abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2022 @ 06:09:06 #51
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440114
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:06 schreef PLY het volgende:

[..]
Koffie met melk eneen peuk, Mogge lief klein konijntje *O*
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.

En goedes morgens Ply :D
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440116
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:09 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.

En goedes morgens Ply :D
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?

Ben om 21.00 ff gaan liggen en net wakker, heerlijk gemaft :)
  zondag 24 juli 2022 @ 06:13:29 #53
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440118
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:11 schreef PLY het volgende:

[..]
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?

Ben om 21.00 ff gaan liggen en net wakker, heerlijk gemaft :)
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moest -O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440122
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:13 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moest -O-
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goed
  zondag 24 juli 2022 @ 06:21:24 #55
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440123
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:20 schreef PLY het volgende:

[..]
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goed
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrari O+
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440125
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:21 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrari O+
Zal spannend worden, des te beter eigenlijk ^O^
  zondag 24 juli 2022 @ 06:27:41 #57
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205440129
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 06:24 schreef PLY het volgende:

[..]
Zal spannend worden, des te beter eigenlijk ^O^
Ik kan je nu al de uitslag van de komende 50 kampioenschappen vertellen.

Ferrari wint of een zwaar illegale wagen wint :+

Maar gaat wel leuke race worden met Magnussen en Sainz die van achter moeten komen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205440174
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 08:02:10 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205440200
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:02:49 #60
388664 crew  Dotteke
pi_205440203
quote:
Morguh Laf ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205440206
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Laf ☕️
Mogguh Dottie O+
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:05:34 #62
388664 crew  Dotteke
pi_205440209
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:03 schreef laforest het volgende:

[..]
Mogguh Dottie O+
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 08:06:34 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205440211
Die topic pointer _O-
Ze hebben verloren _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205440212
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁

Laatste paar dagen weinig gedaan, gewoon chillen. :7

Jij??
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:47:33 #65
388664 crew  Dotteke
pi_205440303
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:07 schreef laforest het volgende:

[..]
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁

Laatste paar dagen weinig gedaan, gewoon chillen. :7

Jij??
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.

Het wordt hier vandaag ook weer warm 29 dacht ik wat ze gisteren zeiden.
Ga vandaag ook helemaal niets doen.
Heb het kussen van mijn bank opnieuw laten maken maar hij is nu te hoog. Kom niet meer met mijn voeten aan de grond en is voor mijn rug te hard. Dus maandag maar bellen dat het niet goed is.
Slechte meubelmaker dat hij daar niet naar gekeken heeft. Hij is hier nog wel thuis geweest om te kijken.
Heb nu als ik zit het kussen in mijn knieholte zitten, dat zit zeker niet fijn. En de voeten hangen boven de vloer _O-
Er zal hier ook eens een keertje iets goed gaan wat dat betreft _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 08:57:39 #66
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440370
29 graden vandaag? Ojee. Ik had heel wat gepland voor vandaag.

Dat te hoge kussenprobleem: dat is op te lossen met een klein voetenbankje. :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_205440373
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.

Het wordt hier vandaag ook weer warm 29 dacht ik wat ze gisteren zeiden.
Ga vandaag ook helemaal niets doen.
Heb het kussen van mijn bank opnieuw laten maken maar hij is nu te hoog. Kom niet meer met mijn voeten aan de grond en is voor mijn rug te hard. Dus maandag maar bellen dat het niet goed is.
Slechte meubelmaker dat hij daar niet naar gekeken heeft. Hij is hier nog wel thuis geweest om te kijken.
Heb nu als ik zit het kussen in mijn knieholte zitten, dat zit zeker niet fijn. En de voeten hangen boven de vloer _O-
Er zal hier ook eens een keertje iets goed gaan wat dat betreft _O-
Precies, lekker niks doen. :7

Je hebt wel een beetje pech met dit soort zaken hè? ;(
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 08:58:58 #68
388664 crew  Dotteke
pi_205440383
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef laforest het volgende:

[..]
Precies, lekker niks doen. :7

Je hebt wel een beetje pech met dit soort zaken hè? ;(
Ja het is echt niet te filmen, en echt met alles wat ik koop of laat doen gaat het fout :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 09:00:33 #69
388664 crew  Dotteke
pi_205440389
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
29 graden vandaag? Ojee. Ik had heel wat gepland voor vandaag.

Dat te hoge kussenprobleem: dat is op te lossen met een klein voetenbankje. :D
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 09:01:22 #70
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440394
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnest
Meen je dat? Zei hij dat echt? :D Wat erg.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 09:03:43 #71
388664 crew  Dotteke
pi_205440408
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Meen je dat? Zei hij dat echt? :D Wat erg.
Ja, hij zei dan moet je een stoofje kopen voor je voeten
Hij was hier om het te brengen en ik was blij want het zag er echt heel mooi uit.
Totdat ik ging zitten _O-
IK zei kom niet meer met mijn voeten aan de grond en het zit strak in mijn knieholte
Dan moet je maar zo stoofje kopen zei hij.

Maar ik heb de afspraak met ham dat hij net zo lang door zou gaan tot het voor mij goed zou zitten (i.v.m. mijn slechte rug)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 09:10:35 #72
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440448
Natuurlijk, je betaalt voor een dienst en als het niet goed is dan moet dat in orde worden gemaakt.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 09:48:47 #73
388664 crew  Dotteke
pi_205440643
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Natuurlijk, je betaalt voor een dienst en als het niet goed is dan moet dat in orde worden gemaakt.
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.
Nu zegt hij dan moet ik je hele hoes veranderen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 10:13:15 #74
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205440782
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.
Nu zegt hij dan moet ik je hele hoes veranderen
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?
Ik zie het probleem niet.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 10:20:00 #75
388664 crew  Dotteke
pi_205440827
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?
Ik zie het probleem niet.
Er is een ander soort vulling in gekomen, die was een vulling die ik steeds op moest kloppen maar was bijna niet meer op te kloppen. Was allemaal van die hele kleine vlokjes. Nu heb ik een vaste vulling. Die andere was zacht en zakte je wat in zeg maar. dit is een totaal andere vullen. Volgens hem moest dat kunnen.
Maar denk dat hij ook niet nagedacht had over de zithoogte die dan ook gaat veranderen

Links is met de nieuwe vulling. Rechts ging in mij aan ergere dat ingezakte, maakte het ze rommelig. Iedere keer als je er op gezeten hebt met je het opkloppen en de stof recht wrijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 11:05:50 #76
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205441063
Links ziet er zeker een stuk beter uit. Wat een verschil zeg.

Maar goed, hij moet het nog even 'finetunen' en dan is het klaar. Die andere zitting nog even en Dotteke zit er weer prima bij. :D ^O^
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 11:13:54 #77
388664 crew  Dotteke
pi_205441111
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Links ziet er zeker een stuk beter uit. Wat een verschil zeg.

Maar goed, hij moet het nog even 'finetunen' en dan is het klaar. Die andere zitting nog even en Dotteke zit er weer prima bij. :D ^O^
Ja was zo miskoop die bank, en geloof mij het is geen goedkoop ding.
Ik had gezegd van mij mankementen en dat ik wel een bank wilde die niet inzakte.
Nou dat was deze bank volgens de verkoper Toen hij drie maanden hier in huis stond was hij al aan het inzakken. Toen ik de zaak belde kreeg ik tehoren dat het bij die bank hoorde.
Ik boos natuurlijk maar er viel niet mee te praten met die lui.
Maar nu 5 jaar later is het echt niet meer te doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 11:19:04 #78
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205441153
Ja, ellende zulke dingen. Nadat de koop eenmaal gesloten is, zijn dat soort bedrijven ineens niet meer thuis.

"dat de zitting inzakt, ja dat hoort nu eenmaal bij die bank". :?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_205441162
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja was zo miskoop die bank, en geloof mij het is geen goedkoop ding.
Ik had gezegd van mij mankementen en dat ik wel een bank wilde die niet inzakte.
Nou dat was deze bank volgens de verkoper Toen hij drie maanden hier in huis stond was hij al aan het inzakken. Toen ik de zaak belde kreeg ik tehoren dat het bij die bank hoorde.
Ik boos natuurlijk maar er viel niet mee te praten met die lui.
Maar nu 5 jaar later is het echt niet meer te doen
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raam *O*
pi_205441167
Mogge
  zondag 24 juli 2022 @ 11:20:51 #81
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205441169
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef PLY het volgende:

[..]
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raam *O*
En dan zet hij die bank vrolijk weer te koop als tweedekans...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_205441181
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
En dan zet hij die bank vrolijk weer te koop als tweedekans...
Als er wat was met iets kreeg ik altijd mijn geld terug of iets anders wat wel deugde, verkopers soms :r
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 11:40:00 #83
388664 crew  Dotteke
pi_205441282
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef PLY het volgende:

[..]
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raam *O*
Hey Ply *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 11:40:32 #84
388664 crew  Dotteke
pi_205441290
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:23 schreef PLY het volgende:

[..]
Als er wat was met iets kreeg ik altijd mijn geld terug of iets anders wat wel deugde, verkopers soms :r
Bij deze niet hoor, [img]en was een bank van 3000 euro [/img]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 juli 2022 @ 11:44:02 #85
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205441316
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij deze niet hoor, [ [url=en was een bank van 3000 euro ]afbeelding[/url] ]
Wow. Da's een hoop geld.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 11:45:37 #86
388664 crew  Dotteke
pi_205441322
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Wow. Da's een hoop geld.
Ik heb nu eenmaal een waardeloze rug en moet er een hebben die goed zit.
Ben voor deze ook wel 10 keer naar de winkel geweest. Met hele zere rug, met vermoeide rug, met iets minder zere rug. IN de vroege morgen tegen sluitingstijd.
Gewoon om te kijken of dit een bank was die in alle fases goed zat. En dat deed deze 3 maanden lang _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205441336
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Ply *;
Dot *;
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij deze niet hoor, [ [url=en was een bank van 3000 euro ]afbeelding[/url] ]
Vrouwtje alleen durven ze wel. Ik had toen ook zo een bijdehand met een auto die niks terug wilde geven met een rotte motor 25j terug. Zei alleen prima hoor, pas wel op Op straat want ik kan overal lopen en kijk voor het slapen gaan ook maar onder je bed.. Missch lig ik daar wel :D kreeg mooi alles terug *O*
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 11:52:52 #88
388664 crew  Dotteke
pi_205441373
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:47 schreef PLY het volgende:

[..]
Dot *;
[..]
Vrouwtje alleen durven ze wel. Ik had toen ook zo een bijdehand met een auto die niks terug wilde geven met een rotte motor 25j terug. Zei alleen prima hoor, pas wel op Op straat want ik kan overal lopen en kijk voor het slapen gaan ook maar onder je bed.. Missch lig ik daar wel :D kreeg mooi alles terug *O*
Ja dat kan ik moeilijk zeggen dat ik onder zijn bed lig misschien
_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205441416
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat kan ik moeilijk zeggen dat ik onder zijn bed lig misschien
_O-
Ik ben zelf ook eerlijk met dingen die ik verkoop. Wat ik niet wil dat mijn geschied doe ik ook een ander niet. Vond in de arena toen 2 portomonees met bij elkaar 800e en zootje bankpasjes, was van een vader en zoon. Hij had het naast het stoeltje gelegd om een zakdoek te pakken en vergat ze. Heb gelijk gebeld en opgestuurd en werd bos bloemen bezorgd.
Zo is ply :)
pi_205441430
Fijne dag nog :W
  zondag 24 juli 2022 @ 12:02:58 #91
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_205441444
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:01 schreef PLY het volgende:
Fijne dag nog :W
Laters. :W
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 13:30:41 #92
388664 crew  Dotteke
pi_205442128
Trump schaart zich achter ’heldhaftige’ Nederlandse boeren: ’Het is vreselijk wat er gebeurt’

https://www.telegraaf.nl/(...)elijk-wat-er-gebeurt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205443605
Leclerc _O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2022 15:37:35 ]
pi_205443916
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:34 schreef PLY het volgende:
Leclerc _O-.
We zijn er nog niet..
Na de checkerd flag kan ik pas genieten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205443932
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:34 schreef PLY het volgende:
Leclerc _O-.
Echt he ):O

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2022 15:45:55 ]
pi_205443941
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
We zijn er nog niet..
Na de checkerd flag kan ik pas genieten
Kan nog van alles gebeuren.
pi_205444053
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
We zijn er nog niet..
Na de checkerd flag kan ik pas genieten
Komt wel goed
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef aloa het volgende:

[..]
Echt he ):O
Als ze nu eens gewoon een goeie auto maken voor de coureurs, ze zijn al 30j sneaky en malafide bezig bij ferrari
pi_205444068
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:50 schreef PLY het volgende:

[..]
Komt wel goed
[..]
Als ze nu eens gewoon een goeie auto maken voor de coureurs, ze zijn al 30j sneaky en malafide bezig bij ferrari
Het is het net niet idd.
pi_205444098
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:51 schreef aloa het volgende:

[..]
Het is het net niet idd.
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the best *O*
pi_205444163
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 15:53 schreef PLY het volgende:

[..]
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the best *O*
Ben ook echt RBR fan
Maar zie 100 x liever Max strijden met Leclerc als met Hamilkut
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')