Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.quote:Op zondag 24 juli 2022 06:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Koffie met melk eneen peuk, Mogge lief klein konijntje
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?quote:Op zondag 24 juli 2022 06:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie is in de maak, peuken heb ik niet meer in huis.
En goedes morgens Ply
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moestquote:Op zondag 24 juli 2022 06:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij, of moet je nog slapen?
Ben om 21.00 ff gaan liggen en net wakker, heerlijk gemaft
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goedquote:Op zondag 24 juli 2022 06:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wakker geworden omdat ik naar het toilet moest
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrariquote:Op zondag 24 juli 2022 06:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, mij benieuwen metde f1 vandaag Ferrari erg goed
Zal spannend worden, des te beter eigenlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 06:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari is altijd goed, het is natuurlijk Ferrari
Ik kan je nu al de uitslag van de komende 50 kampioenschappen vertellen.quote:Op zondag 24 juli 2022 06:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Zal spannend worden, des te beter eigenlijk
Morguh Laf ☕️quote:
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?quote:
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁quote:Op zondag 24 juli 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Nog leuke dingen gedaan?
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Vandaag gaat het heel erg warm worden. Lekker zwemmen en lui zijn. 😁
Laatste paar dagen weinig gedaan, gewoon chillen.
Jij??
Precies, lekker niks doen.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren naar Enschede geweest naar mij vader en dochter, daarna naar Apeldoorn naar Mediamarkt en toen in Loenen lekker gegeten.
Het wordt hier vandaag ook weer warm 29 dacht ik wat ze gisteren zeiden.
Ga vandaag ook helemaal niets doen.
Heb het kussen van mijn bank opnieuw laten maken maar hij is nu te hoog. Kom niet meer met mijn voeten aan de grond en is voor mijn rug te hard. Dus maandag maar bellen dat het niet goed is.
Slechte meubelmaker dat hij daar niet naar gekeken heeft. Hij is hier nog wel thuis geweest om te kijken.
Heb nu als ik zit het kussen in mijn knieholte zitten, dat zit zeker niet fijn. En de voeten hangen boven de vloer![]()
Er zal hier ook eens een keertje iets goed gaan wat dat betreft
Ja het is echt niet te filmen, en echt met alles wat ik koop of laat doen gaat het foutquote:Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies, lekker niks doen.
Je hebt wel een beetje pech met dit soort zaken hè?
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnestquote:Op zondag 24 juli 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
29 graden vandaag? Ojee. Ik had heel wat gepland voor vandaag.
Dat te hoge kussenprobleem: dat is op te lossen met een klein voetenbankje.
Meen je dat? Zei hij dat echt?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei hij ook, maar ik ga voetenbankje aanschaffen. Daarbij zit het ook te hard, dat is voor mijn rug funnest
Ja, hij zei dan moet je een stoofje kopen voor je voetenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meen je dat? Zei hij dat echt?Wat erg.
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Natuurlijk, je betaalt voor een dienst en als het niet goed is dan moet dat in orde worden gemaakt.
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj isj komen kijken en zegt kan wel andere vulling in.
Nu zegt hij dan moet ik je hele hoes veranderen
Er is een ander soort vulling in gekomen, die was een vulling die ik steeds op moest kloppen maar was bijna niet meer op te kloppen. Was allemaal van die hele kleine vlokjes. Nu heb ik een vaste vulling. Die andere was zacht en zakte je wat in zeg maar. dit is een totaal andere vullen. Volgens hem moest dat kunnen.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was toch gewoon nieuwe vulling erin zodat hij weer net zo was als toen 'ie nieuw was? Hoes veranderen?
Ik zie het probleem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja was zo miskoop die bank, en geloof mij het is geen goedkoop ding.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Links ziet er zeker een stuk beter uit. Wat een verschil zeg.
Maar goed, hij moet het nog even 'finetunen' en dan is het klaar. Die andere zitting nog even en Dotteke zit er weer prima bij.![]()
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raamquote:Op zondag 24 juli 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was zo miskoop die bank, en geloof mij het is geen goedkoop ding.
Ik had gezegd van mij mankementen en dat ik wel een bank wilde die niet inzakte.
Nou dat was deze bank volgens de verkoper Toen hij drie maanden hier in huis stond was hij al aan het inzakken. Toen ik de zaak belde kreeg ik tehoren dat het bij die bank hoorde.
Ik boos natuurlijk maar er viel niet mee te praten met die lui.
Maar nu 5 jaar later is het echt niet meer te doen
En dan zet hij die bank vrolijk weer te koop als tweedekans...quote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raam
Als er wat was met iets kreeg ik altijd mijn geld terug of iets anders wat wel deugde, verkopers somsquote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zet hij die bank vrolijk weer te koop als tweedekans...
Hey Plyquote:Op zondag 24 juli 2022 11:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Hij had hem van mij teruggekregen door zijn etalage raam
Bij deze niet hoor, [img]en was een bank van 3000 euro [/img]quote:Op zondag 24 juli 2022 11:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Als er wat was met iets kreeg ik altijd mijn geld terug of iets anders wat wel deugde, verkopers soms
Wow. Da's een hoop geld.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze niet hoor, [ [url=en was een bank van 3000 euro ]afbeelding[/url] ]
Ik heb nu eenmaal een waardeloze rug en moet er een hebben die goed zit.quote:
Dotquote:
Vrouwtje alleen durven ze wel. Ik had toen ook zo een bijdehand met een auto die niks terug wilde geven met een rotte motor 25j terug. Zei alleen prima hoor, pas wel op Op straat want ik kan overal lopen en kijk voor het slapen gaan ook maar onder je bed.. Missch lig ik daar welquote:Op zondag 24 juli 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze niet hoor, [ [url=en was een bank van 3000 euro ]afbeelding[/url] ]
Ja dat kan ik moeilijk zeggen dat ik onder zijn bed lig misschienquote:Op zondag 24 juli 2022 11:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Dot
[..]
Vrouwtje alleen durven ze wel. Ik had toen ook zo een bijdehand met een auto die niks terug wilde geven met een rotte motor 25j terug. Zei alleen prima hoor, pas wel op Op straat want ik kan overal lopen en kijk voor het slapen gaan ook maar onder je bed.. Missch lig ik daar welkreeg mooi alles terug
Ik ben zelf ook eerlijk met dingen die ik verkoop. Wat ik niet wil dat mijn geschied doe ik ook een ander niet. Vond in de arena toen 2 portomonees met bij elkaar 800e en zootje bankpasjes, was van een vader en zoon. Hij had het naast het stoeltje gelegd om een zakdoek te pakken en vergat ze. Heb gelijk gebeld en opgestuurd en werd bos bloemen bezorgd.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ik moeilijk zeggen dat ik onder zijn bed lig misschien
We zijn er nog niet..quote:
Kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn er nog niet..
Na de checkerd flag kan ik pas genieten
Komt wel goedquote:Op zondag 24 juli 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn er nog niet..
Na de checkerd flag kan ik pas genieten
Als ze nu eens gewoon een goeie auto maken voor de coureurs, ze zijn al 30j sneaky en malafide bezig bij ferrariquote:
Het is het net niet idd.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Komt wel goed
[..]
Als ze nu eens gewoon een goeie auto maken voor de coureurs, ze zijn al 30j sneaky en malafide bezig bij ferrari
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the bestquote:
Ben ook echt RBR fanquote:Op zondag 24 juli 2022 15:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |