quote:
Ik heb even voor inval-Cyan gespeeldquote:
Dan doen zoals de 3J’s deden: onvoorbereid en zwetend doorgaan en posten alsof er niemand kijkt.quote:
Ik gebruik de juno en julij nog steedsquote:
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik “jeetje dat was alweer een jaar geleden OH GOD NEE TWEE JAAR!”
quote:
Nu 7 jaar later zie ik pas dat Gerard zegt dat Douwe Bob het volgend jaar moet proberen. Dat moet wel toeval zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat fragment van RTL Late Night dat ze live horen dat Trijntje niet doorgaat is ook lachen
"Nou stop er maar mee dan"![]()
Oh dat zeker. Ondanks die twee weken ESF.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.
Heeft ie goed voor ons geregeld hè die Geer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu 7 jaar later zie ik pas dat Gerard zegt dat Douwe Bob het volgend jaar moet proberen. Dat moet wel toeval zijn
Ligt eraan hoe kwalificatiestreak definieert anders zou het Oekraïne zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Nederland gaat sturen in 2023, ik hoop zo dat we niet onze spirit verliezen
(En onze kwalificatiestreak want nu Israël en Cyprus ge’NQt zijn hebben we de derde langste kwalificatiestreak van iedereen)
Dat kan ik helaas beamen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.
Toch nog 22 liedjes gehoord! https://www.setlist.fm/se(...)rlands-63b49a4b.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:12 schreef H_T het volgende:
Vanavond naar een punkconcert geweestAlleen was werk uitgelopen dus moest ik met de auto, de P+R die ik had uitgekozen bleek net vandaag dicht te zijn dus moest ik naar een andere, het voorprogramma was al praktisch afgelopen toen ik bij de zaal aankwam en het optreden van de hoofdact duurde maar iets meer dan een uur
Het optreden zelf was okay en het was zeker leuk om weer bij een punkconcert te zijn, maar ik ben wel echt teleurgesteld over de lengte van het optreden. Bij punk verwacht ik echt niet dat het drie uur duurt, maar ongeveer 70 minuten inclusief geouwehoer tussendoor valt gewoon echt tegen
Zou me niet verbazen als ze nu bij Di-rect eens gaan peilen of ze wat hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Nederland gaat sturen in 2023, ik hoop zo dat we niet onze spirit verliezen
(En onze kwalificatiestreak want nu Israël en Cyprus ge’NQt zijn hebben we de derde langste kwalificatiestreak van iedereen)
Wat een verschil met 10 jaar terug. Toen wist iedereen dat we ons toch niet gingen kwalificeren al voordat we iets inzenden. Nu wil niemand met ons in de semi (behalve België), omdat we een zekerheidje voor de finale zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Dan liever Davina.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat we volgend jaar voor Davina Michelle of Emma Heesters gaan ofzo.
Volgens mij klopt die lijst welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch nog 22 liedjes gehoord! https://www.setlist.fm/se(...)rlands-63b49a4b.html
En dat in 70 minuten, ja, dat klinkt als punk![]()
Balen dat het zo kort was!
Ik ben wel benieuwd hoe Rondé ontvangen zou zijn met Ready to love myselfquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze nu bij Di-rect eens gaan peilen of ze wat hebben.
Maar God weet wat voor onbekend talent er allemaal rondloopt die ineens een nummer sturen waarvan de commissie steil achterover slaat.
Of toch Dries.
Dan geef maar Davina, dan maak ik me in elk geval 0,0 procent zorgen om de kwalificatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat we volgend jaar voor Davina Michelle of Emma Heesters gaan ofzo.
Deze snap ik niet helemaal? Ik zeg dat Nederland nu op 3 staat qua kwalificatiestreak. Alleen na Oekraïne en Zweden ja. En ik denk niet dat één van die twee snel gaat NQ’en al weet je het maar nooit. Ik denk voor nu maar even dat nummer 3 op deze lijst het hoogst haalbare isquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe kwalificatiestreak definieert anders zou het Oekraïne zijn.
Ik las even over derde heenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal? Ik zeg dat Nederland nu op 3 staat qua kwalificatiestreak. Alleen na Oekraïne en Zweden ja. En ik denk niet dat één van die twee snel gaat NQ’en al weet je het maar nooit. Ik denk voor nu maar even dat nummer 3 op deze lijst het hoogst haalbare is
Wie zou jij een goede kandidaat vinden, Mollie?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind dat niet bepaald gewoon.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens slapen. Morgen gewoon weer om 6 uur de wekker.
Weltrusten
Ik heb ze een keer live gehoord en dat klonk echt nergens naar. Ik vind hun nummers leuk maar het is Zondé van die zangeres.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe Rondé ontvangen zou zijn met Ready to love myself
Oeiquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gehoord en dat klonk echt nergens naar. Ik vind hun nummers leuk maar het is Zondé van die zangeres.
Dat zou niet eens door de halve finale komenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe Rondé ontvangen zou zijn met Ready to love myself
Als ik het zelf 100% zou mogen bepalen, en ik zou een reële naam moeten noemen, denk ik Son Mieuxquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie zou jij een goede kandidaat vinden, Mollie?
Heb ze ook al meerdere keren ‘live’ (op tv dan dus) gezien bij events als Serious Request, klinkt ook echt nooit ergens naar. En die zangeres vind ik ook niet per de een heel fijne uitstraling hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gehoord en dat klonk echt nergens naar. Ik vind hun nummers leuk maar het is Zondé van die zangeres.
Volgens mij heb ik nog nooit een concert gezien waar ze integraal een album speelden. Als het slechts 27 minuten duurt, dan valt het wel meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die lijst welWat het ook jammer maakt is dat er weinig van mijn favorieten tussen zitten en redelijk wat nummers die ik meh vind.
Ik ben ook een keer bij een optreden van Lagwagon geweest. Het was zoveel jaar na de release van een van hun bekendste albums, dus dat hebben ze toen integraal gespeeld. Kon makkelijk, want dat hele album duurde maar 27 minutenDe rest van de tijd hebben ze opgevuld met andere nummers van ze
Sparks had een paar jaar terug een concertreeks waarbij ze elke avond een ander album integraal speelden, en ze hadden er iets van 20 of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een concert gezien waar ze integraal een album speelden. Als het slechts 27 minuten duurt, dan valt het wel meeHet is ook zonde als je een heel concert kijkt naar een album en dat er daarnaast maar 3 of 4 hits gespeeld worden.
Dat is ook wel knap, want dan moeten ze heel hun genre kennen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Sparks had een paar jaar terug een concertreeks waarbij ze elke avond een ander album integraal speelden, en ze hadden er iets van 20 of zoVooraf was ook bekend wanneer ze welk album zouden spelen, dus je kon perfect je favoriete avond uitkiezen. Toch heb ik denk ik liever een soort greatest hits.
Sparksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Sparks had een paar jaar terug een concertreeks waarbij ze elke avond een ander album integraal speelden, en ze hadden er iets van 20 of zoVooraf was ook bekend wanneer ze welk album zouden spelen, dus je kon perfect je favoriete avond uitkiezen. Toch heb ik denk ik liever een soort greatest hits.
Ik leerde ze kennen via dit nummerquote:
Of Rolf Sanchez.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen we ze dan alle drie sturen.quote:
En dan een nummer wat deels Nederlands, Engels en Spaans is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze dan alle drie sturen.
Ja inderdaad. Dan krijgen we sowieso 12 punten uit Spanje, Ierland, VK en België.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan een nummer wat deels Nederlands, Engels en Spaans is.
quote:
Dat kan niet meer misgaan!quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dan krijgen we sowieso 12 punten uit Spanje, Ierland, VK en België.
Het grootste succes sinds de 3 J's.quote:
Ja! Lekker bezig geweest! En ik snap wel dat half 2 ‘s nachts een beetje te veel van het goede is geweest!quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:09 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! @:cee ik heb de wedstrijd niet afgekeken![]()
Maar gelukkig heeft Nadal ondanks mijn afwezigheid toch gewonnen
Ik ben benieuwd wanneer het eerste boze topic hierover verschijntquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
FOK! heeft weer een regenboogbanner, wat leuk
Ik was met vrienden bij Vrienden van Amstel dit jaar en ik kan veel op zich wel hebben qua artiesten (zeker als het maar een paar nummertjes zijn) maar Rolf Sanchez die prima Nederlandstalige of Engelstalige nummers komt verzieken met een Spaans couplet of refrein zit zeer diep in mijn irritatiezonequote:
Jan Smit zal dat zeker denken. Hopelijk Cornald en Sander Lantinga niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Ik zie onze commissie serieus nog wel denken dat een leuke half Spaanse zomerhit van Rolf helemaal gaat werken
Brrrr, nu al nachtmerries van. Zou de eerste keer zijn sinds OG3NE dat ik geen sympathie voel voor onze ESF-artiest op wat voor manier dan ookquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Ik zie onze commissie serieus nog wel denken dat een leuke half Spaanse zomerhit van Rolf helemaal gaat werken
Daarom postte ik die naam ookquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Reggaeton genot, @Straniquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Nou zo slecht is Rolf toch ook weer niet?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar als Rolf Sanchez zou gaan dan zou ik echt heel de tijd zo zitten:En Nederland gewoon verder negeren.
Slecht misschien niet, maar die hele stijl van hem (en zijn uitstraling/uiterlijk, maar daar kan hij weinig aan doenquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou zo slecht is Rolf toch ook weer niet?
Ik had wel moeite om mijn lach in te houden toen ik het typte.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Slecht misschien niet, maar die hele stijl van hem (en zijn uitstraling/uiterlijk, maar daar kan hij weinig aan doen) vind ik echt niks. Ik heb echt geen zin om dat op het ESF te zien.
Ik wil echt niet dat Nederland met iets Spaans komt
Zal in NWS en wat andere subfora wel uit staan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
FOK! heeft weer een regenboogbanner, wat leuk
Ik vind hem ook niet zo likeable overkomen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Slecht misschien niet, maar die hele stijl van hem (en zijn uitstraling/uiterlijk, maar daar kan hij weinig aan doen) vind ik echt niks. Ik heb echt geen zin om dat op het ESF te zien.
Ik wil echt niet dat Nederland met iets Spaans komt
Slechts een tot nu toe! En daar is de OP vrolijk en vriendelijk: FB / Regenboogquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het eerste boze topic hierover verschijnt(als die er niet al is)
Ik zag gisteren op twitter een heel draadje van iemand die ziedend was, vond de serie Stranger Things leuk, maar zou nu nooit meer kijken naar de serie!!!quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het eerste boze topic hierover verschijnt(als die er niet al is)
Dan willen ze ook niet weten in hoeveel kinderboekjes regenbogen staan want dat is leuk en kleurtjes. Vinden ze ook dat ze daarmee al iets door de strot duwen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op twitter een heel draadje van iemand die ziedend was, vond de serie Stranger Things leuk, maar zou nu nooit meer kijken naar de serie!!!
Wat was er nou, in Stranger Things is in het seizoen een regenboog te zien in een kinderdagverblijf. NETFLIX PROBEERT ONS TE BRAINWASHEN MET HUN WOKENESS.![]()
Allemaal andere ziedende #realisten die het daar mee eens waren.
Nee, geen regenboog op de muur in een kinderdagverblijf
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan willen ze ook niet weten in hoeveel kinderboekjes regenbogen staan want dat is leuk en kleurtjes. Vinden ze ook dat ze daarmee al iets door de strot duwen.
Nee joh vroeger zag je natuurlijk ook al regenbogen en andere kleurrijke tekeningen op scholen, kinderboekjes, K3 liedjes etc.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan willen ze ook niet weten in hoeveel kinderboekjes regenbogen staan want dat is leuk en kleurtjes. Vinden ze ook dat ze daarmee al iets door de strot duwen.
Ja, daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:03 schreef molloot200 het volgende:
Echt doe niet zo moeilijk gewoonHet is "maar" een regenboogvlag, en dat is voor sommigen gewoon een symbool van acceptatie. Echt dat het bijna verplicht is te benoemen dat het "door de strot wordt geduwd" is al dat ik er gewoon heel chagrijnig van word. Moeilijk hè, mensen accepteren om wie ze zijn
Ik weet nog wel dat het toen een ding was dat Flip wat met Koen kreeg in Spangas want dat was het eerste homokoppeltje in een kinderserie ooitquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap echt die overdreven haat tegen wokeness niet, ik zie het op meer plekken voorbijkomen (niet alleen bij extremen).
Je zegt dan toch gewoon eigenlijk, 'ik wil geen diversiteit zien in media/film/series/online'? Wat voor last heb je daarvan.
Al 15 jaar en één dag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb altijd een regenboog in mijn UI en ben daarmee het hele jaar door woke.
Dat nietquote:
Blauw/geel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat nietIk vraag me ineens af wat voor UI's ik hiervoor had, geen idee meer eerlijk gezegd
Is het erg als ik dit niet echt boeiend vind?quote:
Ik verwachte ook meer na die teaser van hemquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit niet echt boeiend vind?
Er waren wat mensen die over die nieuwe Top Gun zeiden wat een heerlijke geweldige film het was omdat het eindelijk een keer een film was 'die niet woke deed, zo van genoten', etc.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het toen een ding was dat Flip wat met Koen kreeg in Spangas want dat was het eerste homokoppeltje in een kinderserie ooit
Nou ja, nooit echt als vreemd gezien of zo en juist dat soort diversiteit maakt een serie soms ook wel interessant denk ik
Beetje anticlimax.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwachte ook meer na die teaser van hem
Mijns inziens zeg je dat dan wel ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er waren wat mensen die over die nieuwe Top Gun zeiden wat een heerlijke geweldige film het was omdat het eindelijk een keer een film was 'die niet woke deed, zo van genoten', etc.
Toen dacht ik van, goh tja, er zal maar een zwart of LGBTQ-persoon inzitten, wat een vreselijke filmervaring heb je dan
Je zegt door zo afstand te nemen van woke eigenlijk gewoon openlijk dat je racist/homofoob bent?
Kijk er zijn soms overdreven vormen van wokeness die van mij ook niet hoeven hoor, maar die bedoelen ze niet eens volgens mij.
Denk dat een deel van de mensen ook niet kan accepteren dat de maatschappij veranderd, vroeger toen ze jong waren werden ze niet omgeven door mensen met een kleurtje of mensen die openbaar gay waren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijns inziens zeg je dat dan wel ja.
Een beetje diversiteit in series etc. is wat mij betreft gewoon prima en niet overdreven. Op mijn studie heb je ook allemaal mensen met een verschillende seksuele voorkeur of afkomst bijvoorbeeld. Moet ik dat dan volgens die mensen ook weren omdat woke dan door m'n strot wordt geduwd? Dan moet ik even op zoek naar een studie waar dat niet zo is, joe
Schokkend zeg. Dit is gewoon een gevolg van het systeem dat monarchie heet. Als je dat niet wilt moet je de monarchie afschaffen.quote:
Hoe voelt het om een Azeri te zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:18 schreef molloot200 het volgende:
Nou een trotse 16e plek toch wel![]()
Ik was afgelopen maand net zo goed op deze SC als Azerbeidzjan op het Songfestival
![]()
![]()
Maar eigenlijk moeten we, juist omdat het ESF-maand was, ook even de cijfers voor heel ESF checken, en niet alleen de SCquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
Iedereen zit er met smart op te wachten (as always): de ranking van de maand! Mei barst van de activiteit door een niet nader te benoemen evenement, en heeft dat tot een nieuwe winnaar geleid? Daar leek het wel heel lang op, tot zelfs een paar dagen voor het einde van de maand. Maar uiteindelijk zuchten we toch nog wat langer onder de aanhoudende Zeeuwse overheersing.
Terwijl ik daar even naar zoek, heb ik nog wel dit leuke lijstje: we waren bijna het actiefste subforum over de maand mei.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moeten we, juist omdat het ESF-maand was, ook even de cijfers voor heel ESF checken, en niet alleen de SC
En ik 17de! Vol trots maak ik een vliegtuigbeweging met mijn armenquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik was afgelopen maand net zo goed op deze SC als Azerbeidzjan op het Songfestival
![]()
![]()
Omg dan ben ik Zweden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ik 17de! Vol trots maak ik een vliegtuigbeweging met mijn armen
Eerste etappeoverwinningquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
Iedereen zit er met smart op te wachten (as always): de ranking van de maand! Mei barst van de activiteit door een niet nader te benoemen evenement, en heeft dat tot een nieuwe winnaar geleid? Daar leek het wel heel lang op, tot zelfs een paar dagen voor het einde van de maand. Maar uiteindelijk zuchten we toch nog wat langer onder de aanhoudende Zeeuwse overheersing.
1 1236 Luctor.et.Emergo
2 1221 Redefine
3 790 Strani
4 664 Guanabana
5 642 Meridiaan
6 564 Arizona
7 554 Fred_B
8 542 NailQueen
9 532 ESF1Gamer
10 483 Moira
11 457 H_T
12 456 Roger_Epiales
13 435 Dave
14 431 AgnesGru
15 418 Em31
16 375 molloot200
17 264 BillDauterive
18 259 Koen66
19 250 ijs_beer
20 247 Spablauw214
21 232 Cyan9
22 224 zorro28
23 211 Momo
24 204 Poepz0r
25 198 GeorgeM
26 185 Yesse
27 178 Meke
28 161 Hamlapjes
29 134 usagi414
30 130 summer2bird
31 104 StephanL
32 102 TheFreshPrince
33 94 koffieleuk
34 91 sportfreak
35 81 Jane
36 74 Prisha
36 74 Knutknuttsson
38 73 Evenstar
38 73 grazz
40 70 Pino112
41 68 heywoodu
42 65 Fascination
43 64 Cee
44 55 blackswangreen
45 54 Aadrianus
46 52 Greys
47 50 svann
48 48 TheVulture
48 48 Manusje_v_a
50 46 just me
Het was een spannende sprintquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:40 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat Luctor en Redefine dan de kampioensschaal moeten delen?
Sowieso een ongekend spannende strijd geweest!
Dan was ik Oekraïne, dan gunde iedereen mij de winst.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:18 schreef molloot200 het volgende:
![]()
![]()
Austranische toestanden hier.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:56 schreef Strani het volgende:
Ik heb het bij de juries prima gedaan maar ben door de televoters afgestraft
Lijkt me inderdaad wel zo’n type dat claimt dat hij de echte winnaar isquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:09 schreef Cee het volgende:
@:Strani 3e plek, typisch weer, zal hij vast wel gaan rellen nu op twitter.
Top 7 zo dicht bij elkaarquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
Top 50 subforum breed:
1 1278 Redefine
2 1272 Luctor.et.Emergo
3 1238 NailQueen
4 1223 Fred_B
5 1209 Guanabana
6 1208 molloot200
7 1202 Momo
Ik wil sowieso even een disclaimer geven dat ik dit eerlijk heb gedaan en geen posts heb gekocht of zoquote:
Kopgroep die uiteindelijk voor de overwinning zijn gaan sprinten.quote:
Die nét geen top 5-plek (maar dan echt nét niet) is toch wel zuur hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kopgroep die uiteindelijk voor de overwinning zijn gaan sprinten.
Je had nog even twee trappen harder moeten doen aan het eind.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die nét geen top 5-plek (maar dan echt nét niet) is toch wel zuur hoorMaar het is Guana ook gegund
Awquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die nét geen top 5-plek (maar dan echt nét niet) is toch wel zuur hoorMaar het is Guana ook gegund
DERDE PLAATS?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
Top 50 subforum breed:
1 1278 Redefine
2 1272 Luctor.et.Emergo
3 1238 NailQueen
Slaap is overratedquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
DERDE PLAATS?
Ik moet hier vaker het licht uit doen
Ja maar nou moet je dit nog voor elkaar krijgen in de SC alleen hè, dát is pas een prestatiequote:Op woensdag 1 juni 2022 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
DERDE PLAATS?
Ik moet hier vaker het licht uit doen
Toch 2 posts teveel gemaaktquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
1 1236 Luctor.et.Emergo
2 1221 Redefine
3 790 Strani
4 664 Guanabana
5 642 Meridiaan
6 564 Arizona
7 554 Fred_B
8 542 NailQueen
9 532 ESF1Gamer
10 483 Moira
11 457 H_T
12 456 Roger_Epiales
13 435 Dave
14 431 AgnesGru
15 418 Em31
16 375 molloot200
17 264 BillDauterive
18 259 Koen66
19 250 ijs_beer
20 247 Spablauw214
21 232 Cyan9
22 224 zorro28
23 211 Momo
24 204 Poepz0r
25 198 GeorgeM
26 185 Yesse
27 178 Meke
28 161 Hamlapjes
29 134 usagi414
30 130 summer2bird
31 104 StephanL
32 102 TheFreshPrince
33 94 koffieleuk
34 91 sportfreak
35 81 Jane
36 74 Prisha
36 74 Knutknuttsson
38 73 Evenstar
38 73 grazz
40 70 Pino112
41 68 heywoodu
42 65 Fascination
43 64 Cee
44 55 blackswangreen
45 54 Aadrianus
46 52 Greys
47 50 svann
48 48 TheVulture
48 48 Manusje_v_a
50 46 just me
Ik 6quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 36 posts geplaatst in esf buiten deze SC.
Voel je plotseling ook een grote haat aan alles wat Armeens is?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso even een disclaimer geven dat ik dit eerlijk heb gedaan en geen posts heb gekocht of zo
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet en het liefst zou ik er ook nooit wat over willen horen.
Heb je nu een hele voorraadkast vol met die broodjes?quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet echt een ophouden om bij het boodschappen van die hartige broodjes te kopen.
Ga ik niet doen, maar zou wel moeten
Ik ben net terug van de sportschool en ik zat net te denken dat het maar goed is dat ik geen kaasbroodje of saucijzenbroodje in huis hebquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet echt een ophouden om bij het boodschappen van die hartige broodjes te kopen.
Ga ik niet doen, maar zou wel moeten
Thuis patat en kroketten bakkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:42 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist een Air Fryer besteldkomt morgen.
Die zijn nu alweer opquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je nu een hele voorraadkast vol met die broodjes?
Ja, hier staat wel tegenover dat ik dit eraf moet sportenquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de sportschool en ik zat net te denken dat het maar goed is dat ik geen kaasbroodje of saucijzenbroodje in huis heb
Nou hup hup.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja, hier staat wel tegenover dat ik dit eraf moet sporten
@Greysquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:42 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist een Air Fryer besteldkomt morgen.
Uiteraard, maar patat en kroketten zijn wel het hoogtepuntquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou eigenlijk kun je er zo ongeveer alles in gooien
En het beste is het er dan als friet en kroketten uit komtquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteraard, maar patat en kroketten zijn wel het hoogtepunt
Geen regenboog voor jou!quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het beste is het er dan als friet en kroketten uit komt
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het beste is het er dan als friet en kroketten uit komt
Hoeft ook niet, dat zou namelijk ook betekenen dat het regent.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen regenboog voor jou!![]()
Wel voor de rest: 🌈
Wat een woke gepush ook weer in dit topicquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen regenboog voor jou!![]()
Wel voor de rest: 🌈
Veel plezier met niks doen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:41 schreef Veravision het volgende:
Ik kom ook even om de hoek kijken met een sloot thee in mijn gezellige kerstmok (waarom ook niet).
Dagje vrij, was veel van plan, maar heb behalve het ophalen van een pakketje echt niks gedaan en misschien is dat ook wel prima zo even na al die uren scriptie.
Vandaag treedt Stefan op in Estland, dus hopelijk kan ik daar nog ergens wat van zien online ofzo. Maar verder ga ik door met niks doen
Ah deze is wel nice.quote:
Hij zorgt er gewoon voor dat Veronica Inside weer iets heeft om over te lullen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CeQ9c_LN0Iy/?igshid=YzAyZWRlMzg=
Oh Memphis![]()
Deze keer niet onterechtquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zorgt er gewoon voor dat Veronica Inside weer iets heeft om over te lullen.
Ah, detective Memphis weet wat er wel gebeurd is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
Oh Memphis![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
Oh Memphis![]()
Muse heeft een nieuw liedjequote:
Zeker! Hamlapjes postte het liedje eerder op de middag. Ik zal het wel even quoten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Muse heeft een nieuw liedje![]()
Verder heb ik nu hoofdpijn
quote:
Tja, Memphisje is nu eenmaal niet the sharpest tool in the shed. Sowieso moet je qua moreel kompas niet direct bij Oranje zijn.quote:
Je doet je ding heavy!quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
Oh Memphis![]()
IQ van een beukennootje ook. Een verongelijkt beukennootje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
Oh Memphis![]()
In de gehele voetballerij niet als je ziet hoe Ten Hag over Promes sprak en hij net als Tadic over Overmarsquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, Memphisje is nu eenmaal niet the sharpest tool in the shed. Sowieso moet je qua moreel kompas niet direct bij Oranje zijn.
He is heavy he's not his brother.quote:
Ftfyquote:
Interlandvoetbal kan best leuk zijn, maar de huidige Oranje-selectie en technische staf hebben wel erg veel onuitstaanbare types ertussen, waardoor dat toch een stuk moeilijker wordt.quote:
Daarom.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interlandvoetbal kan best leuk zijn, maar de huidige Oranje-selectie en technische staf hebben wel erg veel onuitstaanbare types ertussen, waardoor dat toch een stuk moeilijker wordt.
Dat was ook belachelijk ja, zitten helemaal in een bubbel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de gehele voetballerij niet als je ziet hoe Ten Hag over Promes sprak en hij net als Tadic over Overmars
Ik heb zin om de verwarming aan te doen, heb het koudquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:36 schreef Dave het volgende:
Meteorologische zomer, astronomische herfst.
Ik heb een trui aan gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zin om de verwarming aan te doen, heb het koud
Ik heb ook al kleding aan. Die verwarming zou ook extra zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:41 schreef Dave het volgende:
Voor er verwarring ontstaat, ik had al gewoon kleding aan. Die trui is extra.
Vaak voetballers leven echt in hun eigen wereldquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was ook belachelijk ja, zitten helemaal in een bubbel.
En Memphis die gisteren ook nog even roept dat ‘gewone mensen met een baan niet weten hoe zwaar voetballers het hebben’.
Probeer maar eens al die miljoenen die je maandelijks ontvangt uit te geven. ik geef het je te doen, dat is echt niet makkelijk hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
En Memphis die gisteren ook nog even roept dat ‘gewone mensen met een baan niet weten hoe zwaar voetballers het hebben’.
Met of zonder kleding?quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit gewoon heerlijk in het zonnetje. Het is hier best warm.
Er zal vast genoeg druk om te presteren zijn en zo. Maar voor miljoenen per jaar wil ik dat best meemakenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah, dus je loopt niet als een Donald Duck rond nuquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:41 schreef Dave het volgende:
Voor er verwarring ontstaat, ik had al gewoon kleding aan. Die trui is extra.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
Top 50 subforum breed:
1 1278 Redefine
2 1272 Luctor.et.Emergo
3 1238 NailQueen
4 1223 Fred_B
5 1209 Guanabana
6 1208 molloot200
7 1202 Momo
8 1157 Greys
9 1100 Meridiaan
10 1079 Em31
11 1073 Moira
12 885 koffieleuk
13 869 H_T
14 851 Strani
15 688 AnnethingIsPossible
16 651 ESF1Gamer
17 632 Roger_Epiales
18 613 Arizona
19 594 Cee
20 553 Cyan9
21 547 Poepz0r
22 528 Dave
23 471 Coco
24 445 Aoibhin
25 444 AgnesGru
26 427 ijs_beer
27 397 BillDauterive
28 388 Koen66
29 374 Zipportal
30 341 lashatumbai
31 338 GeorgeM
32 327 GGMM
33 306 Evenstar
33 306 3rr0r
35 304 Ama
36 303 usagi414
37 297 Andromache
38 296 TheVulture
39 291 Spablauw214
40 261 Wienerschnitzels
41 257 Fascination
42 247 Hamlapjes
43 230 zorro28
44 223 Funhouse
45 215 R-woud93
46 206 Aratanax
47 205 Sableheart
47 205 Koffieplanter
49 204 grazz
50 201 Neef_Wuppie
Leave Elmer alonequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Deze olifant is ook duidelijk woke, normale olifanten zijn niet zo kleurrijk
Periodekampioen zeg nog helemaal niks!quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:40 schreef Strani het volgende:
Opvallende manier om te zeggen dat de Duitsers ook deze zomer Zeeland weer over gaan nemen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De achterburen proberen me te vergassen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Opvallende manier om te zeggen dat de Duitsers ook deze zomer Zeeland weer over gaan nemen.Wie een kuil graaft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Zelfs ijsberen zijn nu al woke.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik ook weer waarom ik verpest ben.![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De jury heeft gesproken in de zaak van Heard tegen Depp!
Ja nou ja wel de hele toekomstige carrière vergooid I guessquote:
En ze wilde Depp's carrière ook weggooien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja wel de hele toekomstige carrière vergooid I guess
Al krijgt Johan Derksen ook gewoon een tweede, derde, vierde, vijfde en zesde kans dus je weet het maar nooit
Ben in ESF-week nauwelijks op FOK! geweest omdat ik bodemdrift heb en niet half kan bijlezenquote:
Elmerquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Deze olifant is ook duidelijk woke, normale olifanten zijn niet zo kleurrijk
Ik typ ook nooit mee met het ESF zelf.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben in ESF-week nauwelijks op FOK! geweest omdat ik bodemdrift heb en niet half kan bijlezen![]()
![]()
![]()
Volgend jaar neem ik vrij
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik ook weer waarom ik verpest ben.![]()
Hoe jij ooit in deze SC bent beland blijft echt een raadselquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Elmer![]()
Deze schrijver is vorige week overleden
Ja ik die hele week nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik typ ook nooit mee met het ESF zelf.
Ik heb één moment het forum aangezet en dat was het moment dat Michael Ben David zich tussen de presentatoren stond te frommelen
87!quote:
Ik zit nu Lincoln Lawyer te kijken en ik vind het hele jury duty principe echt fascinerend. Dat je gewoon een brief kan krijgen met het bericht dat je geacht wordt om te oordelen over een of andere zaak op die en die datum, kan van alles zijn. Maar dat je dat dus min of meer verplicht bent tenzij je een goede reden hebt om niet te kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
Stel je zit in zo’n jury bij een of andere moordpartij of weet ik het, wtf die verantwoordelijkheid
Ik blijf het een raar systeem vinden dat ze de gewone man zo'n stem gevenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
Stel je zit in zo’n jury bij een of andere moordpartij of weet ik het, wtf die verantwoordelijkheid
En hoe kom ik hier weer weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe jij ooit in deze SC bent beland blijft echt een raadsel
En nu gewoon huidige meesterposter van de maand hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu Lincoln Lawyer te kijken en ik vind het hele jury duty principe echt fascinerend. Dat je gewoon een brief kan krijgen met het bericht dat je geacht wordt om te oordelen over een of andere zaak op die en die datum, kan van alles zijn. Maar dat je dat dus min of meer verplicht bent tenzij je een goede reden hebt om niet te kunnen.
Is toch bizar, je kan net zo goed pech hebben met een jury want het moet vaak (of altijd zelfs?) ook unaniem zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar systeem vinden dat ze de gewone man zo'n stem gevenMaarja, ik zal er ook wel niet genoeg van begrijpen verder
Ja dat dus. Die jury wordt ook gevraagd om bepaalde dingen die in de rechtszaak wordt gezegd niet mee te nemen in hun oordeel als er tegen wordt ge-‘object’ en dan moeten ze allemaal hand op hun hart zeggen dat ze de waarheid zeggen en oordelen op de feiten maar je kan toch nooit weten of die Gerda’s niet toch op onderbuikgevoel af gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar systeem vinden dat ze de gewone man zo'n stem gevenMaarja, ik zal er ook wel niet genoeg van begrijpen verder
En dat je de media enzo niet mag volgenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat dus. Die jury wordt ook gevraagd om bepaalde dingen die in de rechtszaak wordt gezegd niet mee te nemen in hun oordeel als er tegen wordt ge-‘object’ en dan moeten ze allemaal hand op hun hart zeggen dat ze de waarheid zeggen en oordelen op de feiten maar je kan toch nooit weten of die Gerda’s niet toch op onderbuikgevoel af gaan.
Ik bedoel, het is net als ESF, je bent op zoek naar het beste liedje maar dan heb je daar ineens de televote die de doorslag geeft.
Heb je "De Twaalf" al gekeken? Echt een fantastische serie over de Volksjury in Belgiëquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu Lincoln Lawyer te kijken en ik vind het hele jury duty principe echt fascinerend. Dat je gewoon een brief kan krijgen met het bericht dat je geacht wordt om te oordelen over een of andere zaak op die en die datum, kan van alles zijn. Maar dat je dat dus min of meer verplicht bent tenzij je een goede reden hebt om niet te kunnen.
Jamaar, waarom dan nog rechters als demensethuis het zowat mogen beslissen?quote:De primaire taak van de jury is beantwoording van de schuldvraag. De strafoplegging is na schuldigverklaring meestal aan de rechter(s), hoewel in bijvoorbeeld België en Frankrijk de jury ook inspraak heeft bij de vaststelling van de strafmaat
HOE DANquote:
Nee, is het op Netflix? Dan zet ik hem in de lijst!quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je "De Twaalf" al gekeken? Echt een fantastische serie over de Volksjury in België
Maar even zo extreem woke zijn we hier toch niet of zo? We accepteren gewoon alles en dat is toch gewoon prima. Ik weet niet, misschien ligt het aan mij, maar woke heeft bij mij toch bijna een soort negatieve lading gekregen als term.quote:
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar even zo extreem woke zijn we hier toch niet of zo? We accepteren gewoon alles en dat is toch gewoon prima. Ik weet niet, misschien ligt het aan mij, maar woke heeft bij mij toch bijna een soort negatieve lading gekregen als term.
Ja zoals ik eerder vandaag al zei, er zijn vormen van woke die ik misschien ook wel overdreven of vermoeiend vind (weet zo snel even geen voorbeeld).quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar even zo extreem woke zijn we hier toch niet of zo? We accepteren gewoon alles en dat is toch gewoon prima. Ik weet niet, misschien ligt het aan mij, maar woke heeft bij mij toch bijna een soort negatieve lading gekregen als term.
Andere definitie van woke? Het racisme-woke of het wappie-woke? Ik denk dat Luc meer op die laatste Woke doeltquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat dus, tegenwoordig is het meer een term voor viruswappies.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Makkelijk zatquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe kom ik hier weer weg.
Maar volgens die wappies ben je bijna al woke als je het oké vindt dat homoseksualiteit bestaatquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat dus, tegenwoordig is het meer een term voor viruswappies.
Nee, maar stel je had in die jury gezeten. Had dat toch wel heel moeilijk gevondenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
HOE DAN
(Alhoewel, ik moet bekennen dat ik echt níks heb gevolgd over die hele Depp/Heard kwestie en ik heb er ook geen mening over. Dus het is mogelijk om de media niet te volgen.)
Gewoon wekenlang in quarantaine met puzzelboekjes of zo.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, maar stel je had in die jury gezeten. Had dat toch wel heel moeilijk gevonden
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga er eens vandoorIk houd het ook voor gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan ook niet normaal. De mens bestaat slechts om zich voort te planten, anders heb je gefaald. En elk kind heeft een vader en een moeder nodig voor een gezonde opvoeding. Je weet wel, om te voorkomen dat ze beïnvloed worden door de kwaadaardige regenboog letterclub.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar volgens die wappies ben je bijna al woke als je het oké vindt dat homoseksualiteit bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet normaal. De mens bestaat slechts om zich voort te planten, anders heb je gefaald. En elk kind heeft een vader en een moeder nodig voor een gezonde opvoeding. Je weet wel, om te voorkomen dat ze beïnvloed worden door de kwaadaardige regenboog letterclub.Zeer overtuigend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik ken best wel een paar mensen die menstrueren, maar geen vrouw zijn. Ik geloof dat ze het menstrueren zelf een stuk erger vinden dan niet-woke taalgebruik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:10 schreef Em31 het volgende:
Nou dat is het ‘m wel een beetje he. Dat ‘mensen met een baarmoeder’ vind ik ook overdreven, maar je krijgt nu mensen die hun homohaat en racisme gelijk stellen en dat soort dingen. Heeft niets meer met woke te maken, maar het komt ze wel goed uit.
JA!quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, is het op Netflix? Dan zet ik hem in de lijst!
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet normaal. De mens bestaat slechts om zich voort te planten, anders heb je gefaald. En elk kind heeft een vader en een moeder nodig voor een gezonde opvoeding. Je weet wel, om te voorkomen dat ze beïnvloed worden door de kwaadaardige regenboog letterclub.Ok is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Om half 12 's avonds kan dat nog wel. Het is erger als je die mail om 2 uur 's nachts verstuurt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:33 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat ik net een werkmail instelde om morgen om 8u te versturen, maar ben bang dat hij nu verstuurd is
Ik vind dit al laat zatquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om half 12 's avonds kan dat nog wel. Het is erger als je die mail om 2 uur 's nachts verstuurt.
Ik denk inderdaad dat de woorden vooral bedoeld zijn om een omslag in denken bij mensen proberen aan te zetten. Al denk ik niet dat het echt werktquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken best wel een paar mensen die menstrueren, maar geen vrouw zijn. Ik geloof dat ze het menstrueren zelf een stuk erger vinden dan niet-woke taalgebruik.
Aan de andere kant is het wel goed als mensen doorkrijgen dat niet alleen vrouwen een baarmoeder kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op deze vroege ochtend toch 3 dingen aan elkaar geknoopt om m’n eigen frustratie kwijt te kunnen
[ Bericht 9% gewijzigd door Yesse op 02-06-2022 07:52:42 ]Fuck the EBU
Ik moet echt heel hard nadenken hoe 2006 voor mij was..Volgens Wikipedia is 2006 ook niet een jaar om nou per se te onthouden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:03 schreef Koen66 het volgende:
2006, een uitermate matig jaar prive
maar snel naar 2007
Nee joh. Luctor is de winnaar. Of minimaal de morele winnaar zouden de Belgen zeggen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:40 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |