abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2022 @ 06:09:06 #51
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440114
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:06 schreef PLY het volgende:

[..]
Koffie met melk eneen peuk, Mogge lief klein konijntje *O*
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.

En goedes morgens Ply :D
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440116
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:09 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.

En goedes morgens Ply :D
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?

Ben om 21.00 ff gaan liggen en net wakker, heerlijk gemaft :)
  zondag 24 juli 2022 @ 06:13:29 #53
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440118
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:11 schreef PLY het volgende:

[..]
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?

Ben om 21.00 ff gaan liggen en net wakker, heerlijk gemaft :)
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moest -O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440122
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:13 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moest -O-
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goed
  zondag 24 juli 2022 @ 06:21:24 #55
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440123
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:20 schreef PLY het volgende:

[..]
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goed
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrari O+
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440125
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:21 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrari O+
Zal spannend worden, des te beter eigenlijk ^O^
  zondag 24 juli 2022 @ 06:27:41 #57
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440129
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:24 schreef PLY het volgende:

[..]
Zal spannend worden, des te beter eigenlijk ^O^
Ik kan je nu al de uitslag van de komende 50 kampioenschappen vertellen.

Ferrari wint of een zwaar illegale wagen wint :+

Maar gaat wel leuke race worden met Magnussen en Sainz die van achter moeten komen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440174
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 08:02:10 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205440200
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:02:49 #60
388664 crew  Dotteke
pi_205440203
quote:
Morguh Laf ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205440206
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Laf ☕️
Mogguh Dottie O+
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:05:34 #62
388664 crew  Dotteke
pi_205440209
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:03 schreef laforest het volgende:

[..]
Mogguh Dottie O+
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 08:06:34 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205440211
Die topic pointer _O-
Ze hebben verloren _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205440212
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁

Laatste paar dagen weinig gedaan, gewoon chillen. :7

Jij??
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:47:33 #65
388664 crew  Dotteke
pi_205440303
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:07 schreef laforest het volgende:

[..]
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁

Laatste paar dagen weinig gedaan, gewoon chillen. :7

Jij??
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.

Het wordt hier vandaag ook weer warm 29 dacht ik wat ze gisteren zeiden.
Ga vandaag ook helemaal niets doen.
Heb het kussen van mijn bank opnieuw laten maken maar hij is nu te hoog. Kom niet meer met mijn voeten aan de grond en is voor mijn rug te hard. Dus maandag maar bellen dat het niet goed is.
Slechte meubelmaker dat hij daar niet naar gekeken heeft. Hij is hier nog wel thuis geweest om te kijken.
Heb nu als ik zit het kussen in mijn knieholte zitten, dat zit zeker niet fijn. En de voeten hangen boven de vloer _O-
Er zal hier ook eens een keertje iets goed gaan wat dat betreft _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 08:57:39 #66
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440370
29 graden vandaag? Ojee. Ik had heel wat gepland voor vandaag.

Dat te hoge kussenprobleem: dat is op te lossen met een klein voetenbankje. :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_205440373
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.

Het wordt hier vandaag ook weer warm 29 dacht ik wat ze gisteren zeiden.
Ga vandaag ook helemaal niets doen.
Heb het kussen van mijn bank opnieuw laten maken maar hij is nu te hoog. Kom niet meer met mijn voeten aan de grond en is voor mijn rug te hard. Dus maandag maar bellen dat het niet goed is.
Slechte meubelmaker dat hij daar niet naar gekeken heeft. Hij is hier nog wel thuis geweest om te kijken.
Heb nu als ik zit het kussen in mijn knieholte zitten, dat zit zeker niet fijn. En de voeten hangen boven de vloer _O-
Er zal hier ook eens een keertje iets goed gaan wat dat betreft _O-
Precies, lekker niks doen. :7

Je hebt wel een beetje pech met dit soort zaken hè? ;(
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:58:58 #68
388664 crew  Dotteke
pi_205440383
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef laforest het volgende:

[..]
Precies, lekker niks doen. :7

Je hebt wel een beetje pech met dit soort zaken hè? ;(
Ja het is echt niet te filmen, en echt met alles wat ik koop of laat doen gaat het fout :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 09:00:33 #69
388664 crew  Dotteke
pi_205440389
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
29 graden vandaag? Ojee. Ik had heel wat gepland voor vandaag.

Dat te hoge kussenprobleem: dat is op te lossen met een klein voetenbankje. :D
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 09:01:22 #70
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440394
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnest
Meen je dat? Zei hij dat echt? :D Wat erg.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 09:03:43 #71
388664 crew  Dotteke
pi_205440408
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Meen je dat? Zei hij dat echt? :D Wat erg.
Ja, hij zei dan moet je een stoofje kopen voor je voeten
Hij was hier om het te brengen en ik was blij want het zag er echt heel mooi uit.
Totdat ik ging zitten _O-
IK zei kom niet meer met mijn voeten aan de grond en het zit strak in mijn knieholte
Dan moet je maar zo stoofje kopen zei hij.

Maar ik heb de afspraak met ham dat hij net zo lang door zou gaan tot het voor mij goed zou zitten (i.v.m. mijn slechte rug)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 09:10:35 #72
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440448
Natuurlijk, je betaalt voor een dienst en als het niet goed is dan moet dat in orde worden gemaakt.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 09:48:47 #73
388664 crew  Dotteke
pi_205440643
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Natuurlijk, je betaalt voor een dienst en als het niet goed is dan moet dat in orde worden gemaakt.
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.
Nu zegt hij dan moet ik je hele hoes veranderen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 10:13:15 #74
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440782
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.
Nu zegt hij dan moet ik je hele hoes veranderen
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?
Ik zie het probleem niet.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 10:20:00 #75
388664 crew  Dotteke
pi_205440827
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?
Ik zie het probleem niet.
Er is een ander soort vulling in gekomen, die was een vulling die ik steeds op moest kloppen maar was bijna niet meer op te kloppen. Was allemaal van die hele kleine vlokjes. Nu heb ik een vaste vulling. Die andere was zacht en zakte je wat in zeg maar. dit is een totaal andere vullen. Volgens hem moest dat kunnen.
Maar denk dat hij ook niet nagedacht had over de zithoogte die dan ook gaat veranderen

Links is met de nieuwe vulling. Rechts ging in mij aan ergere dat ingezakte, maakte het ze rommelig. Iedere keer als je er op gezeten hebt met je het opkloppen en de stof recht wrijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')