abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205449369
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:47 schreef PLY het volgende:

[..]
Ja is al oudje, draaide alles van rod steward vroeger
Ik ook :Y
pi_205449403
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:50 schreef aloa het volgende:

[..]
Lekker hoor _O_
Was ik 18 toen deze in de hitlijst stond :D

Nu ouwe prettig gestoorde gek _O-
pi_205449406
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:53 schreef PLY het volgende:

[..]
Was ik 18 toen deze in de hitlijst stond :D

Nu ouwe prettig gestoorde gek _O-
Ik iets jonger nog. :D
pi_205449425
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:54 schreef aloa het volgende:

[..]
Ik iets jonger nog. :D
Jaren 70 en vooral jaren 80 top muziek, bands schoten de grond uit in jaren 80 *O*
pi_205449451
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:55 schreef PLY het volgende:

[..]
Jaren 70 en vooral jaren 80 top muziek, bands schoten de grond uit in jaren 80 *O*
Top 40 luisteren en bandjes opnemen. *O*
pi_205449452
Nu vind je alles op internet.
pi_205449497
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 21:57 schreef aloa het volgende:

[..]
Top 40 luisteren en bandjes opnemen. *O*
Jaaaa, en dan hopen dat ze hem helemaal afspeelde en niet doorheen lulde :D
pi_205449531
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:02 schreef PLY het volgende:

[..]
Jaaaa, en dan hopen dat ze hem helemaal afspeelde en niet doorheen lulde :D
Dat idd :D
pi_205449562
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:06 schreef aloa het volgende:

[..]
Dat idd :D
Toen de videorecorder mtv opnemen :D dat was toen helemaal wat
pi_205449578
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:08 schreef PLY het volgende:

[..]
Toen de videorecorder mtv opnemen :D dat was toen helemaal wat
Jep en daarna TMF _O_
pi_205449591
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:09 schreef aloa het volgende:

[..]
Jep en daarna TMF _O_
Nu Spotify top kwaliteit
pi_205449696
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:10 schreef PLY het volgende:

[..]
Nu Spotify top kwaliteit
Spotify gebruik ik weinig. Ik wil toch ook wel de clip zien. :P
pi_205449881
quote:
4s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef aloa het volgende:

[..]
Spotify gebruik ik weinig. Ik wil toch ook wel de clip zien. :P
Heb het ook meer als Playlist in de auto
pi_205449912
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:35 schreef PLY het volgende:

[..]
Heb het ook meer als Playlist in de auto
Kan ook idd.

Wel handig :)
  maandag 25 juli 2022 @ 00:07:36 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205450701
Wat nu weer :r
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205450904
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 00:07 schreef Maanvis het volgende:
Wat nu weer :r
Wat?
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 05:48:57 #171
388664 crew  Dotteke
pi_205451167
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205451273
Mogguhh
pi_205451274
c_/
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 07:46:30 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205451340
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 07:51:32 #175
388664 crew  Dotteke
pi_205451348
quote:
Morguh, voeten al opgeknapt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 08:04:16 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205451388
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh, voeten al opgeknapt?
:N wel minder pijn, maar het ligt nog steeds open. Straks eerst de gyn, morgenochtend huisarts en morgenmiddag psych.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 08:18:10 #177
388664 crew  Dotteke
pi_205451442
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:04 schreef DJMO het volgende:

[..]
:N wel minder pijn, maar het ligt nog steeds open. Straks eerst de gyn, morgenochtend huisarts en morgenmiddag psych.
Je hoeft je niet te vervelen.
IK zit straks de halve ochtend in het zieken huis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 08:21:27 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205451460
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hoeft je niet te vervelen.
IK zit straks de halve ochtend in het zieken huis
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzitten :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 08:26:39 #179
388664 crew  Dotteke
pi_205451478
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzitten :')
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?
Of probeer te fietsen? Dan ontlast je je voeten en ben je toch onderweg?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 08:32:44 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205451516
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?
Of probeer te fietsen? Dan ontlast je je voeten en ben je toch onderweg?
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 08:35:07 #181
388664 crew  Dotteke
pi_205451528
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:32 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205451538
Val angst.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 08:39:12 #183
388664 crew  Dotteke
pi_205451556
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 08:51:39 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205451634
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?
Driewieler? Ik ben toch geen kleuter :N
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205451642
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:51 schreef DJMO het volgende:

[..]
Driewieler? Ik ben toch geen kleuter :N
:D
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 08:56:29 #186
388664 crew  Dotteke
pi_205451656
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:51 schreef DJMO het volgende:

[..]
Driewieler? Ik ben toch geen kleuter :N
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoor
ZIe er genoeg mensen mee fietsen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 09:06:36 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205451702
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoor
ZIe er genoeg mensen mee fietsen
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 09:22:55 #188
388664 crew  Dotteke
pi_205451792
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:

[..]
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.
Hopelijk geneest het snel dan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205451957
Mogge
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 09:48:11 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205451967

Gebakken spek, ei en kaas :Y)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205452050
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:46 schreef PLY het volgende:
Mogge
Mogguhh :W
pi_205452095
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:46 schreef PLY het volgende:
Mogge
*O* :* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205452131
Her feest kan beginnen. *O*
pi_205452294
quote:
4s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:58 schreef aloa het volgende:

[..]
Mogguhh :W
Cambuurrrr *O*
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
*O* :* O+
Greys *; O+ *O*
pi_205452301
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:28 schreef PLY het volgende:

[..]
Cambuurrrr *O*
[..]
Greys *; O+ *O*
Alles wel, mijn waarde vriend?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 25 juli 2022 @ 11:12:50 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205452667
:P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 11:56:23 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205453047
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:12 schreef Maanvis het volgende:
:P
Mogguh maantje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205453993
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Alles wel, mijn waarde vriend?
Alles wel, mijn waarde vriendin *O*
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 14:10:46 #199
388664 crew  Dotteke
pi_205454194
:|W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 juli 2022 @ 14:16:45 #200
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205454228
Hi dot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')