Dat zeker, zeur Hamilton de kwalquote:Op zondag 24 juli 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ook echt RBR fan
Maar zie 100 x liever Max strijden met Leclerc als met Hamilkut
Hoe woke wil je zijnquote:
Overduidelijk idd. Kijkend naar beide klassementenquote:Op zondag 24 juli 2022 15:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Op het laatste moment een motor opvoeren voor de kwalificatie en dat soort onzin meer. Red Bull the best
Nog steeds niet verder?quote:
Jawel, een paar honderd levels, maar ik zit weer vastquote:
Oh dat schiet niet echt op dus,quote:Op zondag 24 juli 2022 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jawel, een paar honderd levels, maar ik zit weer vast
Proostquote:
Rob!quote:Op zondag 24 juli 2022 17:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is net Paasdag wanneer er eieren gezocht moeten worden
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...quote:
Fijne dag gehad GG?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, dat duurt nog wel even. Maar omdat het mooi weer is, en nog steeds zondag...
Jij wel vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |