maar als ik alleen voor mezelf moet koken maak ik meestal wel simpelere dingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
#metoo
Als het voor anderen is. Voor mezelf is het overbodig
Als het voor mezelf is eindig ik meestal met een broodje oid. Of een pannetje macaroni wat ik de volgende dag ook koud mee kan nemen onderweg.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind beiden leuk, maar als ik alleen voor mezelf moet koken maak ik meestal wel simpelere dingen.
Wil je er koffie in of iets anders?quote:
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.quote:Op zondag 24 juli 2022 06:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Koffie met melk eneen peuk, Mogge lief klein konijntje
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?quote:Op zondag 24 juli 2022 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.
En goedes morgens Ply
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moestquote:Op zondag 24 juli 2022 06:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?
Ben om 21.00 ff gaan liggen en net wakker, heerlijk gemaft
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goedquote:Op zondag 24 juli 2022 06:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moest
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrariquote:Op zondag 24 juli 2022 06:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goed
Zal spannend worden, des te beter eigenlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 06:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrari
Ik kan je nu al de uitslag van de komende 50 kampioenschappen vertellen.quote:Op zondag 24 juli 2022 06:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Zal spannend worden, des te beter eigenlijk
Morguh Laf ☕️quote:
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?quote:
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁quote:Op zondag 24 juli 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁
Laatste paar dagen weinig gedaan, gewoon chillen.
Jij??
Precies, lekker niks doen.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.
Het wordt hier vandaag ook weer warm 29 dacht ik wat ze gisteren zeiden.
Ga vandaag ook helemaal niets doen.
Heb het kussen van mijn bank opnieuw laten maken maar hij is nu te hoog. Kom niet meer met mijn voeten aan de grond en is voor mijn rug te hard. Dus maandag maar bellen dat het niet goed is.
Slechte meubelmaker dat hij daar niet naar gekeken heeft. Hij is hier nog wel thuis geweest om te kijken.
Heb nu als ik zit het kussen in mijn knieholte zitten, dat zit zeker niet fijn. En de voeten hangen boven de vloer![]()
Er zal hier ook eens een keertje iets goed gaan wat dat betreft
Ja het is echt niet te filmen, en echt met alles wat ik koop of laat doen gaat het foutquote:Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies, lekker niks doen.
Je hebt wel een beetje pech met dit soort zaken hè?
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnestquote:Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
29 graden vandaag? Ojee. Ik had heel wat gepland voor vandaag.
Dat te hoge kussenprobleem: dat is op te lossen met een klein voetenbankje.
Meen je dat? Zei hij dat echt?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnest
Ja, hij zei dan moet je een stoofje kopen voor je voetenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meen je dat? Zei hij dat echt?Wat erg.
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Natuurlijk, je betaalt voor een dienst en als het niet goed is dan moet dat in orde worden gemaakt.
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.
Nu zegt hij dan moet ik je hele hoes veranderen
Er is een ander soort vulling in gekomen, die was een vulling die ik steeds op moest kloppen maar was bijna niet meer op te kloppen. Was allemaal van die hele kleine vlokjes. Nu heb ik een vaste vulling. Die andere was zacht en zakte je wat in zeg maar. dit is een totaal andere vullen. Volgens hem moest dat kunnen.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?
Ik zie het probleem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja was zo miskoop die bank, en geloof mij het is geen goedkoop ding.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Links ziet er zeker een stuk beter uit. Wat een verschil zeg.
Maar goed, hij moet het nog even 'finetunen' en dan is het klaar. Die andere zitting nog even en Dotteke zit er weer prima bij.![]()
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raamquote:Op zondag 24 juli 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was zo miskoop die bank, en geloof mij het is geen goedkoop ding.
Ik had gezegd van mij mankementen en dat ik wel een bank wilde die niet inzakte.
Nou dat was deze bank volgens de verkoper Toen hij drie maanden hier in huis stond was hij al aan het inzakken. Toen ik de zaak belde kreeg ik tehoren dat het bij die bank hoorde.
Ik boos natuurlijk maar er viel niet mee te praten met die lui.
Maar nu 5 jaar later is het echt niet meer te doen
En dan zet hij die bank vrolijk weer te koop als tweedekans...quote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raam
Als er wat was met iets kreeg ik altijd mijn geld terug of iets anders wat wel deugde, verkopers somsquote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zet hij die bank vrolijk weer te koop als tweedekans...
Hey Plyquote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raam
Bij deze niet hoor, [img]en was een bank van 3000 euro [/img]quote:Op zondag 24 juli 2022 11:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Als er wat was met iets kreeg ik altijd mijn geld terug of iets anders wat wel deugde, verkopers soms
Wow. Da's een hoop geld.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze niet hoor, [ [url=en was een bank van 3000 euro ]afbeelding[/url] ]
Ik heb nu eenmaal een waardeloze rug en moet er een hebben die goed zit.quote:
Dotquote:
Vrouwtje alleen durven ze wel. Ik had toen ook zo een bijdehand met een auto die niks terug wilde geven met een rotte motor 25j terug. Zei alleen prima hoor, pas wel op Op straat want ik kan overal lopen en kijk voor het slapen gaan ook maar onder je bed.. Missch lig ik daar welquote:Op zondag 24 juli 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze niet hoor, [ [url=en was een bank van 3000 euro ]afbeelding[/url] ]
Ja dat kan ik moeilijk zeggen dat ik onder zijn bed lig misschienquote:Op zondag 24 juli 2022 11:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Dot
[..]
Vrouwtje alleen durven ze wel. Ik had toen ook zo een bijdehand met een auto die niks terug wilde geven met een rotte motor 25j terug. Zei alleen prima hoor, pas wel op Op straat want ik kan overal lopen en kijk voor het slapen gaan ook maar onder je bed.. Missch lig ik daar welkreeg mooi alles terug
Ik ben zelf ook eerlijk met dingen die ik verkoop. Wat ik niet wil dat mijn geschied doe ik ook een ander niet. Vond in de arena toen 2 portomonees met bij elkaar 800e en zootje bankpasjes, was van een vader en zoon. Hij had het naast het stoeltje gelegd om een zakdoek te pakken en vergat ze. Heb gelijk gebeld en opgestuurd en werd bos bloemen bezorgd.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ik moeilijk zeggen dat ik onder zijn bed lig misschien
We zijn er nog niet..quote:
Kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn er nog niet..
Na de checkerd flag kan ik pas genieten
Komt wel goedquote:Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn er nog niet..
Na de checkerd flag kan ik pas genieten
Als ze nu eens gewoon een goeie auto maken voor de coureurs, ze zijn al 30j sneaky en malafide bezig bij ferrariquote:
Het is het net niet idd.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Komt wel goed
[..]
Als ze nu eens gewoon een goeie auto maken voor de coureurs, ze zijn al 30j sneaky en malafide bezig bij ferrari
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the bestquote:
Ben ook echt RBR fanquote:Op zondag 24 juli 2022 15:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the best
Dat zeker, zeur Hamilton de kwalquote:Op zondag 24 juli 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook echt RBR fan
Maar zie 100 x liever Max strijden met Leclerc als met Hamilkut
Hoe woke wil je zijnquote:
Overduidelijk idd. Kijkend naar beide klassementenquote:Op zondag 24 juli 2022 15:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the best
Jawel, een paar honderd levels, maar ik zit weer vastquote:
Oh dat schiet niet echt op dus,quote:Op zondag 24 juli 2022 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel, een paar honderd levels, maar ik zit weer vast
Proostquote:
Rob!quote:Op zondag 24 juli 2022 17:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is net Paasdag wanneer er eieren gezocht moeten worden
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...quote:
Fijne dag gehad GG?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...
Jij wel vakantie?
Hey Paul 😘quote:
Ja, best prima, en nuttige dingen kunnen doen ook nog. Nu nog even nagenieten met een kopje koffie.quote:
Nog één weekquote:Op zondag 24 juli 2022 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...
Jij wel vakantie?
Veel plezier! Laat je de boel wel een beetje heel daar?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik zit op de boot naar Engeland!over een half uurtje gaat ie varen!
![]()
Wooww, veel plezier samen fosquote:Op zondag 24 juli 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik zit op de boot naar Engeland!over een half uurtje gaat ie varen!
![]()
Hahaha komt wel goed!!! Ze zullen niet weten wat ze meemaken daarquote:Op zondag 24 juli 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel plezier! Laat je de boel wel een beetje heel daar?
dankjewel lieverd!!!quote:
Lekker genieten van die grote pintsquote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha komt wel goed!!! Ze zullen niet weten wat ze meemaken daard
[..]
dankjewel lieverd!!!![]()
Ja, maar ik moet later dit jaar ook nog het kanaal over voor werk. Ik wil niet dat het hele land in duigen ligtquote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Nee joh ! Hahaha, ik zal iig Schotland heel latenquote:Op zondag 24 juli 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet later dit jaar ook nog het kanaal over voor werk. Ik wil niet dat het hele land in duigen ligt
quote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Ja wordt geweldig!quote:
Ja ga ik doen!!quote:Op zondag 24 juli 2022 21:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Maak maar een mooie foto van die bergen daar
Prachtland
Zeker wetenquote:
Tis je van harte gegund kleine braveheartquote:Op zondag 24 juli 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ga ik doen!!![]()
en wuthering heights zingen terwijl ik op blote voeten door de Highlands dartel
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2022 21:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Tis je van harte gegund kleine braveheart
Gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2022 21:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh ! Hahaha, ik zal iig Schotland heel laten
Ik ookquote:Op zondag 24 juli 2022 21:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja is al oudje, draaide alles van rod steward vroeger
Ik iets jonger nog.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Was ik 18 toen deze in de hitlijst stond
Nu ouwe prettig gestoorde gek
Top 40 luisteren en bandjes opnemen.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaren 70 en vooral jaren 80 top muziek, bands schoten de grond uit in jaren 80
Dat iddquote:Op zondag 24 juli 2022 22:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaaa, en dan hopen dat ze hem helemaal afspeelde en niet doorheen lulde
Jep en daarna TMFquote:Op zondag 24 juli 2022 22:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Toen de videorecorder mtv opnemendat was toen helemaal wat
Heb het ook meer als Playlist in de autoquote:Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Spotify gebruik ik weinig. Ik wil toch ook wel de clip zien.
Morguh, voeten al opgeknapt?quote:
quote:
Je hoeft je niet te vervelen.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]wel minder pijn, maar het ligt nog steeds open. Straks eerst de gyn, morgenochtend huisarts en morgenmiddag psych.
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzittenquote:Op maandag 25 juli 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te vervelen.
IK zit straks de halve ochtend in het zieken huis
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzitten
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?
Of probeer te fietsen? Dan ontlast je je voeten en ben je toch onderweg?
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.
Driewieler? Ik ben toch geen kleuterquote:Op maandag 25 juli 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoorquote:
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoor
ZIe er genoeg mensen mee fietsen
Hopelijk geneest het snel danquote:Op maandag 25 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.
Mogguh maantjequote:
Hey Mikeyquote:
Even dat nummer opgezocht, maar lijkt gewoon van een nederlands bedrijf te zijn.quote:
Een oplichtings bedrijf ja.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even dat nummer opgezocht, maar lijkt gewoon van een nederlands bedrijf te zijn.
https://www.acm.nl/nl/ond(...)diensten&portering=1
Terwijl Wangirifraude voornamelijk voorkomt met buitenlandse nummers
Het is maar een tip omdat het op een nummer lijkt van een normaal bedrijf.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo nieuw is dat toch niet vage nummers die je bellen om te scammen gebeurde in de nillies al
Redelijk, en met jou?quote:
Jaren lang alle colleges aangepast om maar alles in het Engels te geven.. en nu komen er teveel..quote:Op maandag 25 juli 2022 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Apart deze 2 artikelen naast elkaar.
[ afbeelding ]
Ik las wel over zoiets dat alles in het Engels moet.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaren lang alle colleges aangepast om maar alles in het Engels te geven.. en nu komen er teveel..
snel opgelost door de colleges gewoon weer in het Nederlands te geven
Rustigquote:
Al vakantie?quote:
Nee september pas jijquote:
Het is toch ook bizar dat je echt moet zoeken naar een Nederlandse studiequote:Op maandag 25 juli 2022 16:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik las wel over zoiets dat alles in het Engels moet.
Ach die plaatsen komen toch wel vol, genoeg vluchtelingen die van die leeftijd zijn denk ik, die krijgen wel een woning.
Ja niet best.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is toch ook bizar dat je echt moet zoeken naar een Nederlandse studie
Hmmm.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het over een HBO studie die in het Nederlands gegeven wordtquote:
Kun je niet meer tegen een grapje?quote:Op maandag 25 juli 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het over een HBO studie die in het Nederlands gegeven wordt
Niet een studie Nederlands
Ik ga niet op vakantie. Niets voor mij. Blijf liever thuis.quote:
Van de andere kant verhogen engelstalige studies wel de kans op een stage/baan in het buitenland óf je hebt vanwege je studie contacten die engelstalig zijn, wel handig als je dan kunt switchen tussen ned-engquote:Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het te ver doorslaanquote:Op maandag 25 juli 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van de andere kant verhogen engelstalige studies wel de kans op een stage/baan in het buitenland óf je hebt vanwege je studie contacten die engelstalig zijn, wel handig als je dan kunt switchen tussen ned-eng
Dit is niet doorslaan, dit bestaat al jaren zo......en echt hoor, het levert juist ook voordelen opquote:Op maandag 25 juli 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het te ver doorslaan
kijk eens in bijvoorbeeld Frankrijk
daar vertikken ze het nog steeds om engels tegen je te spreken
mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWOquote:Op maandag 25 juli 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit is niet doorslaan, dit bestaat al jaren zo......en echt hoor, het levert juist ook voordelen op
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te lerenquote:Op maandag 25 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWO
ik vind het wel allemaal iets te worden
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te leren
Als je een HBO studie kunt beginnen is je engels ook wel op niveau hoorquote:Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.
Het gaat mij er meer om dat het moeilijker is om een studie in het Nederlands te vinden
Niet iedereen is in de wieg gelegd voor een Engelse studie
gaat heen kutventquote:
Eftelingquote:
Ik ben er afgelopen weekend nog met @Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genietenquote:Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Ja, het kind in je komt gelijk weer boven net als eurodisneyquote:Op maandag 25 juli 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen weekend nog met @:Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genieten
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...quote:Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Dat is wel mooi danquote:Op maandag 25 juli 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...
Ja wonen vlakbij, al gaan we maar een paar uurtjes.....maar zoonlief werkt zich deze maanden wel drie slagen in de rondtequote:
het is dat ik nu op het werk ben anders was ik terug naar bed gegaanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:14 schreef DJMO het volgende:
Het is dat ik straks naar de huisarts moet anders was ik terug naar bed gegaan
denk het , op het station was ook al niks te doenquote:
#metooquote:
Hey Maanquote:
quote:
Wat is dat voor een lunch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verbrand m'n bek aan m'n lunch
Twee frikadellen van manneken pisquote:
Die heeft twee vleesstaven?quote:
Bam!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het lijkt een week lang 27 graden te worden maar heb er nog geen sensatie nieuwsberichten over gelezen
Toen het die ene dag 40 graden was had je overal sensatie nu een week lang gewoon lekker weer en je hoort niks.quote:
Zijn die lekkerder? Of kan ik beter voor de frieten mayo gaan, die zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verbrand m'n bek aan m'n lunch
Hoe gaat het met die sensatie asielzoekers voor je huis daar hoor je ook niks meer vanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen het die ene dag 40 graden was had je overal sensatie nu een week lang gewoon lekker weer en je hoort niks.
Zijn prima te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder? Of kan ik beter voor de frieten mayo gaan, die zijn wel lekker
Waarom was je gebanned?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
En hallo weer na een tijdje afwezigheid van deze SC
Je ziet soms wel groepjes voorbij lopen van die mensen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die sensatie asielzoekers voor je huis daar hoor je ook niks meer van
brons, da's toch tin met koper?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Pardon. Zijn laatste note is een bronzen note van mijn
En zeg je dan hallon?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je ziet soms wel groepjes voorbij lopen van die mensen.
Ik was niet gebanned, ik ben voorbeeldig zoals altijdquote:
erg onwaarschijnlijk dat je gewoon niet postte?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was niet gebanned, ik ben voorbeeldig zoals altijd
Cool, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan, brons kan ook met Alu zink mangaan en meerdere. Duurste is brons legering met tin
kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
erg onwaarschijnlijk dat je gewoon niet postte?
Intrigerend!!!quote:
Wat zei de dokter van je voeten?quote:
Ik zal proberen een heel lang verhaal kort te houden. Vorig jaar kampte ik met een flinke winterdepressie, waarop ik antidepressivia voorgeschreven kreeg. Het werkte, maar mijn ogen gingen merkbaar achteruit door de bijwerkingen van de medicatie. Dus in overleg gestopt. Gesprekken met psych gehad, uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat lichttherapie voor mij waarschijnlijk een hoop verschil kan maken in de winter, aangezien mijn lijf nogal extreem kan reageren op medicatie.quote:
Een simpele lamp tegen winterdepressie kost euro of 30, ook nog een optie.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:14 schreef DJMO het volgende:
Mag van de psychiater voorlopig ook geen andere medicatie proberen; eerst moet m'n lichaam tot rust komen. Ik slik alleen nog medicatie tegen hoge bloeddruk, hooikoorts en m'n slaappil 's avonds. Verder niets meer.
Je ig. Ben je mooi klaar mee. Is het te duur om zelf zo lamp te kopen die helpt bij winter depressies? Hopelijk genezen je voeten snel en kan je weer aan de wandel. Zou heel vervelend voor je zijn als je dat niet kan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zal proberen een heel lang verhaal kort te houden. Vorig jaar kampte ik met een flinke winterdepressie, waarop ik antidepressivia voorgeschreven kreeg. Het werkte, maar mijn ogen gingen merkbaar achteruit door de bijwerkingen van de medicatie. Dus in overleg gestopt. Gesprekken met psych gehad, uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat lichttherapie voor mij waarschijnlijk een hoop verschil kan maken in de winter, aangezien mijn lijf nogal extreem kan reageren op medicatie.
Afijn: ik vroeg bijzondere bijstand aan voor een lichttherapiebril, kreeg ik niet. Volgens de medewerker van de gemeente waren bijwerkingen van medicijnen normaal en moest ik maar een ander middel proberen. Uiteindelijk samen met psych besloten om dan maar atomoxetine te gaan slikken om te ondersteunen bij ADHD. In de hoop dat meer rust in m'n hoofd ervoor zou zorgen dat een depressie niet zou terugkeren.
Een van de (zeldzame) bijwerkingen van atomoxetine is echter huiduitslag en ontstoken huid. Nu ben ik al heel lang bekend met voetschimmel én eczeem, maar ik had er jarenlang geen last van. Voeten waren gehard door het vele lopen. Echter: dankzij de atomoxetine is m'n huid gaan werken en wel op de plaatsen die het zwaarste belast worden: m'n voetzolen en m'n handen. Een forse aanval van voetschimmel in combinatie met opleving van eczeem wat er voor zorgde dat ik op duizenden gloeiende spelden liep / loop en jeuk aan m'n handen als de hel.
Heb nu een zalf voorgeschreven gekregen die bestaat uit micanizolnitraat en hydrocortison. De eerste tegen schimmel, de tweede tegen eczeem. Twee keer per dag smeren, voor minstens twee weken.
O dat vroeg ik net. 30 euro is nog wel te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Een simpele lamp tegen winterdepressie kost euro of 30, ook nog een optie.
Ik heb helaas niks aan een 'simpele' lamp. Overigens heb ik inmiddels al in overleg met m'n bewindvoerder de bewuste bril kunnen bestellen. Gelukkig nog tegen een goedkopere prijs ook dan waarvoor ik hem eerst zag staan. Waar het mij in dit hele geval om gaat is dat een medewerker van de gemeente zonder meer op de stoel van een specialist is gaan zitten met het achterlijke advies om dan maar andere medicijnen te proberen. Met andere woorden: gooi jezelf maar vol met gif, wij helpen je niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Een simpele lamp tegen winterdepressie kost euro of 30, ook nog een optie.
Hey Paulquote:
Is toch één grote roversbende!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
@:PLY
duidelijk waar al ons geld heen gaat he
[ twitter ]
ik heb die van mij meegegeven aan mijn broertje die ge-emigreerd is naar zweden. kostte iets van 50 euroquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ig. Ben je mooi klaar mee. Is het te duur om zelf zo lamp te kopen die helpt bij winter depressies? Hopelijk genezen je voeten snel en kan je weer aan de wandel. Zou heel vervelend voor je zijn als je dat niet kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |