abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 14:23:37 #201
388664 crew  Dotteke
pi_205454262
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hi dot
Hey Mikey :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 juli 2022 @ 14:29:32 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205454290
Alles goed?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205454375
Wangiri fraude weer wat nieuws.
Oppassen allemaal, wij worden steeds gebeld door nummer: 085-5803541
Niet opnemen en al helemaal niet terug bellen, dan schijn je een heel duur betaald nummer te bellen.

Es kijken of ik het nummer kan laten blokkeren.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 15:10:05 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205454536
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wangiri fraude
Even dat nummer opgezocht, maar lijkt gewoon van een nederlands bedrijf te zijn.
https://www.acm.nl/nl/ond(...)diensten&portering=1

Terwijl Wangirifraude voornamelijk voorkomt met buitenlandse nummers
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 juli 2022 @ 15:16:47 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205454571
Zo nieuw is dat toch niet vage nummers die je bellen om te scammen gebeurde in de nillies al
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205454602
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:10 schreef DJMO het volgende:

[..]
Even dat nummer opgezocht, maar lijkt gewoon van een nederlands bedrijf te zijn.
https://www.acm.nl/nl/ond(...)diensten&portering=1

Terwijl Wangirifraude voornamelijk voorkomt met buitenlandse nummers
Een oplichtings bedrijf ja.

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0855803541

Als je opneemt word er niks gezegd, ik heb 1 keer terug gebeld omdat het nummer lijkt op die van de woningbouw en er word niks gezegd.
Gelukkig heb ik met een paar sec opgehangen.

Normaal is het prive of 044 waar het mee begint, dit lijkt op een normaal bedrijf die je belt.
pi_205454606
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo nieuw is dat toch niet vage nummers die je bellen om te scammen gebeurde in de nillies al
Het is maar een tip omdat het op een nummer lijkt van een normaal bedrijf.

Doe ermee wat je wil. :)
pi_205454628
Apart deze 2 artikelen naast elkaar. :D

  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 16:01:33 #209
388664 crew  Dotteke
pi_205455009
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alles goed?
Redelijk, en met jou?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205455213
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Apart deze 2 artikelen naast elkaar. :D

[ afbeelding ]
Jaren lang alle colleges aangepast om maar alles in het Engels te geven.. en nu komen er teveel..
snel opgelost door de colleges gewoon weer in het Nederlands te geven
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205455408
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jaren lang alle colleges aangepast om maar alles in het Engels te geven.. en nu komen er teveel..
snel opgelost door de colleges gewoon weer in het Nederlands te geven
Ik las wel over zoiets dat alles in het Engels moet.
Ach die plaatsen komen toch wel vol, genoeg vluchtelingen die van die leeftijd zijn denk ik, die krijgen wel een woning.
  maandag 25 juli 2022 @ 16:56:36 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205455452
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Redelijk, en met jou?
Rustig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 17:09:40 #213
388664 crew  Dotteke
pi_205455511
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Rustig
Al vakantie?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 juli 2022 @ 17:21:05 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205455596
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Al vakantie?
Nee september pas jij
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205455736
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik las wel over zoiets dat alles in het Engels moet.
Ach die plaatsen komen toch wel vol, genoeg vluchtelingen die van die leeftijd zijn denk ik, die krijgen wel een woning.
Het is toch ook bizar dat je echt moet zoeken naar een Nederlandse studie
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205455791
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is toch ook bizar dat je echt moet zoeken naar een Nederlandse studie
Ja niet best. -O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 17:56:36 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205455805
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is toch ook bizar dat je echt moet zoeken naar een Nederlandse studie
Hmmm.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205455867
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:56 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hmmm.
Ik heb het over een HBO studie die in het Nederlands gegeven wordt
Niet een studie Nederlands
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205455972
Rustig hier.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 18:24:46 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205456032
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik heb het over een HBO studie die in het Nederlands gegeven wordt
Niet een studie Nederlands
Kun je niet meer tegen een grapje? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205456394
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
Kun je niet meer tegen een grapje? :')
:6
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 19:15:39 #222
388664 crew  Dotteke
pi_205456488
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Nee september pas jij
Ik ga niet op vakantie. Niets voor mij. Blijf liever thuis.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205456598
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is toch ook bizar dat je echt moet zoeken naar een Nederlandse studie
Van de andere kant verhogen engelstalige studies wel de kans op een stage/baan in het buitenland óf je hebt vanwege je studie contacten die engelstalig zijn, wel handig als je dan kunt switchen tussen ned-eng :)
pi_205456705
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Van de andere kant verhogen engelstalige studies wel de kans op een stage/baan in het buitenland óf je hebt vanwege je studie contacten die engelstalig zijn, wel handig als je dan kunt switchen tussen ned-eng :)
ik vind het te ver doorslaan
kijk eens in bijvoorbeeld Frankrijk
daar vertikken ze het nog steeds om engels tegen je te spreken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205456726
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind het te ver doorslaan
kijk eens in bijvoorbeeld Frankrijk
daar vertikken ze het nog steeds om engels tegen je te spreken
Dit is niet doorslaan, dit bestaat al jaren zo......en echt hoor, het levert juist ook voordelen op


En die Fransen zijn gewoon eigenaardig, dat staat los van engelstalige studies

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2022 19:53:56 ]
pi_205456738
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dit is niet doorslaan, dit bestaat al jaren zo......en echt hoor, het levert juist ook voordelen op
mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWO

ik vind het wel allemaal iets te worden
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205456747
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
mijn dochter heeft ook 2talig onderwijs gevolgd op de VWO

ik vind het wel allemaal iets te worden
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te leren :)
pi_205457210
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Joh wees blij dat de jeugd meer kansen krijgt dan wij om dat allemaal te leren! Tijden veranderen hè, zoonlief had op VWO zelfs kunnen kiezen om Chinees te leren :)
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.

Het gaat mij er meer om dat het moeilijker is om een studie in het Nederlands te vinden
Niet iedereen is in de wieg gelegd voor een Engelse studie
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205457461
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mijn Engels is erg goed ( al zeg ik het zelf) jaren een Engelse buurjongen gehad en ook nog vrienden in Amerika.

Het gaat mij er meer om dat het moeilijker is om een studie in het Nederlands te vinden
Niet iedereen is in de wieg gelegd voor een Engelse studie
Als je een HBO studie kunt beginnen is je engels ook wel op niveau hoor :)
pi_205457473
zit al heel de godgallishe dag in mijn kop :D *O*
pi_205457552
nog zo een blijft hangen deuntje _O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 21:45:41 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205457863
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:22 schreef PLY het volgende:
nog zo een blijft hangen deuntje _O-
gaat heen kutvent :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205457868
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:22 schreef PLY het volgende:
nog zo een blijft hangen deuntje _O-
Efteling O+ *;
pi_205457952
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:45 schreef DJMO het volgende:

[..]
gaat heen kutvent :(
Heb er nog 2 doe morgen wel :D
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Efteling O+ *;
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 juli 2022 @ 21:56:31 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205457962
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:

[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel :D
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Ik ben er afgelopen weekend nog met @Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genieten O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205457971
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben er afgelopen weekend nog met @:Rob geweest. Inderdaad: blijft leuk en genieten O+
Ja, het kind in je komt gelijk weer boven net als eurodisney *O*
pi_205458064
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:

[..]
Heb er nog 2 doe morgen wel :D
[..]
Vroeger vaak geweest als kind en met de mijne, blijft leuk
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...
pi_205458072
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Abonnementhouder en zoonlief werkt er nu ...
Dat is wel mooi dan ^O^
pi_205458099
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:11 schreef PLY het volgende:

[..]
Dat is wel mooi dan ^O^
Ja wonen vlakbij, al gaan we maar een paar uurtjes.....maar zoonlief werkt zich deze maanden wel drie slagen in de rondte :)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 juli 2022 @ 05:57:26 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205459168
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 juli 2022 @ 06:29:51 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205459180
stil hier.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 06:41:04 #246
388664 crew  Dotteke
pi_205459188
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 juli 2022 @ 07:14:42 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205459224
Het is dat ik straks naar de huisarts moet anders was ik terug naar bed gegaan :O
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205459456
Mogguhh
pi_205459457
c_/
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:40:03 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205459804
:s)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')