Ik ookquote:Op zondag 24 juli 2022 21:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja is al oudje, draaide alles van rod steward vroeger
Ik iets jonger nog.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Was ik 18 toen deze in de hitlijst stond
Nu ouwe prettig gestoorde gek
Top 40 luisteren en bandjes opnemen.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaren 70 en vooral jaren 80 top muziek, bands schoten de grond uit in jaren 80
Dat iddquote:Op zondag 24 juli 2022 22:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaaa, en dan hopen dat ze hem helemaal afspeelde en niet doorheen lulde
Jep en daarna TMFquote:Op zondag 24 juli 2022 22:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Toen de videorecorder mtv opnemendat was toen helemaal wat
Heb het ook meer als Playlist in de autoquote:Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Spotify gebruik ik weinig. Ik wil toch ook wel de clip zien.
Morguh, voeten al opgeknapt?quote:
quote:
Je hoeft je niet te vervelen.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]wel minder pijn, maar het ligt nog steeds open. Straks eerst de gyn, morgenochtend huisarts en morgenmiddag psych.
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzittenquote:Op maandag 25 juli 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te vervelen.
IK zit straks de halve ochtend in het zieken huis
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzitten
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?
Of probeer te fietsen? Dan ontlast je je voeten en ben je toch onderweg?
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.
Driewieler? Ik ben toch geen kleuterquote:Op maandag 25 juli 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoorquote:
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoor
ZIe er genoeg mensen mee fietsen
Hopelijk geneest het snel danquote:Op maandag 25 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.
Alles wel, mijn waarde vriend?quote:
Mogguh maantjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |