Nee ik vond het tot de semi niet leukquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had dus al het vermoeden dat jij Azerbeidzjan wel leuk zou vinden![]()
Ik ging douchen en ik heb maar 1 game gemistquote:
Die NF is echt het meest belachelijke wat ik dit NF-seizoen heb gezien. Dat in de hemel prijzen van die onbenullige liedjes alsof het de nieuwe Bohemian Rhapsody is, man man man.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Dus Ierland is boos omdat Brooke niet doorging maar op hun eigen NF hebben ze wel commentaar?
(Terechte commentaar, dat dan wel weer)
Dat had ik ook al. Ik ga zo mijn bedje in.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging douchen en ik heb maar 1 game gemist![]()
Dit ga ik niet afkijken hoor
De Nederlandse jury vond onder meer dat Azerbeidzjan beter was dan Armenië, Estland, Servië, Tsjechië, Italië (jury performance was prima) en Polen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vond het tot de semi niet leukEn in de finale ook niet meer, maar in de semi ineens wel
Had ik het in m'n playlist gezet, meteen de eerste keer alweer uitgehaald
![]()
Dat klinkt als onze donkere jaren. Behalve die opgezette dieren dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die NF is echt het meest belachelijke wat ik dit NF-seizoen heb gezien. Dat in de hemel prijzen van die onbenullige liedjes alsof het de nieuwe Bohemian Rhapsody is, man man man.
Maar ze hadden wel de opgezette dieren-postcards
Australië en Zwitserland vonden ‘we’ nog veel geweldigerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Nederlandse jury vond onder meer dat Azerbeidzjan beter was dan Armenië, Estland, Servië, Tsjechië, Italië (jury performance was prima) en Polen.
Nou iig Servië en Italië uit dat rijtje vind ik zo al beterquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Nederlandse jury vond onder meer dat Azerbeidzjan beter was dan Armenië, Estland, Servië, Tsjechië, Italië (jury performance was prima) en Polen.
Maar die twee liedjes vond ik ook wel beter dan Azerbeidzjan. Niet dat dat zo veel punten waard was als het nu kreeg, maar ik vind wel dat die twee liedjes boven Azerbeidzjan plaats moeten vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Australië en Zwitserland vonden ‘we’ nog veel geweldiger
Nouja. Wij hadden ook wel wat opgezette lijken in de jury toen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als onze donkere jaren. Behalve die opgezette dieren dan.
Story of my life vond ik wel een stuk leuker dan Mapsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoewel ik Lesley zelf wel heel leuk vond![]()
![]()
Maar haar act was bizar
IK PAK DE FAKKELS!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Story of my life vond ik wel een stuk leuker dan Maps
Cornald was ook best zuur toen Trijntje het niet haaldequote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Het is alsof wij boos zouden zijn omdat Sieneke niet door was. Zij deed ook zo haar best
(Dat Brooke een beter nummer had laat ik even buiten beschouwing)
Ierland gaat het liefst voor het beeld van het songfestival in 2005.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:10 schreef Em31 het volgende:
In Ierland hadden ze een aantal fans ook laten luisteren naar alle ingezonden nummers, voordat bekend werd welke 7 ze gekozen hadden voor de NF. Zei toen iemand op Twitter dat er geen winnaar tussen zat, maar wel echt betere nummers dan de 7 die ze gekozen hadden. Ook wat alternatieve bandjes enzo.
Hoe krijg je het voor elkaar
Ik huur mensen in!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ze zijn nog niet afgestoten? Hoe typ je dit dan?
Dat fragment van RTL Late Night dat ze live horen dat Trijntje niet doorgaat is ook lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornald was ook best zuur toen Trijntje het niet haalde
Maps staat nog steeds in m’n top 5 van 2021, zelfs ná het optreden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Story of my life vond ik wel een stuk leuker dan Maps
Smaken verschillen, dat houdt het interessantquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Maps staat nog steeds in m’n top 5 van 2021, zelfs ná het optreden.
De reacties tijdens die nationale finale waren ook zo raarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ierland gaat het liefst voor het beeld van het songfestival in 2005.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |