Hoe jij ooit in deze SC bent beland blijft echt een raadselquote:

quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Elmer![]()
Deze schrijver is vorige week overleden

Ja ik die hele week nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik typ ook nooit mee met het ESF zelf.
Ik heb één moment het forum aangezet en dat was het moment dat Michael Ben David zich tussen de presentatoren stond te frommelen

87!quote:

Ik zit nu Lincoln Lawyer te kijken en ik vind het hele jury duty principe echt fascinerend. Dat je gewoon een brief kan krijgen met het bericht dat je geacht wordt om te oordelen over een of andere zaak op die en die datum, kan van alles zijn. Maar dat je dat dus min of meer verplicht bent tenzij je een goede reden hebt om niet te kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
Stel je zit in zo’n jury bij een of andere moordpartij of weet ik het, wtf die verantwoordelijkheid

Ik blijf het een raar systeem vinden dat ze de gewone man zo'n stem gevenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
Stel je zit in zo’n jury bij een of andere moordpartij of weet ik het, wtf die verantwoordelijkheid

En hoe kom ik hier weer weg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe jij ooit in deze SC bent beland blijft echt een raadsel

En nu gewoon huidige meesterposter van de maand hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu Lincoln Lawyer te kijken en ik vind het hele jury duty principe echt fascinerend. Dat je gewoon een brief kan krijgen met het bericht dat je geacht wordt om te oordelen over een of andere zaak op die en die datum, kan van alles zijn. Maar dat je dat dus min of meer verplicht bent tenzij je een goede reden hebt om niet te kunnen.
Is toch bizar, je kan net zo goed pech hebben met een jury want het moet vaak (of altijd zelfs?) ook unaniem zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar systeem vinden dat ze de gewone man zo'n stem gevenMaarja, ik zal er ook wel niet genoeg van begrijpen verder

Ja dat dus. Die jury wordt ook gevraagd om bepaalde dingen die in de rechtszaak wordt gezegd niet mee te nemen in hun oordeel als er tegen wordt ge-‘object’ en dan moeten ze allemaal hand op hun hart zeggen dat ze de waarheid zeggen en oordelen op de feiten maar je kan toch nooit weten of die Gerda’s niet toch op onderbuikgevoel af gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar systeem vinden dat ze de gewone man zo'n stem gevenMaarja, ik zal er ook wel niet genoeg van begrijpen verder

En dat je de media enzo niet mag volgenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat dus. Die jury wordt ook gevraagd om bepaalde dingen die in de rechtszaak wordt gezegd niet mee te nemen in hun oordeel als er tegen wordt ge-‘object’ en dan moeten ze allemaal hand op hun hart zeggen dat ze de waarheid zeggen en oordelen op de feiten maar je kan toch nooit weten of die Gerda’s niet toch op onderbuikgevoel af gaan.
Ik bedoel, het is net als ESF, je bent op zoek naar het beste liedje maar dan heb je daar ineens de televote die de doorslag geeft.

Heb je "De Twaalf" al gekeken? Echt een fantastische serie over de Volksjury in Belgiëquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu Lincoln Lawyer te kijken en ik vind het hele jury duty principe echt fascinerend. Dat je gewoon een brief kan krijgen met het bericht dat je geacht wordt om te oordelen over een of andere zaak op die en die datum, kan van alles zijn. Maar dat je dat dus min of meer verplicht bent tenzij je een goede reden hebt om niet te kunnen.

Jamaar, waarom dan nog rechters als demensethuis het zowat mogen beslissen?quote:De primaire taak van de jury is beantwoording van de schuldvraag. De strafoplegging is na schuldigverklaring meestal aan de rechter(s), hoewel in bijvoorbeeld België en Frankrijk de jury ook inspraak heeft bij de vaststelling van de strafmaat

HOE DANquote:

Nee, is het op Netflix? Dan zet ik hem in de lijst!quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je "De Twaalf" al gekeken? Echt een fantastische serie over de Volksjury in België

Maar even zo extreem woke zijn we hier toch niet of zo? We accepteren gewoon alles en dat is toch gewoon prima. Ik weet niet, misschien ligt het aan mij, maar woke heeft bij mij toch bijna een soort negatieve lading gekregen als term.quote:

Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar even zo extreem woke zijn we hier toch niet of zo? We accepteren gewoon alles en dat is toch gewoon prima. Ik weet niet, misschien ligt het aan mij, maar woke heeft bij mij toch bijna een soort negatieve lading gekregen als term.

Ja zoals ik eerder vandaag al zei, er zijn vormen van woke die ik misschien ook wel overdreven of vermoeiend vind (weet zo snel even geen voorbeeld).quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar even zo extreem woke zijn we hier toch niet of zo? We accepteren gewoon alles en dat is toch gewoon prima. Ik weet niet, misschien ligt het aan mij, maar woke heeft bij mij toch bijna een soort negatieve lading gekregen als term.

Andere definitie van woke? Het racisme-woke of het wappie-woke? Ik denk dat Luc meer op die laatste Woke doeltquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]

Dat dus, tegenwoordig is het meer een term voor viruswappies.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]

Makkelijk zatquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe kom ik hier weer weg.

Maar volgens die wappies ben je bijna al woke als je het oké vindt dat homoseksualiteit bestaatquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat dus, tegenwoordig is het meer een term voor viruswappies.

Nee, maar stel je had in die jury gezeten. Had dat toch wel heel moeilijk gevondenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
HOE DAN
(Alhoewel, ik moet bekennen dat ik echt níks heb gevolgd over die hele Depp/Heard kwestie en ik heb er ook geen mening over. Dus het is mogelijk om de media niet te volgen.)

Gewoon wekenlang in quarantaine met puzzelboekjes of zo.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, maar stel je had in die jury gezeten. Had dat toch wel heel moeilijk gevonden

quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.

quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga er eens vandoorIk houd het ook voor gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Dat is dan ook niet normaal. De mens bestaat slechts om zich voort te planten, anders heb je gefaald. En elk kind heeft een vader en een moeder nodig voor een gezonde opvoeding. Je weet wel, om te voorkomen dat ze beïnvloed worden door de kwaadaardige regenboog letterclub.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar volgens die wappies ben je bijna al woke als je het oké vindt dat homoseksualiteit bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.

quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet normaal. De mens bestaat slechts om zich voort te planten, anders heb je gefaald. En elk kind heeft een vader en een moeder nodig voor een gezonde opvoeding. Je weet wel, om te voorkomen dat ze beïnvloed worden door de kwaadaardige regenboog letterclub.Zeer overtuigend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?

Ik ken best wel een paar mensen die menstrueren, maar geen vrouw zijn. Ik geloof dat ze het menstrueren zelf een stuk erger vinden dan niet-woke taalgebruik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:10 schreef Em31 het volgende:
Nou dat is het ‘m wel een beetje he. Dat ‘mensen met een baarmoeder’ vind ik ook overdreven, maar je krijgt nu mensen die hun homohaat en racisme gelijk stellen en dat soort dingen. Heeft niets meer met woke te maken, maar het komt ze wel goed uit.

JA!quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, is het op Netflix? Dan zet ik hem in de lijst!

quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet normaal. De mens bestaat slechts om zich voort te planten, anders heb je gefaald. En elk kind heeft een vader en een moeder nodig voor een gezonde opvoeding. Je weet wel, om te voorkomen dat ze beïnvloed worden door de kwaadaardige regenboog letterclub.Ok is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)

Om half 12 's avonds kan dat nog wel. Het is erger als je die mail om 2 uur 's nachts verstuurt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:33 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat ik net een werkmail instelde om morgen om 8u te versturen, maar ben bang dat hij nu verstuurd is

Ik vind dit al laat zatquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om half 12 's avonds kan dat nog wel. Het is erger als je die mail om 2 uur 's nachts verstuurt.

Ik denk inderdaad dat de woorden vooral bedoeld zijn om een omslag in denken bij mensen proberen aan te zetten. Al denk ik niet dat het echt werktquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken best wel een paar mensen die menstrueren, maar geen vrouw zijn. Ik geloof dat ze het menstrueren zelf een stuk erger vinden dan niet-woke taalgebruik.
Aan de andere kant is het wel goed als mensen doorkrijgen dat niet alleen vrouwen een baarmoeder kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op deze vroege ochtend toch 3 dingen aan elkaar geknoopt om m’n eigen frustratie kwijt te kunnen
[ Bericht 9% gewijzigd door Yesse op 02-06-2022 07:52:42 ]Fuck the EBU

Ik moet echt heel hard nadenken hoe 2006 voor mij was..Volgens Wikipedia is 2006 ook niet een jaar om nou per se te onthouden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:03 schreef Koen66 het volgende:
2006, een uitermate matig jaar prive
maar snel naar 2007

Nee joh. Luctor is de winnaar. Of minimaal de morele winnaar zouden de Belgen zeggen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:40 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat Luctor en Redefine dan de kampioensschaal moeten delen?
Sowieso een ongekend spannende strijd geweest!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |