Aloagodquote:
Niemand wilt zich met jou vergelijken. Maar ik moet op mijn woorden passen voordat ik weer geband wordt. Machtsmisbruik meid. Wist je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:43 schreef Pharkus het volgende:
God zou willen dat hij zich met mij mocht vergelijken.
Ha samuel. Hoe is het?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Niemand wilt zich met jou vergelijken. Maar ik moet op mijn woorden passen voordat ik weer geband wordt. Machtsmisbruik meid. Wist je dat?
Ik heb je nog nooit geband bartje. Zo te zien loop je vanzelf wel weer tegen een volgende aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Niemand wilt zich met jou vergelijken. Maar ik moet op mijn woorden passen voordat ik weer geband wordt. Machtsmisbruik meid. Wist je dat?
Wie doen het dan? De kaboutertjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit geband bartje. Zo te zien loop je vanzelf wel weer tegen een volgende aan.
Wat een vervelend ventje ben je toch. Zonde man.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Wie doen het dan? De kaboutertjes.
Waarom ben je zo geobsedeerd met mij?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een vervelend ventje ben je toch. Zonde man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |