quote:
Ik heb even voor inval-Cyan gespeeldquote:
Dan doen zoals de 3J’s deden: onvoorbereid en zwetend doorgaan en posten alsof er niemand kijkt.quote:
Ik gebruik de juno en julij nog steedsquote:
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik “jeetje dat was alweer een jaar geleden OH GOD NEE TWEE JAAR!”
quote:
Nu 7 jaar later zie ik pas dat Gerard zegt dat Douwe Bob het volgend jaar moet proberen. Dat moet wel toeval zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat fragment van RTL Late Night dat ze live horen dat Trijntje niet doorgaat is ook lachen
"Nou stop er maar mee dan"![]()
Oh dat zeker. Ondanks die twee weken ESF.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.
Heeft ie goed voor ons geregeld hè die Geer?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu 7 jaar later zie ik pas dat Gerard zegt dat Douwe Bob het volgend jaar moet proberen. Dat moet wel toeval zijn
Ligt eraan hoe kwalificatiestreak definieert anders zou het Oekraïne zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Nederland gaat sturen in 2023, ik hoop zo dat we niet onze spirit verliezen
(En onze kwalificatiestreak want nu Israël en Cyprus ge’NQt zijn hebben we de derde langste kwalificatiestreak van iedereen)
Dat kan ik helaas beamen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2021 was een raar jaar tussendoor. Was eigenlijk een vervelender jaar dan 2020 in a way.
Toch nog 22 liedjes gehoord! https://www.setlist.fm/se(...)rlands-63b49a4b.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:12 schreef H_T het volgende:
Vanavond naar een punkconcert geweestAlleen was werk uitgelopen dus moest ik met de auto, de P+R die ik had uitgekozen bleek net vandaag dicht te zijn dus moest ik naar een andere, het voorprogramma was al praktisch afgelopen toen ik bij de zaal aankwam en het optreden van de hoofdact duurde maar iets meer dan een uur
Het optreden zelf was okay en het was zeker leuk om weer bij een punkconcert te zijn, maar ik ben wel echt teleurgesteld over de lengte van het optreden. Bij punk verwacht ik echt niet dat het drie uur duurt, maar ongeveer 70 minuten inclusief geouwehoer tussendoor valt gewoon echt tegen
Zou me niet verbazen als ze nu bij Di-rect eens gaan peilen of ze wat hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Nederland gaat sturen in 2023, ik hoop zo dat we niet onze spirit verliezen
(En onze kwalificatiestreak want nu Israël en Cyprus ge’NQt zijn hebben we de derde langste kwalificatiestreak van iedereen)
Wat een verschil met 10 jaar terug. Toen wist iedereen dat we ons toch niet gingen kwalificeren al voordat we iets inzenden. Nu wil niemand met ons in de semi (behalve België), omdat we een zekerheidje voor de finale zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Dan liever Davina.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat we volgend jaar voor Davina Michelle of Emma Heesters gaan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |