SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 15:19 schreef Cyan9 het volgende:
Een bepaalde Amerikaanse staat moet nog wat beter haar best doen voor ik haar ook een held noem.
Maar de TT is weer gefixed hoor.
Ik zit mobiel en moet ook nog keihard werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ook weer zo inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter Excel dan een auto op het terras van je stamcafé![]()
Gelukkig dat het relatief goed afgelopen is met de betrokkenen, @:strani
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog lezen waarom Hamlapjes een held is.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar het is ongetwijfeld terecht!
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog lezen waarom Hamlapjes een held is.
GC / Vriendschap tussen man en vrouw, vind je dat kunnen?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar het is ongetwijfeld terecht!
Heavyquote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Strani het volgende:
Zo, heftig verhaal vanuit m'n stamcafé en de café's er direct naast. Gisterenavond is een auto daar de terrassen op gereden en van wat ik hoor qua ravage is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Wel een paar gewonden. Enorm geluk dat op het terras van mijn stamcafé, wat ook de eerste was die geraakt werd, net niemand meer zat omdat de eigenaar minuten daarvoor had gezegd dat ze gingen sluiten. Een bloembak op het tweede terras heeft waarschijnlijk voorkomen dat de auto daadwerkelijk het derde café is binnengereden, waar op dat moment ook meerdere van mijn vrienden en kennissen aanwezig waren bij de voordeur.
Net een vriend van me die daar was gesproken en die was nog aardig in shock. Stond ook tien seconden ervoor nog op de plek waar de auto het terras raakte, zei hij. Ben blij dat ik er zelf gisteren niet was omdat ik voor de verandering eens vroeg naar huis was gegaan.
Ik heb alleen Hamlaps reactie gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
GC / Vriendschap tussen man en vrouw, vind je dat kunnen?
Succes en sterkte!
Wij hebben twee afleveringen gezien nu, wij vinden het ook weer gaafquote:Op maandag 30 mei 2022 16:40 schreef Momo het volgende:
Nieuw Stranger Things seizoen wel echt weer gaaf
Oeh lekker. Heb je een recept? Ik wil ook weleens zoiets maken maar weet nooit zo goed wat de beste manier is.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:46 schreef Arizona het volgende:
Eindelijk klaar met werken. Nou ja het is nog best vroeg, maar het VOELT wel als eindelijk. Het was een drukke dag.
Zometeen lekker een nachosschotel in de oven
Wederom bewijs dat mobiel FOK!ken zwaar inferieur is.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en moet ook nog keihard werken
Zolang er maar veel kaas op zitquote:Op maandag 30 mei 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh lekker. Heb je een recept? Ik wil ook weleens zoiets maken maar weet nooit zo goed wat de beste manier is.
Ik had van jou niet anders verwachtquote:Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Heb al twee keer het onderdeel 'gevaarherkenning' gehaald bij oefenexamens.
Ik ben een parodie topic aan het lezen. Ja toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
En ook fijn dat @Strani daar niet als (on)schuldige omstander bij aanwezig was.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef H_T het volgende:
@:Strani heftig verhaal! Fijn dat er geen onschuldige gewonden zijn gevallen
quote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Oh jemig wat heftig. Is er veel schade? Hoe zijn je vrienden er nu onder? Is de dader opgepakt?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:25 schreef Strani het volgende:
Zo, heftig verhaal vanuit m'n stamcafé en de café's er direct naast. Gisterenavond is een auto daar de terrassen op gereden en van wat ik hoor qua ravage is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Wel een paar gewonden. Enorm geluk dat op het terras van mijn stamcafé, wat ook de eerste was die geraakt werd, net niemand meer zat omdat de eigenaar minuten daarvoor had gezegd dat ze gingen sluiten. Een bloembak op het tweede terras heeft waarschijnlijk voorkomen dat de auto daadwerkelijk het derde café is binnengereden, waar op dat moment ook meerdere van mijn vrienden en kennissen aanwezig waren bij de voordeur.
Net een vriend van me die daar was gesproken en die was nog aardig in shock. Stond ook tien seconden ervoor nog op de plek waar de auto het terras raakte, zei hij. Ben blij dat ik er zelf gisteren niet was omdat ik voor de verandering eens vroeg naar huis was gegaan.
Cringequote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Ja jij postte iets over seks in een sauna dus vandaar!quote:
wowquote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Nee, laat ons allemaal in een depri en negatieve bui NQquote:Op maandag 30 mei 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik iets plaatsen wat ons allemaal denk ik een beetje vrolijk maakt en beetje een pijn kan verlichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seks in een sauna, lijkt me niet echt gezondquote:Op maandag 30 mei 2022 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja jij postte iets over seks in een sauna dus vandaar!
Tuurlijk vinden we dat hier normaal! We (een @ijs_beer, @Momo, @Cyan9 en ondergetekende) zaten slechts een beetje te stoken in dat topicquote:Op maandag 30 mei 2022 19:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Cringe
Een vriendschap tussen een hetero-man en -vrouw kan. Of in welke combinatie dan ook. Een hetero-man en homo-man komt ook gewoon voor en is ook niks mis mee, bijvoorbeeld.
Soms is het huilen met wat voor mensen we in dit land rondlopen. Man man man wat een onzintopic.
Waarom ga ik hier eigenlijk serieus op in, ik neem aan dat iedereen in dit topic dit wel accepteert en anders ga ik toch maar eens een andere SC zoeken.
Oh ja dat jullie zaten te stoken had ik wel door. Maar ik vrees dat er een paar anderen zijn die in dat topic hebben gereageerd die alles wél heel serieus bedoelden.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden we dat hier normaal! We (een @:ijs_beer, @:Momo, @:Cyan9 en ondergetekende) zaten slechts een beetje te stoken in dat topic
Waar in hemelsnaam heb ik zojuist naar gekeken?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Alsjullieblieft![]()
Ik heb dus tranen gelachen om het gezicht van Simon Cowell
Dat vraagt Simon zich ook afquote:Op maandag 30 mei 2022 20:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar in hemelsnaam heb ik zojuist naar gekeken?
Dat moet wel goedkomen hoor, daar ga je echt niet op zakken!quote:Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Heb al twee keer het onderdeel 'gevaarherkenning' gehaald bij oefenexamens.
Wat heeft die Tinkiewinkie trouwens een grote kont holy shitquote:
De stoelen, tafels en grote parasols aan de straatkant zijn allemaal kapot. De vrienden die erbij waren zijn nog aardig in shock na een dag lang getuigenissen afleggen bij de politie. De dader is meteen ter plekke opgepakt gelukkig. Ik heb ook beelden gezien inmiddels (want zulke video's verspreiden zich via Whatsapp dan snel in zo'n kleine gemeenschap) van dat de dader ook echt nog gewoon z'n koptelefoon op heeft en er rustig bij staat.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh jemig wat heftig. Is er veel schade? Hoe zijn je vrienden er nu onder? Is de dader opgepakt?
Kut mensen die mij op LastFM volgen zullen nu denken: WTF bij wélk liedje had je dit in vredesnaamquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een playlist luistert en denkt OMG JAA dit nummer wat heb ik toch een goede muzieksmaak?![]()
Goed dat die gelijk is opgepakt. Nooit meer laten gaan die gastquote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
De stoelen, tafels en grote parasols aan de straatkant zijn allemaal kapot. De vrienden die erbij waren zijn nog aardig in shock na een dag lang getuigenissen afleggen bij de politie. De dader is meteen ter plekke opgepakt gelukkig. Ik heb ook beelden gezien inmiddels (want zulke video's verspreiden zich via Whatsapp dan snel in zo'n kleine gemeenschap) van dat de dader ook echt nog gewoon z'n koptelefoon op heeft en er rustig bij staat.
Nee. Ik ga er van uit dat hij psychisch gestoord is maar ook dan, gedwongen opname en nooit meer laten gaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goed dat die gelijk is opgepakt. Nooit meer laten gaan die gast
Neequote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een playlist luistert en denkt OMG JAA dit nummer wat heb ik toch een goede muzieksmaak?![]()
quote:
JAAAA en dat ik ook niet begrijp dat andere mensen mijn muziek niet kunnen waarderenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Welke liedjes zijn dat?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
Ik heb van sommige liedjes echt zo'n geborgen gevoel, alsof iemand een warme deken over je heen legtNiet zozeer kippenvel, maar echt alsof het liedje zo om je heen gezongen word en je er helemaal mee bedekt wordt, ZO FIJN
Sigur Rós!quote:Op maandag 30 mei 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
Ik heb van sommige liedjes echt zo'n geborgen gevoel, alsof iemand een warme deken over je heen legtNiet zozeer kippenvel, maar echt alsof het liedje zo om je heen gezongen word en je er helemaal mee bedekt wordt, ZO FIJN
Heeel veel van Wouter Hamelquote:Op maandag 30 mei 2022 21:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Welke liedjes zijn dat?![]()
Ik moest ooit een keer een liedje dat ik mooi vond laten horen met andere mensen erbij, die de muziek niet kenden. Dat voelde verbazingwekkend heel intiem/persoonlijk
Oh ja die ken ik minder goed maar dat is wel statige muziek volgens mij?quote:
Statige muziek? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik minder goed maar dat is wel statige muziek volgens mij?
Een beetje droevig en langzaam?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Statige muziek? Wat bedoel je daarmee?
HOE DAN?!quote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef Em31 het volgende:
Word chagrijnig van Kopen zonder kijken28 jaar (werkt bij callcenter) en 35 jaar (werk onbekend) en ze hebben een budget van 700.000
Werk onbekend = drugsdealer.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef Em31 het volgende:
Word chagrijnig van Kopen zonder kijken28 jaar (werkt bij callcenter) en 35 jaar (werk onbekend) en ze hebben een budget van 700.000
Even beluisterd, fijne muziek voor op de achtergrond (en dat bedoel ik positief).quote:Op maandag 30 mei 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeel veel van Wouter Hamel![]()
![]()
Deze bijvoorbeeld!
Ja, dat snap ik ook, dat vind ik ergens ook wel altijd
Moet toch wel ouders zijn, kan niet andersquote:Op maandag 30 mei 2022 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
HOE DAN?!![]()
![]()
Zes paar ouders die een jubelton kunnen schenken ofzo?
Dat huis waar ze tijdelijk woonden was van een van de ouders toch? Dat zag er wel uit als een huis van jubelton schenkersquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch wel ouders zijn, kan niet andersook 175.000 voor de verbouwing (kwam 'even' 40.000 extra bij)
Van familie zeiden ze, weet niet of ze ouders bedoelden, maar was echt groot jaquote:Op maandag 30 mei 2022 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat huis waar ze tijdelijk woonden was van een van de ouders toch? Dat zag er wel uit als een huis van jubelton schenkers
Nee ik begreep dat je in dat onderdeel best veel fouten mag maken.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, dat is wel even schrikken. Fijn dat je er niet bij was en ook heel fijn dat er geen gewonden zjin gevallen.
[..]
Dat moet wel goedkomen hoor, daar ga je echt niet op zakken!
Jaquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Ja dat vind ik ook (maar ook voorgrondquote:Op maandag 30 mei 2022 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even beluisterd, fijne muziek voor op de achtergrond (en dat bedoel ik positief).
Hij heeft een fijne stem.
Ja daarvan ben ik ook benieuwd hoe dat altijd kanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch wel ouders zijn, kan niet anders![]()
ook 175.000 voor de verbouwing (kwam 'even' 40.000 extra bij)
Dat programma geeft echt een volledig realistisch beeld van de mogelijkheden op de woningmarktquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet toch wel ouders zijn, kan niet anders![]()
ook 175.000 voor de verbouwing (kwam 'even' 40.000 extra bij)
Ja ik ken het dus niet zo goedquote:Op maandag 30 mei 2022 21:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel een beetje ja. Al vind ik het juist eerder euforische muziek, zeker live.
Oooh dat snap ik ja.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef Em31 het volgende:
Ja vooral die verbouwing ook. Stel van vorige week was echt leuk.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat programma geeft echt een volledig realistisch beeld van de mogelijkheden op de woningmarkt
Wel leuk om te kijken overigens.
Ja hoe relaxt moet dat zijn, alles voor je gedaanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oooh dat snap ik ja.
Zij hadden een jubelton van hun ouders gekregen of wat?Ga het morgen terugkijken.
Sowieso ben ik altijd wel jaloers bij het eindresultaat. Een huis vinden en kopen is tot daaraan toe, maar dan is het ook altijd nog mega mooi verbouwd en ingericht
Als ik een liedje (of iets anders, kan ook een film zijn of zo) écht heel leuk vind dan wil ik het ook liever niet zeggen, want ik kan het niet handelen als mensen het dan afkraken of niet zo goed vinden als ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moest ooit een keer een liedje dat ik mooi vond laten horen met andere mensen erbij, die de muziek niet kenden. Dat voelde verbazingwekkend heel intiem/persoonlijk
Zit de militaire colonne er nog in? Heel veel regels over hoe je het kan herkennen, hoe je kan zien wat het voorste en wat het achterste voertuig is en in de praktijk kom je ze nooit tegenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik begreep dat je in dat onderdeel best veel fouten mag maken.
Als ik ergens op ga zakken is het 'in welke volgorde heeft men hier voorrang'Al die stampdingen en verkeersborden zijn wel easy om te onthouden.
Ik heb het geluk dat als ik een getal een keer zie dat ik dat dan meteen onthou
Ik zou zo meedoen aan het programmaquote:Op maandag 30 mei 2022 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hoe relaxt moet dat zijn, alles voor je gedaan
Dat heb ik volgens mij gezien, waren dat die Groningers? Die verbouwing was echt bizar, voor dat bedrag.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vooral die verbouwing ook. Stel van vorige week was echt leuk.
Ja, dit inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit de militaire colonne er nog in? Heel veel regels over hoe je het kan herkennen, hoe je kan zien wat het voorste en wat het achterste voertuig is en in de praktijk kom je ze nooit tegen
Ben hem al eens tegengekomen ja, niet in zoveel detail nogquote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit de militaire colonne er nog in? Heel veel regels over hoe je het kan herkennen, hoe je kan zien wat het voorste en wat het achterste voertuig is en in de praktijk kom je ze nooit tegen
Ik zat al door z'n PoHi te struinen en was bang dat ik een WLR-topic moest lezenquote:Op maandag 30 mei 2022 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Succes en sterkte!
Ook als je met je snoet op tv komt?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou zo meedoen aan het programmaWordt altijd gedaan van 'omg je geeft alles uit handen', maar nou en, het wordt toch mooier dan je zelf ooit kan doen en je hebt er verder geen omkijken naar
Ja en hierbij is het nooit dat je denkt, dit is écht lelijk. Zou het ook wel durven met deze verbouwers.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou zo meedoen aan het programmaWordt altijd gedaan van 'omg je geeft alles uit handen', maar nou en, het wordt toch mooier dan je zelf ooit kan doen en je hebt er verder geen omkijken naar
Nee nou ja, dat liever niet neequote:
Ben jij 32?quote:Op maandag 30 mei 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad.
Ik heb nu zo'n 14 jaar mijn rijbewijs en nog nooit een militaire colonne tegengekomen.
Ja die uit Groningenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij gezien, waren dat die Groningers? Die verbouwing was echt bizar, voor dat bedrag.
Ohjaquote:
Dat ook ja, want andere mensen snappen het dan gewoon nietquote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als ik een liedje (of iets anders, kan ook een film zijn of zo) écht heel leuk vind dan wil ik het ook liever niet zeggen, want ik kan het niet handelen als mensen het dan afkraken of niet zo goed vinden als ik.
Nee heb ze het echt nog nóóit zien vernaggelenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, wegdroommuziek. Maar ik zou dit ook prima kunnen afspelen als ik aan het werk ben.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook (maar ook voorgrond), het is echt heerlijke wegdroommuziek
Ik had een keer een etentje met de schoonfamilie (...) en toen gingen ze een van mijn favoriete films afkraken, ik zat daar serieus ziedend, ik kan daar echt niet tegenquote:Op maandag 30 mei 2022 22:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat ook ja, want andere mensen snappen het dan gewoon nieten dat zou ik inderdaad ook moeilijk kunnen hebben.
Iedereen moest na afloop vertellen wat ze er van vonden en erbij voelden etc, een hele gekke gewaarwording.
Maar ik heb daar wel muziek van Ludovico Einaudi leren kennen, dus het leverde ook wat op.
Een hele nieuwe generatie ook natuurlijk die dit nummer niet echt kent, gaaf wel.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:05 schreef blackswangreen het volgende:
Wel leuk dat Kate Bush nu een Spotify-hit heeft met Running Up That Hill. Het Stranger Things-effect.
Oef haha, dat is niet best. Kwam het zo maar ter sprake of was jij er over begonnen?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had een keer een etentje met de schoonfamilie (...) en toen gingen ze een van mijn favoriete films afkraken, ik zat daar serieus ziedend, ik kan daar echt niet tegen
Nee ik was er volgens mij niet over begonnen, ik kijk wel uitquote:Op maandag 30 mei 2022 22:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oef haha, dat is niet best. Kwam het zo maar ter sprake of was jij er over begonnen?
En kan je het dan de rest van de avond loslaten
Stom is dat, vooral als ze weten dat het een van je favorieten is. Laat me er gewoon van genieten, je hoeft niet overal je mening over te gevenquote:Op maandag 30 mei 2022 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had een keer een etentje met de schoonfamilie (...) en toen gingen ze een van mijn favoriete films afkraken, ik zat daar serieus ziedend, ik kan daar echt niet tegen
Die nummers als Ice Queen enzo zijn ook wel heel erg Kate Busherig. Later kreeg Sharon iets meer een eigen sound.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Een hele nieuwe generatie ook natuurlijk die dit nummer niet echt kent, gaaf wel.
Ik leerde het nummer in 2003 kennen op deze manier.
Nee wisten ze nietquote:Op maandag 30 mei 2022 22:16 schreef H_T het volgende:
Stom is dat, vooral als ze weten dat het een van je favorieten is.
Ik denk ook niet dat je van mensen kan verwáchten dat ze diplomatiek commentaar leveren op Costa! de film.quote:
Waarom zou je daar een NIET-diplomatieke reactie op willen geven?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je van mensen kan verwáchten dat ze diplomatiek commentaar leveren op Costa! de film.
Ja oké je zou kunnen stellen dat het een onbegrepen meesterwerk is.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een NIET-diplomatieke reactie op willen geven?
Dat scheelt, ik heb ook wel eens meegemaakt dat de criticaster het wel wistquote:
Wel rond die leeftijd dan?quote:
Mequote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Kut mensen die mij op LastFM volgen zullen nu denken: WTF bij wélk liedje had je dit in vredesnaam
En jaquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
Zou mooi zijn als Kate Bush-muziek sowieso een tweede leven hierdoor krijgt. Ik vind het prachtig.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:05 schreef blackswangreen het volgende:
Wel leuk dat Kate Bush nu een Spotify-hit heeft met Running Up That Hill. Het Stranger Things-effect.
Dat is gemeen zeg, wat stom. Het ging vast niet van ‘maar dit is mijn mening’ of op die manier genuanceerd?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik heb ook wel eens meegemaakt dat de criticaster het wel wist
Ze doen niet eens zo heel veel bijzonders qua muziek, het zijn gewoon grote eighties hits die je hoort. Maar het zijn wel toffe nummers natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Weet je hoe heerlijk als iemand achter zo'n succesvolle serie, kan je gewoon lekker muziek pushen waarvan je wilt dat iedereen het hoort
Nee, maar meer iemand achter een echt grote serie zou min of meer (een deel van) z'n eigen muzieksmaak kunnen pushenquote:Op maandag 30 mei 2022 23:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze doen niet eens zo heel veel bijzonders qua muziek, het zijn gewoon grote eighties hits die je hoort. Maar het zijn wel toffe nummers natuurlijk.
Uiteraard niet, gewoon zijn mening als feit presenteren. Ik heb het maar zoveel mogelijk genegeerdquote:Op maandag 30 mei 2022 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is gemeen zeg, wat stom. Het ging vast niet van ‘maar dit is mijn mening’ of op die manier genuanceerd?
37 intussen, maar ik gedraag me nog als puber.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel rond die leeftijd dan?
Nouja het punt is dat ik als midden-twintiger had geschat vandaar. Maar dit verklaart ook meer over het niet kennen van bepaalde pop-iconen van nu enzo.![]()
Ik kende het viaquote:Op maandag 30 mei 2022 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Een hele nieuwe generatie ook natuurlijk die dit nummer niet echt kent, gaaf wel.
Ik leerde het nummer in 2003 kennen op deze manier.
Haha ik maak me weinig illusies over de kwaliteit van m'n muzieksmaakquote:Op maandag 30 mei 2022 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Me
[..]
En jaZeker. En dat ik het dan jammer vind dat veel mensen niet zo'n goede muzieksmaak hebben als ik, etc etc
Best leuk gedaan! Beau was totaal niet ingelezen, maar verder prima uitzendingquote:Op maandag 30 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal vergeten beau te kijken.
I would never.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden we dat hier normaal! We (een @:ijs_beer, @:Momo, @:Cyan9 en ondergetekende) zaten slechts een beetje te stoken in dat topic
Das kut eejquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren eind van de middag iets afgerond, zodat ik vandaag met het volgende jaar verder kon gaan. Ben ik alleen vergeten om het op te slaan, dus ik kan weer opnieuw beginnen.
Succes.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik lig inmiddels weer in bed, wat paracetamol en ibuprofen erin en maar even wat bijtanken
Hoef ik me in ieder geval niet te vervelen vandaag.quote:
Dat hebben ze jou op dit forum al vaak genoeg op het hart gedrukt vrees ikquote:Op maandag 30 mei 2022 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik maak me weinig illusies over de kwaliteit van m'n muzieksmaak
Wat een heerlijk begin van de dagquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren eind van de middag iets afgerond, zodat ik vandaag met het volgende jaar verder kon gaan. Ben ik alleen vergeten om het op te slaan, dus ik kan weer opnieuw beginnen.
Beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ik lig inmiddels weer in bed, wat paracetamol en ibuprofen erin en maar even wat bijtanken
Ik voel me nu weer iemand met een goede muzieksmaak omdat ik Kate Bush al waardeerde voordat al m'n leeftijdsgenootjes haar leerden kennen door een nummer in een seriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:14 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me heel oud want ik ken Kate Bush en haar nummers alleen van haarzelf en ken al die covers niet
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou op dit forum al vaak genoeg op het hart gedrukt vrees ik
Tenzij je met ze in de auto zit en zij bepalen welke muziek er gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.Zoveel smaken, heb er niet last van wat anderen luisteren.
Ja helaas, dan moet je toch met je eigen auto.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tenzij je met ze in de auto zit en zij bepalen welke muziek er gedraaid wordt.
Ik heb het pas laat leren kennen. Want vroeger, in de jaren ‘90 dan, werd behalve Wuthering Heights maar zelden iets van Kate gedraaid op de radio.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me nu weer iemand met een goede muzieksmaak omdat ik Kate Bush al waardeerde voordat al m'n leeftijdsgenootjes haar leerden kennen door een nummer in een serieIk had daarvoor al door dat het goede muziek was
Ja, dat is ook waar. Maar ik moest gelijk denken aan de reacties op de Top 2000 lijstjes van @Meke. En ook daar moet ze haarzelf niet te veel van aantrekken (en ik denk ook dat Meke dat niet doet hoor)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, want wat maakt het uit. Genoeg mensen die een deel van jouw 'goede muzieksmaak' waarschijnlijk ook vreselijk vinden.Zoveel smaken, heb er niet last van wat anderen luisteren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het pas laat leren kennen. Want vroeger, in de jaren ‘90 dan, werd behalve Wuthering Heights maar zelden iets van Kate gedraaid op de radio.
Precies, dat ontdekken is ook leuk. Hoop alleen niet dat mensen zich inhouden omdat hun smaak ‘niet goed genoeg is’, vandaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar. Maar ik moest gelijk denken aan de reacties op de Top 2000 lijstjes van @:Meke. En ook daar moet ze haarzelf niet te veel van aantrekken (en ik denk ook dat Meke dat niet doet hoor)Zoveel mensen, zoveel smaken en zo kunnen we allemaal weer van elkaar iets mogelijk leuks ontdekken en dat is ook wel heel erg leuk eigenlijk
Lange leve muziek!
Dat is het leuke van mensen met zoveel verschillende smaken. Je ontdekt dingen die je anders nooit had gehoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies, dat ontdekken is ook leuk. Hoop alleen niet dat mensen zich inhouden omdat hun smaak ‘niet goed genoeg is’, vandaarmaar valt vast mee.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Kut mensen die mij op LastFM volgen zullen nu denken: WTF bij wélk liedje had je dit in vredesnaam
Tsjechië had echt een kwalificatiestreak vanaf 2018 kunnen hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
Kreeg deze aanbevolen, zo raar dat dit zo misging.
Alsof hij er ook helemaal geen zin in had
Ik ga vandaag concept inleverenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:35 schreef Veravision het volgende:
En met goede muziek nu voor de laatste keer door mijn scriptie heen
Wat goed!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Mensen, ik zit vandaag 15 jaar op FOK!!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toetersquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil iedereen bedanken voor alle mooie jaren.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is vast een 'Ik heb geen leven-topic op FOK!'quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:17 schreef Guanabana het volgende:
Is er niet ergens een centraal 'ik zit x jaar op FOK!-topic'?
Ja vind ze het ook leuk doen de laatste jaren en je bent bij hen nu ook wel echt benieuwd waarmee ze komen. Hopelijk zit er de komende jaren een keer een winnaar tussen. Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsjechië had echt een kwalificatiestreak vanaf 2018 kunnen hebbenEcht de hele uitstraling en staging heeft dit verpest.
Tsjechië is nog steeds een van m’n favoriete ESF-landen de laatste jaren wel
Mehquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
“Barcelona en Manchester United akkoord over overgang Frenkie de Jong”
Sportief lijkt me dat geen handige keuze.
Ik las in VBL dat de clubs eruit zouden zijn. En eigenlijk lijkt hij me ook net iets te licht voor Barcelona, in elk geval in het systeem waar hij nu in speelt. Ik kan me wel voorstellen dat ze hem met de huidige financiële moeilijkheden best voor een leuke prijs willen wegdoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:34 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B ik zocht op Twitter naar zijn naam en daar staan net allemaal quotes van hem dat hij bij Barcelona wil blijvenVan een interview van gisteren of vandaag
Edit: of hij moet weg van Barcelona?
IN OO je feestje vieren .quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:17 schreef Guanabana het volgende:
Is er niet ergens een centraal 'ik zit x jaar op FOK!-topic'?
Happy Fok! Quinceañeraquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:11 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil iedereen bedanken voor alle mooie jaren.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Denk dat het zoiets is ja, wel lullig als dat zo gaat want hij wil zelf blijkbaar blijven. Vertel het ‘m dan in ieder geval even.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik las in VBL dat de clubs eruit zouden zijn. En eigenlijk lijkt hij me ook net iets te licht voor Barcelona, in elk geval in het systeem waar hij nu in speelt. Ik kan me wel voorstellen dat ze hem met de huidige financiële moeilijkheden best voor een leuke prijs willen wegdoen.
Of in JUIquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moest opzoeken wat OO is, dus ik weet niet of ik wel worthy ben.
Ik vond JUI een beetje uitgestorven, trekt vast alleen maar rare types aanquote:
Ik dacht dat hier de grootste gekkies van Fok zaten eigenlijk. Ook weer in dat man/vrouw-vrienden topic. Gingen álleen de mensen die hier ook weleens te vinden zijn een andere mening te lopen verkondigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Wat zeg je nu Guana, zitten er rare types op FOK!?
Rare mensen, die ESF-ers.Wie gaat er nu normaal met anderen omquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier de grootste gekkies van Fok zaten eigenlijk. Ook weer in dat man/vrouw-vrienden topic. Gingen álleen de mensen die hier ook weleens te vinden zijn een andere mening te lopen verkondigen.
Maar wat is normaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Rare mensen, die ESF-ers.Wie gaat er nu normaal met anderen om
Ik dacht dat ik gewoon koeien heb gezien, maar nu ben ik aan het twijfelen...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gisteren blijkbaar wat gemist
[ twitter ]
Dit filmpje
“Zo gaat het er uitzien als het zo doorgaat” ik ga er vanuit dat we dan andere plannen hebben met de weilandenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gisteren blijkbaar wat gemist
[ twitter ]
Dit filmpje
Volbouwen!! We hebben huizen nodig!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
“Zo gaat het er uitzien als het zo doorgaat” ik ga er vanuit dat we dan andere plannen hebben met de weilandenDit is Nederland….
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een topic![]()
JUI / Guanabana zit 15 jaar op FOK!
Ik denk ook niet dat het de impact heeft dat ze denken dat het heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volbouwen!! We hebben huizen nodig!!!
Ik dacht heel even vijf seconden dat je zelf een topic aan had gemaakt, maar dat valt nog meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een topic![]()
JUI / Guanabana zit 15 jaar op FOK!
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Derde post op rij maar deze is pas echt belangrijk, m'n concept is ingeleverd en ik heb eindelijk weer even een avondje voor mezelf
En om dat te vieren hoef ik niet te koken van mam vanavond
Dinsdag of donderdag. Eigenlijk afwisselend met m'n broertje en afhankelijk van onze roosters zeg maar, ingewikkeld systeemquote:
Die auto ziet er niet lekker uit. Fijn dat dat komt door de betonnen bloembak.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
Noorse TV heeft een video geplaatst van de gebeurtenissen hier, van toen het allemaal alweer een stuk rustiger was. Veel van de aanwezigen op dat moment waren ook Noors trouwens.
https://www.tv2.no/underholdning/14829528/
Dit is dan wel weer herkenbaar. Of dat je dan een liedje luistert en denkt: "Nu moet dat en dat liedje er toch echt achter!", waardoor de rest weer opschuift.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik maak dus altijd als ik muziek ga luisteren een wachtrij met nummers die ik graag wil horen.
En dan bedenk ik weer een ander nummer en die zet ik dan altijd helemaal bovenaan in de wachtrij waardoor sommige liedjes echt heel lang in die wachtrij blijven staan terwijl ik ze op het begin er al in heb gezet
Oh dit is ook echt heel herkenbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe soms alsof ik de dj ben op een feest of meet (voor jullie) en dan probeer ik een zo goed mogelijke afwisseling van nummers te maken. Vooral met ESF-nummers.
Jij doet ook álles om niet met ons te hoeven praten tijdens een meet hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe soms alsof ik de dj ben op een feest of meet (voor jullie) en dan probeer ik een zo goed mogelijke afwisseling van nummers te maken. Vooral met ESF-nummers.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij doet ook álles om niet met ons te hoeven praten tijdens een meet hè.
Volgens mij ben je als DJ toch degene die het meeste commentaar krijgt?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon je koptelefoon ophouden, hoor je niksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als DJ toch degene die het meeste commentaar krijgt?
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar blijft die beloofde regen en onweer nou?
Ja, dan maar te hopen dat die regen snel komt inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zit er met smart op te wachten omdat ik vanavond Djoko-Nadal wil zien maar ik moet zelf tennissen als het niet regent
Het is dat ik moe ben, anders ging ik een regendansje doenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan maar te hopen dat die regen snel komt inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Heb je mijn mijlpaal gezien @:Strani, jij bent donderdag aan de beurt
Ik heb een eigen topic gekregen en alles!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja![]()
![]()
gefeliciteerd!! 15 jaar kwaliteit op FOK!
Nu heb je het helemaal gemaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een eigen topic gekregen en alles!
Nee hoor, moest ook lachen om de mensen die 'wie?' zeidenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu heb je het helemaal gemaakt.
Jeetje, hoger dan dat kan eigenlijk nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een eigen topic gekregen en alles!
In feite bekent @Guanabana hier dat ze eigenlijk Daniël Dekker is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als DJ toch degene die het meeste commentaar krijgt?
Mocht Daniël Dekker willen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In feite bekent @:Guanabana hier dat ze eigenlijk Daniël Dekker is.
Bij Eurovision Home Concerts merkte ik dat hij vocaal niet sterk is. Dus de NQ verbaasde me niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
Kreeg deze aanbevolen, zo raar dat dit zo misging.
Alsof hij er ook helemaal geen zin in had
Dat heeft letterlijk niemand hier ooit gedaan geloof ik hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou op dit forum al vaak genoeg op het hart gedrukt vrees ik
Ja in mijn herinnering valt dat echt mee hoor, grappig dat we daar zulke andere herinneringen aan hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar. Maar ik moest gelijk denken aan de reacties op de Top 2000 lijstjes van @:Meke. En ook daar moet ze haarzelf niet te veel van aantrekken (en ik denk ook dat Meke dat niet doet hoor)Zoveel mensen, zoveel smaken en zo kunnen we allemaal weer van elkaar iets mogelijk leuks ontdekken en dat is ook wel heel erg leuk eigenlijk
Lange leve muziek!
Ik kan helaas niet ontkennen dat dat het geval isquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:59 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani, heb je hem al voorbij zien komen? Hola mi bèbèbè![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:12 schreef Meke het volgende:
Nou mensekindere, de lijst der lijsten waar we AL die tijd op wachten. Ik wéét hoe jaloers jullie zijn op mijn muzieksmaak en hoe onaf de huidige Spotifylijst voelt zonder deze PARELTJES dus wees blij dat je je niet langer in hoeft te houden. En speciaal voor Mollie natuurlijk wel Sanne Hans erop hè![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt best goed gescoord op mijn "deze vind ik wel leuk" lijst
En dit klopt nog steeds welquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik heb ook geen volledige verrotte smaak hoor, ik poch gewoon graag met de dingen waar ik van houd die wél kut zijn
Daar had Lubach toch ooit een item over?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die reactie van Beauop toen de burgemeester zei dat er straks mensen in de Efteling wonen.
Ja, dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar had Lubach toch ooit een item over?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is dat ik moe ben, anders ging ik een regendansje doen
En wat is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen inderdaad.
Dat was een van de grappigste items ooitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar had Lubach toch ooit een item over?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is dat ik moe ben, anders ging ik een regendansje doen
Jij hebt die regenbui van afgelopen zondag in Monaco veroorzaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Zelf tennissen. Nu Djoko-nadal. Heb maar één set gemist gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:09 schreef Meke het volgende:
@:molloot200
Het zijn inderdaad JULLIE reacties op mijn lijst, ja
[..]
[..]
Eens, maar het halve finale optreden was niet echt goed, zeker een stuk minder dan het finale optreden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees trouwens dat veel fans verbaasd waren dat Belgie in de finale stond.
Het was inderdaad een optreden waar meer uitgehaald had kunnen worden. Maar zo slecht was het toch ook weer niet?
Ik hoop dus van harte dat jullie allemaal genieten van de Spotifylijst dit jaar omdat ik mn lijstje was vergeten in te leveren, beware voor volgend jaarquote:
Genot!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dus van harte dat jullie allemaal genieten van de Spotifylijst dit jaar omdat ik mn lijstje was vergeten in te leveren, beware voor volgend jaarKijken of ik al aan 35x Suzan & Freek kan komen
Het zijn voornamelijk nog verzuurde Brooke fans die maar niet kunnen behappen dat het ondermaatse That’s Rich niet kwalificeerde want ‘Brooke deed zo haar best’.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees trouwens dat veel fans verbaasd waren dat Belgie in de finale stond.
Het was inderdaad een optreden waar meer uitgehaald had kunnen worden. Maar zo slecht was het toch ook weer niet?
Ja, die Twitter fans hebben niet door dat dat liedje niet echt iets heel bijzonders was hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk nog verzuurde Brooke fans die maar niet kunnen behappen dat het ondermaatse That’s Rich niet kwalificeerde want ‘Brooke deed zo haar best’.
Ik wil ze best even komen vertellen dat het een kutnummer is, met een goedkope act. En dat ze een broek aan had moeten trekken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk nog verzuurde Brooke fans die maar niet kunnen behappen dat het ondermaatse That’s Rich niet kwalificeerde want ‘Brooke deed zo haar best’.
Ik zit al twee weken op m’n handen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil ze best even komen vertellen dat het een kutnummer is, met een goedkope act. En dat ze een broek aan had moeten trekken.
Denk dat zo'n beetje iedere niet-Randstedeling dat heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Genot!
Overigens mag De Overkant er wel op, is toch een beetje trots van het gebied waar ik woon(net niet Achterhoek maar goed genoeg dat ik me volledig kan identificeren in de tekst van het liedje
)
Ik vond de post van Lesley Roy ook heel erg na die halve finalequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Azerbeidzjan had gewoon preventief uit de zaal geweerd moeten worden. Dat was voor iedereen, inclusief hemzelf, beter geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik liever Brooke in de finale had gezien dan die ballad uit Azerbeidzjan hoor
Nog zo'n goedkope act. Het songfestival is toch godsamme geen poppenkast.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond de post van Lesley Roy ook heel erg na die halve finaleDie had echt zo'n "My heart cries for you"-post, vond dat een beetje sneu
Je kan toch ook zeggen: Goed gedaan, lekker gewerkt pik!!
Maar dit was echt zo'n; de hele wereld is tegen ohooonspost
Ja hoewel ik Lesley zelf wel heel leuk vondquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog zo'n goedkope act. Het songfestival is toch godsamme geen poppenkast.![]()
Alhoewel. * Denkt aan Dustin the Turkey*. Mogelijk dat ik wel begrijp waar hun verwarring zit.
En ze zijn nog niet afgestoten? Hoe typ je dit dan?quote:
Haar liedje was imo ook nog wel oke hoor. Maar door die act werd het stom en omdat ze moest rennen als een gek was aan het hijgen als een paard. Mja.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoewel ik Lesley zelf wel heel leuk vond![]()
![]()
Maar haar act was bizar
Zouden ze het in Ierland nog aan de Brexit wijten?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond de post van Lesley Roy ook heel erg na die halve finaleDie had echt zo'n "My heart cries for you"-post, vond dat een beetje sneu
Ja, nu hoop ik dat dat Ierse team toch een beetje gaat leren van het succes van het Verenigd Koninkrijk dit jaar. Het ligt niet aan "iedereen is tegen ons mimimimimi", maar het ligt echt altijd aan het liedje, of de act.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat een lijdensweg was dat eigenlijk met blame the weathaaaa the weathaaaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik liever Brooke in de finale had gezien dan die ballad uit Azerbeidzjan hoor
Ik had dus al het vermoeden dat jij Azerbeidzjan wel leuk zou vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:50 schreef Meke het volgende:
Ik was in de semi best wel onder de indruk van Azerbeidzjan![]()
Maar Ierland staat toch aan "onze kant" bij de Brexit? Dus hoe zou die redenatie werken dan in die Ierse koppies?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze het in Ierland nog aan de Brexit wijten?
Mimi iedereen haat ons
Wat maakt dat uit, zolang je de schuld niet hoeft te leggen op je eigen onkunde?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar Ierland staat toch aan "onze kant" bij de Brexit? Dus hoe zou die redenatie werken dan in die Ierse koppies?
Ja dat was echt heel dom.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Haar liedje was imo ook nog wel oke hoor. Maar door die act werd het stom en omdat ze moest rennen als een gek was aan het hijgen als een paard. Mja.Verder is geen lelijke vrouw ook.
Nou daar lijkt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze het in Ierland nog aan de Brexit wijten?
Mimi iedereen haat ons
*Ergens in den Haag maakt de minister-president driftig notities*quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, zolang je de schuld niet hoeft te leggen op je eigen onkunde?
Volgens de Ierse head of delegation lagen de slechte resultaten van Ierland aan de Brexit, dat had hij nog voor de NSF daar gezegd, zie het Ierland topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar Ierland staat toch aan "onze kant" bij de Brexit? Dus hoe zou die redenatie werken dan in die Ierse koppies?
Nog vier te gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelf tennissen. Nu Djoko-nadal. Heb maar één set gemist gelukkig
Nee ik vond het tot de semi niet leukquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had dus al het vermoeden dat jij Azerbeidzjan wel leuk zou vinden![]()
Ik ging douchen en ik heb maar 1 game gemistquote:
Die NF is echt het meest belachelijke wat ik dit NF-seizoen heb gezien. Dat in de hemel prijzen van die onbenullige liedjes alsof het de nieuwe Bohemian Rhapsody is, man man man.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Dus Ierland is boos omdat Brooke niet doorging maar op hun eigen NF hebben ze wel commentaar?
(Terechte commentaar, dat dan wel weer)
Dat had ik ook al. Ik ga zo mijn bedje in.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging douchen en ik heb maar 1 game gemist![]()
Dit ga ik niet afkijken hoor
De Nederlandse jury vond onder meer dat Azerbeidzjan beter was dan Armenië, Estland, Servië, Tsjechië, Italië (jury performance was prima) en Polen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vond het tot de semi niet leukEn in de finale ook niet meer, maar in de semi ineens wel
Had ik het in m'n playlist gezet, meteen de eerste keer alweer uitgehaald
![]()
Dat klinkt als onze donkere jaren. Behalve die opgezette dieren dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die NF is echt het meest belachelijke wat ik dit NF-seizoen heb gezien. Dat in de hemel prijzen van die onbenullige liedjes alsof het de nieuwe Bohemian Rhapsody is, man man man.
Maar ze hadden wel de opgezette dieren-postcards
Australië en Zwitserland vonden ‘we’ nog veel geweldigerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Nederlandse jury vond onder meer dat Azerbeidzjan beter was dan Armenië, Estland, Servië, Tsjechië, Italië (jury performance was prima) en Polen.
Nou iig Servië en Italië uit dat rijtje vind ik zo al beterquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Nederlandse jury vond onder meer dat Azerbeidzjan beter was dan Armenië, Estland, Servië, Tsjechië, Italië (jury performance was prima) en Polen.
Maar die twee liedjes vond ik ook wel beter dan Azerbeidzjan. Niet dat dat zo veel punten waard was als het nu kreeg, maar ik vind wel dat die twee liedjes boven Azerbeidzjan plaats moeten vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Australië en Zwitserland vonden ‘we’ nog veel geweldiger
Nouja. Wij hadden ook wel wat opgezette lijken in de jury toen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als onze donkere jaren. Behalve die opgezette dieren dan.
Story of my life vond ik wel een stuk leuker dan Mapsquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoewel ik Lesley zelf wel heel leuk vond![]()
![]()
Maar haar act was bizar
IK PAK DE FAKKELS!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Story of my life vond ik wel een stuk leuker dan Maps
Cornald was ook best zuur toen Trijntje het niet haaldequote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Het is alsof wij boos zouden zijn omdat Sieneke niet door was. Zij deed ook zo haar best
(Dat Brooke een beter nummer had laat ik even buiten beschouwing)
Ierland gaat het liefst voor het beeld van het songfestival in 2005.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:10 schreef Em31 het volgende:
In Ierland hadden ze een aantal fans ook laten luisteren naar alle ingezonden nummers, voordat bekend werd welke 7 ze gekozen hadden voor de NF. Zei toen iemand op Twitter dat er geen winnaar tussen zat, maar wel echt betere nummers dan de 7 die ze gekozen hadden. Ook wat alternatieve bandjes enzo.
Hoe krijg je het voor elkaar
Ik huur mensen in!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ze zijn nog niet afgestoten? Hoe typ je dit dan?
Dat fragment van RTL Late Night dat ze live horen dat Trijntje niet doorgaat is ook lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornald was ook best zuur toen Trijntje het niet haalde
Maps staat nog steeds in m’n top 5 van 2021, zelfs ná het optreden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Story of my life vond ik wel een stuk leuker dan Maps
Smaken verschillen, dat houdt het interessantquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Maps staat nog steeds in m’n top 5 van 2021, zelfs ná het optreden.
De reacties tijdens die nationale finale waren ook zo raarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ierland gaat het liefst voor het beeld van het songfestival in 2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |