De weblog is een vragende tt en de poll een absolutie. Hoort andersom te zijn, en de link in de weblog naar de poll ziet er niet uit. Heb geen laptop bij de hand, dus pas het zelf maar aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:22 schreef Paul het volgende:
Oh de frontpage ziet er nu wel raar uit @:dotteke hopelijk ziet DJMO het niet
Te laat. Ze heeft het gezien 🤣🤣quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:22 schreef Paul het volgende:
Oh de frontpage ziet er nu wel raar uit @:dotteke hopelijk ziet DJMO het niet
Zie het meer als gein. ??quote:
Want?quote:
Heel vreemd idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan wordt je eerder op je vingers getikt dan diegene die zichzelf verheerlijken inderdaad
Boh en wat erbij?? Zoonlief gaat vanavond pasta carbonara makenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga zometeen overheerlijke Bourgondische friet halen #viesdik
Jawel. Kast in elkaar gezet en nu F1 kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jep! Heb je verder een fijn weekend??
Aloa de Bouwerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel. Kast in elkaar gezet en nu F1 kijken
Frikadellen speciaalquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boh en wat erbij?? Zoonlief gaat vanavond pasta carbonara maken![]()
Hij kookt meer dan ikquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Frikadellen speciaal![]()
Oeh lekker! Kookt je zoon vaker?
Koken is ook leukquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij vind het ook leuk ha ha
Ah, dus dat is de reden dat je kinderen hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben daar echt te lui voor ha ha
#metooquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dus dat is de reden dat je kinderen hebt
Ik vind beiden leuk, maar als ik alleen voor mezelf moet koken maak ik meestal wel simpelere dingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
#metoo
Als het voor anderen is. Voor mezelf is het overbodig
Als het voor mezelf is eindig ik meestal met een broodje oid. Of een pannetje macaroni wat ik de volgende dag ook koud mee kan nemen onderweg.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind beiden leuk, maar als ik alleen voor mezelf moet koken maak ik meestal wel simpelere dingen.
Wil je er koffie in of iets anders?quote:
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.quote:Op zondag 24 juli 2022 06:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Koffie met melk eneen peuk, Mogge lief klein konijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |