Ik ookquote:Op zondag 24 juli 2022 21:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja is al oudje, draaide alles van rod steward vroeger
Ik iets jonger nog.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Was ik 18 toen deze in de hitlijst stond
Nu ouwe prettig gestoorde gek
Top 40 luisteren en bandjes opnemen.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaren 70 en vooral jaren 80 top muziek, bands schoten de grond uit in jaren 80
Dat iddquote:Op zondag 24 juli 2022 22:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaaa, en dan hopen dat ze hem helemaal afspeelde en niet doorheen lulde
Jep en daarna TMFquote:Op zondag 24 juli 2022 22:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Toen de videorecorder mtv opnemendat was toen helemaal wat
Heb het ook meer als Playlist in de autoquote:Op zondag 24 juli 2022 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Spotify gebruik ik weinig. Ik wil toch ook wel de clip zien.
Morguh, voeten al opgeknapt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |