het is dat ik nu op het werk ben anders was ik terug naar bed gegaanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:14 schreef DJMO het volgende:
Het is dat ik straks naar de huisarts moet anders was ik terug naar bed gegaan
denk het , op het station was ook al niks te doenquote:
#metooquote:
Hey Maanquote:
quote:
Wat is dat voor een lunch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verbrand m'n bek aan m'n lunch
Twee frikadellen van manneken pisquote:
Die heeft twee vleesstaven?quote:
Bam!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het lijkt een week lang 27 graden te worden maar heb er nog geen sensatie nieuwsberichten over gelezen
Toen het die ene dag 40 graden was had je overal sensatie nu een week lang gewoon lekker weer en je hoort niks.quote:
Zijn die lekkerder? Of kan ik beter voor de frieten mayo gaan, die zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verbrand m'n bek aan m'n lunch
Hoe gaat het met die sensatie asielzoekers voor je huis daar hoor je ook niks meer vanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen het die ene dag 40 graden was had je overal sensatie nu een week lang gewoon lekker weer en je hoort niks.
Zijn prima te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn die lekkerder? Of kan ik beter voor de frieten mayo gaan, die zijn wel lekker
Waarom was je gebanned?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
En hallo weer na een tijdje afwezigheid van deze SC
Je ziet soms wel groepjes voorbij lopen van die mensen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die sensatie asielzoekers voor je huis daar hoor je ook niks meer van
brons, da's toch tin met koper?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Pardon. Zijn laatste note is een bronzen note van mijn
En zeg je dan hallon?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je ziet soms wel groepjes voorbij lopen van die mensen.
Ik was niet gebanned, ik ben voorbeeldig zoals altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |