Dat zeker, zeur Hamilton de kwalquote:Op zondag 24 juli 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook echt RBR fan
Maar zie 100 x liever Max strijden met Leclerc als met Hamilkut
Hoe woke wil je zijnquote:
Overduidelijk idd. Kijkend naar beide klassementenquote:Op zondag 24 juli 2022 15:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the best
Nog steeds niet verder?quote:
Jawel, een paar honderd levels, maar ik zit weer vastquote:
Oh dat schiet niet echt op dus,quote:Op zondag 24 juli 2022 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel, een paar honderd levels, maar ik zit weer vast
Proostquote:
Rob!quote:Op zondag 24 juli 2022 17:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is net Paasdag wanneer er eieren gezocht moeten worden
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...quote:
Fijne dag gehad GG?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...
Jij wel vakantie?
Hey Paul 😘quote:
Ja, best prima, en nuttige dingen kunnen doen ook nog. Nu nog even nagenieten met een kopje koffie.quote:
Nog één weekquote:Op zondag 24 juli 2022 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...
Jij wel vakantie?
Veel plezier! Laat je de boel wel een beetje heel daar?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik zit op de boot naar Engeland!over een half uurtje gaat ie varen!
![]()
Wooww, veel plezier samen fosquote:Op zondag 24 juli 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik zit op de boot naar Engeland!over een half uurtje gaat ie varen!
![]()
Hahaha komt wel goed!!! Ze zullen niet weten wat ze meemaken daarquote:Op zondag 24 juli 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel plezier! Laat je de boel wel een beetje heel daar?
dankjewel lieverd!!!quote:
Lekker genieten van die grote pintsquote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha komt wel goed!!! Ze zullen niet weten wat ze meemaken daard
[..]
dankjewel lieverd!!!![]()
Ja, maar ik moet later dit jaar ook nog het kanaal over voor werk. Ik wil niet dat het hele land in duigen ligtquote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha komt wel goed!!! Ze zullen niet weten wat ze meemaken daard
[..]
dankjewel lieverd!!!![]()
Nee joh ! Hahaha, ik zal iig Schotland heel latenquote:Op zondag 24 juli 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet later dit jaar ook nog het kanaal over voor werk. Ik wil niet dat het hele land in duigen ligt
quote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha komt wel goed!!! Ze zullen niet weten wat ze meemaken daard
[..]
dankjewel lieverd!!!![]()
Ja wordt geweldig!quote:
Ja ga ik doen!!quote:Op zondag 24 juli 2022 21:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Maak maar een mooie foto van die bergen daar
Prachtland
Zeker wetenquote:
Tis je van harte gegund kleine braveheartquote:Op zondag 24 juli 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ga ik doen!!![]()
en wuthering heights zingen terwijl ik op blote voeten door de Highlands dartel
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2022 21:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Tis je van harte gegund kleine braveheart
Gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2022 21:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh ! Hahaha, ik zal iig Schotland heel laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |