quote:
Je hoeft je niet te vervelen.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]wel minder pijn, maar het ligt nog steeds open. Straks eerst de gyn, morgenochtend huisarts en morgenmiddag psych.
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzittenquote:Op maandag 25 juli 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te vervelen.
IK zit straks de halve ochtend in het zieken huis
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verveel me al redelijk snel als ik niet kan reizen of wandelen. En laat dat laatste er nu even niet inzitten
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je hobbyen? Je was toch met stenen verven en zo bezig?
Of probeer te fietsen? Dan ontlast je je voeten en ben je toch onderweg?
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een fiets. Ben bang om te vallen.
Driewieler? Ik ben toch geen kleuterquote:Op maandag 25 juli 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo driewieler aanschaffen, tentje mee en gaan fietsen, kan je onderweg slapen en de volgende ochtend zo verder fietsen. Lijkt je dat niet wat?
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoorquote:
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu hoef je geen kleuter voor te zijn hoor
ZIe er genoeg mensen mee fietsen
Hopelijk geneest het snel danquote:Op maandag 25 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Ik loop wel, al gaat een stuk langzamer momenteel.
Alles wel, mijn waarde vriend?quote:
Mogguh maantjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |