abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205456738
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dit is niet doorslaan, dit bestaat al jaren zo......en echt hoor, het levert juist ook voordelen op
mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWO

ik vind het wel allemaal iets te worden
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205456747
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWO

ik vind het wel allemaal iets te worden
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te leren :)
pi_205457210
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te leren :)
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.

Het gaat mij er meer om dat het moeilijker is om een studie in het Nederlands te vinden
Niet iedereen is in de wieg gelegd voor een Engelse studie
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205457461
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.

Het gaat mij er meer om dat het moeilijker is om een studie in het Nederlands te vinden
Niet iedereen is in de wieg gelegd voor een Engelse studie
Als je een HBO studie kunt beginnen is je engels ook wel op niveau hoor :)
pi_205457473
zit al heel de godgallishe dag in mijn kop :D *O*
pi_205457552
nog zo een blijft hangen deuntje _O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 21:45:41 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205457863
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:22 schreef PLY het volgende:
nog zo een blijft hangen deuntje _O-
gaat heen kutvent :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205457868
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:22 schreef PLY het volgende:
nog zo een blijft hangen deuntje _O-
Efteling O+ *;
pi_205457952
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:45 schreef DJMO het volgende:

[..]
gaat heen kutvent :(
Heb er nog 2 doe morgen wel :D
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Efteling O+ *;
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 21:56:31 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205457962
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:

[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel :D
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Ik ben er afgelopen weekend nog met @Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genieten O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205457971
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben er afgelopen weekend nog met @:Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genieten O+
Ja, het kind in je komt gelijk weer boven net als eurodisney *O*
pi_205458064
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:

[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel :D
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...
pi_205458072
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...
Dat is wel mooi dan ^O^
pi_205458099
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:11 schreef PLY het volgende:

[..]
Dat is wel mooi dan ^O^
Ja wonen vlakbij, al gaan we maar een paar uurtjes.....maar zoonlief werkt zich deze maanden wel drie slagen in de rondte :)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 juli 2022 @ 05:57:26 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205459168
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 juli 2022 @ 06:29:51 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205459180
stil hier.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 06:41:04 #246
388664 crew  Dotteke
pi_205459188
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 juli 2022 @ 07:14:42 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205459224
Het is dat ik straks naar de huisarts moet anders was ik terug naar bed gegaan :O
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205459456
Mogguhh
pi_205459457
c_/
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:40:03 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205459804
:s)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')