mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWOquote:Op maandag 25 juli 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit is niet doorslaan, dit bestaat al jaren zo......en echt hoor, het levert juist ook voordelen op
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te lerenquote:Op maandag 25 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWO
ik vind het wel allemaal iets te worden
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te leren
Als je een HBO studie kunt beginnen is je engels ook wel op niveau hoorquote:Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.
Het gaat mij er meer om dat het moeilijker is om een studie in het Nederlands te vinden
Niet iedereen is in de wieg gelegd voor een Engelse studie
gaat heen kutventquote:
Eftelingquote:
Ik ben er afgelopen weekend nog met @Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genietenquote:Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Ja, het kind in je komt gelijk weer boven net als eurodisneyquote:Op maandag 25 juli 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen weekend nog met @:Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genieten
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...quote:Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Dat is wel mooi danquote:Op maandag 25 juli 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...
Ja wonen vlakbij, al gaan we maar een paar uurtjes.....maar zoonlief werkt zich deze maanden wel drie slagen in de rondtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |