quote:
Ik heb even voor inval-Cyan gespeeldquote:
Dan doen zoals de 3J’s deden: onvoorbereid en zwetend doorgaan en posten alsof er niemand kijkt.quote:
Ik gebruik de juno en julij nog steedsquote:
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik “jeetje dat was alweer een jaar geleden OH GOD NEE TWEE JAAR!”
quote:
Nu 7 jaar later zie ik pas dat Gerard zegt dat Douwe Bob het volgend jaar moet proberen. Dat moet wel toeval zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat fragment van RTL Late Night dat ze live horen dat Trijntje niet doorgaat is ook lachen
"Nou stop er maar mee dan"![]()
Oh dat zeker. Ondanks die twee weken ESF.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.
Heeft ie goed voor ons geregeld hè die Geer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu 7 jaar later zie ik pas dat Gerard zegt dat Douwe Bob het volgend jaar moet proberen. Dat moet wel toeval zijn
Ligt eraan hoe kwalificatiestreak definieert anders zou het Oekraïne zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Nederland gaat sturen in 2023, ik hoop zo dat we niet onze spirit verliezen
(En onze kwalificatiestreak want nu Israël en Cyprus ge’NQt zijn hebben we de derde langste kwalificatiestreak van iedereen)
Dat kan ik helaas beamen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.
Toch nog 22 liedjes gehoord! https://www.setlist.fm/se(...)rlands-63b49a4b.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:12 schreef H_T het volgende:
Vanavond naar een punkconcert geweestAlleen was werk uitgelopen dus moest ik met de auto, de P+R die ik had uitgekozen bleek net vandaag dicht te zijn dus moest ik naar een andere, het voorprogramma was al praktisch afgelopen toen ik bij de zaal aankwam en het optreden van de hoofdact duurde maar iets meer dan een uur
Het optreden zelf was okay en het was zeker leuk om weer bij een punkconcert te zijn, maar ik ben wel echt teleurgesteld over de lengte van het optreden. Bij punk verwacht ik echt niet dat het drie uur duurt, maar ongeveer 70 minuten inclusief geouwehoer tussendoor valt gewoon echt tegen
Zou me niet verbazen als ze nu bij Di-rect eens gaan peilen of ze wat hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Nederland gaat sturen in 2023, ik hoop zo dat we niet onze spirit verliezen
(En onze kwalificatiestreak want nu Israël en Cyprus ge’NQt zijn hebben we de derde langste kwalificatiestreak van iedereen)
Wat een verschil met 10 jaar terug. Toen wist iedereen dat we ons toch niet gingen kwalificeren al voordat we iets inzenden. Nu wil niemand met ons in de semi (behalve België), omdat we een zekerheidje voor de finale zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Dan liever Davina.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat we volgend jaar voor Davina Michelle of Emma Heesters gaan ofzo.
Volgens mij klopt die lijst welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch nog 22 liedjes gehoord! https://www.setlist.fm/se(...)rlands-63b49a4b.html
En dat in 70 minuten, ja, dat klinkt als punk![]()
Balen dat het zo kort was!
Ik ben wel benieuwd hoe Rondé ontvangen zou zijn met Ready to love myselfquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze nu bij Di-rect eens gaan peilen of ze wat hebben.
Maar God weet wat voor onbekend talent er allemaal rondloopt die ineens een nummer sturen waarvan de commissie steil achterover slaat.
Of toch Dries.
Dan geef maar Davina, dan maak ik me in elk geval 0,0 procent zorgen om de kwalificatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat we volgend jaar voor Davina Michelle of Emma Heesters gaan ofzo.
Deze snap ik niet helemaal? Ik zeg dat Nederland nu op 3 staat qua kwalificatiestreak. Alleen na Oekraïne en Zweden ja. En ik denk niet dat één van die twee snel gaat NQ’en al weet je het maar nooit. Ik denk voor nu maar even dat nummer 3 op deze lijst het hoogst haalbare isquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe kwalificatiestreak definieert anders zou het Oekraïne zijn.
Ik las even over derde heenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal? Ik zeg dat Nederland nu op 3 staat qua kwalificatiestreak. Alleen na Oekraïne en Zweden ja. En ik denk niet dat één van die twee snel gaat NQ’en al weet je het maar nooit. Ik denk voor nu maar even dat nummer 3 op deze lijst het hoogst haalbare is
Wie zou jij een goede kandidaat vinden, Mollie?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind dat niet bepaald gewoon.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens slapen. Morgen gewoon weer om 6 uur de wekker.
Weltrusten
Ik heb ze een keer live gehoord en dat klonk echt nergens naar. Ik vind hun nummers leuk maar het is Zondé van die zangeres.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe Rondé ontvangen zou zijn met Ready to love myself
Oeiquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gehoord en dat klonk echt nergens naar. Ik vind hun nummers leuk maar het is Zondé van die zangeres.
Dat zou niet eens door de halve finale komenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe Rondé ontvangen zou zijn met Ready to love myself
Als ik het zelf 100% zou mogen bepalen, en ik zou een reële naam moeten noemen, denk ik Son Mieuxquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie zou jij een goede kandidaat vinden, Mollie?
Heb ze ook al meerdere keren ‘live’ (op tv dan dus) gezien bij events als Serious Request, klinkt ook echt nooit ergens naar. En die zangeres vind ik ook niet per de een heel fijne uitstraling hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gehoord en dat klonk echt nergens naar. Ik vind hun nummers leuk maar het is Zondé van die zangeres.
Volgens mij heb ik nog nooit een concert gezien waar ze integraal een album speelden. Als het slechts 27 minuten duurt, dan valt het wel meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die lijst welWat het ook jammer maakt is dat er weinig van mijn favorieten tussen zitten en redelijk wat nummers die ik meh vind.
Ik ben ook een keer bij een optreden van Lagwagon geweest. Het was zoveel jaar na de release van een van hun bekendste albums, dus dat hebben ze toen integraal gespeeld. Kon makkelijk, want dat hele album duurde maar 27 minutenDe rest van de tijd hebben ze opgevuld met andere nummers van ze
Sparks had een paar jaar terug een concertreeks waarbij ze elke avond een ander album integraal speelden, en ze hadden er iets van 20 of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een concert gezien waar ze integraal een album speelden. Als het slechts 27 minuten duurt, dan valt het wel meeHet is ook zonde als je een heel concert kijkt naar een album en dat er daarnaast maar 3 of 4 hits gespeeld worden.
Dat is ook wel knap, want dan moeten ze heel hun genre kennen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Sparks had een paar jaar terug een concertreeks waarbij ze elke avond een ander album integraal speelden, en ze hadden er iets van 20 of zoVooraf was ook bekend wanneer ze welk album zouden spelen, dus je kon perfect je favoriete avond uitkiezen. Toch heb ik denk ik liever een soort greatest hits.
Sparksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Sparks had een paar jaar terug een concertreeks waarbij ze elke avond een ander album integraal speelden, en ze hadden er iets van 20 of zoVooraf was ook bekend wanneer ze welk album zouden spelen, dus je kon perfect je favoriete avond uitkiezen. Toch heb ik denk ik liever een soort greatest hits.
Ik leerde ze kennen via dit nummerquote:
Of Rolf Sanchez.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen we ze dan alle drie sturen.quote:
En dan een nummer wat deels Nederlands, Engels en Spaans is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze dan alle drie sturen.
Ja inderdaad. Dan krijgen we sowieso 12 punten uit Spanje, Ierland, VK en België.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan een nummer wat deels Nederlands, Engels en Spaans is.
quote:
Dat kan niet meer misgaan!quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dan krijgen we sowieso 12 punten uit Spanje, Ierland, VK en België.
Het grootste succes sinds de 3 J's.quote:
Ja! Lekker bezig geweest! En ik snap wel dat half 2 ‘s nachts een beetje te veel van het goede is geweest!quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:09 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! @:cee ik heb de wedstrijd niet afgekeken![]()
Maar gelukkig heeft Nadal ondanks mijn afwezigheid toch gewonnen
Ik ben benieuwd wanneer het eerste boze topic hierover verschijntquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
FOK! heeft weer een regenboogbanner, wat leuk
Ik was met vrienden bij Vrienden van Amstel dit jaar en ik kan veel op zich wel hebben qua artiesten (zeker als het maar een paar nummertjes zijn) maar Rolf Sanchez die prima Nederlandstalige of Engelstalige nummers komt verzieken met een Spaans couplet of refrein zit zeer diep in mijn irritatiezonequote:
Jan Smit zal dat zeker denken. Hopelijk Cornald en Sander Lantinga niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Ik zie onze commissie serieus nog wel denken dat een leuke half Spaanse zomerhit van Rolf helemaal gaat werken
Brrrr, nu al nachtmerries van. Zou de eerste keer zijn sinds OG3NE dat ik geen sympathie voel voor onze ESF-artiest op wat voor manier dan ookquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Ik zie onze commissie serieus nog wel denken dat een leuke half Spaanse zomerhit van Rolf helemaal gaat werken
Daarom postte ik die naam ookquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Reggaeton genot, @Straniquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Nou zo slecht is Rolf toch ook weer niet?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:21 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar als Rolf Sanchez zou gaan dan zou ik echt heel de tijd zo zitten:En Nederland gewoon verder negeren.
Slecht misschien niet, maar die hele stijl van hem (en zijn uitstraling/uiterlijk, maar daar kan hij weinig aan doenquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou zo slecht is Rolf toch ook weer niet?
Ik had wel moeite om mijn lach in te houden toen ik het typte.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Slecht misschien niet, maar die hele stijl van hem (en zijn uitstraling/uiterlijk, maar daar kan hij weinig aan doen) vind ik echt niks. Ik heb echt geen zin om dat op het ESF te zien.
Ik wil echt niet dat Nederland met iets Spaans komt
Zal in NWS en wat andere subfora wel uit staan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
FOK! heeft weer een regenboogbanner, wat leuk
Ik vind hem ook niet zo likeable overkomen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Slecht misschien niet, maar die hele stijl van hem (en zijn uitstraling/uiterlijk, maar daar kan hij weinig aan doen) vind ik echt niks. Ik heb echt geen zin om dat op het ESF te zien.
Ik wil echt niet dat Nederland met iets Spaans komt
Slechts een tot nu toe! En daar is de OP vrolijk en vriendelijk: FB / Regenboogquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het eerste boze topic hierover verschijnt(als die er niet al is)
Ik zag gisteren op twitter een heel draadje van iemand die ziedend was, vond de serie Stranger Things leuk, maar zou nu nooit meer kijken naar de serie!!!quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het eerste boze topic hierover verschijnt(als die er niet al is)
Dan willen ze ook niet weten in hoeveel kinderboekjes regenbogen staan want dat is leuk en kleurtjes. Vinden ze ook dat ze daarmee al iets door de strot duwen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op twitter een heel draadje van iemand die ziedend was, vond de serie Stranger Things leuk, maar zou nu nooit meer kijken naar de serie!!!
Wat was er nou, in Stranger Things is in het seizoen een regenboog te zien in een kinderdagverblijf. NETFLIX PROBEERT ONS TE BRAINWASHEN MET HUN WOKENESS.![]()
Allemaal andere ziedende #realisten die het daar mee eens waren.
Nee, geen regenboog op de muur in een kinderdagverblijf
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan willen ze ook niet weten in hoeveel kinderboekjes regenbogen staan want dat is leuk en kleurtjes. Vinden ze ook dat ze daarmee al iets door de strot duwen.
Nee joh vroeger zag je natuurlijk ook al regenbogen en andere kleurrijke tekeningen op scholen, kinderboekjes, K3 liedjes etc.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan willen ze ook niet weten in hoeveel kinderboekjes regenbogen staan want dat is leuk en kleurtjes. Vinden ze ook dat ze daarmee al iets door de strot duwen.
Ja, daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:03 schreef molloot200 het volgende:
Echt doe niet zo moeilijk gewoonHet is "maar" een regenboogvlag, en dat is voor sommigen gewoon een symbool van acceptatie. Echt dat het bijna verplicht is te benoemen dat het "door de strot wordt geduwd" is al dat ik er gewoon heel chagrijnig van word. Moeilijk hè, mensen accepteren om wie ze zijn
Ik weet nog wel dat het toen een ding was dat Flip wat met Koen kreeg in Spangas want dat was het eerste homokoppeltje in een kinderserie ooitquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap echt die overdreven haat tegen wokeness niet, ik zie het op meer plekken voorbijkomen (niet alleen bij extremen).
Je zegt dan toch gewoon eigenlijk, 'ik wil geen diversiteit zien in media/film/series/online'? Wat voor last heb je daarvan.
Al 15 jaar en één dag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb altijd een regenboog in mijn UI en ben daarmee het hele jaar door woke.
Dat nietquote:
Blauw/geel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat nietIk vraag me ineens af wat voor UI's ik hiervoor had, geen idee meer eerlijk gezegd
Is het erg als ik dit niet echt boeiend vind?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |