Dit is dan wel weer herkenbaar. Of dat je dan een liedje luistert en denkt: "Nu moet dat en dat liedje er toch echt achter!", waardoor de rest weer opschuift.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik maak dus altijd als ik muziek ga luisteren een wachtrij met nummers die ik graag wil horen.
En dan bedenk ik weer een ander nummer en die zet ik dan altijd helemaal bovenaan in de wachtrij waardoor sommige liedjes echt heel lang in die wachtrij blijven staan terwijl ik ze op het begin er al in heb gezet
Oh dit is ook echt heel herkenbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe soms alsof ik de dj ben op een feest of meet (voor jullie) en dan probeer ik een zo goed mogelijke afwisseling van nummers te maken. Vooral met ESF-nummers.
Jij doet ook álles om niet met ons te hoeven praten tijdens een meet hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe soms alsof ik de dj ben op een feest of meet (voor jullie) en dan probeer ik een zo goed mogelijke afwisseling van nummers te maken. Vooral met ESF-nummers.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij doet ook álles om niet met ons te hoeven praten tijdens een meet hè.
Volgens mij ben je als DJ toch degene die het meeste commentaar krijgt?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon je koptelefoon ophouden, hoor je niksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als DJ toch degene die het meeste commentaar krijgt?
Geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar blijft die beloofde regen en onweer nou?
Ja, dan maar te hopen dat die regen snel komt inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zit er met smart op te wachten omdat ik vanavond Djoko-Nadal wil zien maar ik moet zelf tennissen als het niet regent
Het is dat ik moe ben, anders ging ik een regendansje doenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan maar te hopen dat die regen snel komt inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Heb je mijn mijlpaal gezien @:Strani, jij bent donderdag aan de beurt
Ik heb een eigen topic gekregen en alles!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja![]()
![]()
gefeliciteerd!! 15 jaar kwaliteit op FOK!
Nu heb je het helemaal gemaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een eigen topic gekregen en alles!
Nee hoor, moest ook lachen om de mensen die 'wie?' zeidenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu heb je het helemaal gemaakt.
Jeetje, hoger dan dat kan eigenlijk nietquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een eigen topic gekregen en alles!
In feite bekent @Guanabana hier dat ze eigenlijk Daniël Dekker is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als DJ toch degene die het meeste commentaar krijgt?
Mocht Daniël Dekker willen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In feite bekent @:Guanabana hier dat ze eigenlijk Daniël Dekker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |