Of in JUIquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moest opzoeken wat OO is, dus ik weet niet of ik wel worthy ben.
Ik vond JUI een beetje uitgestorven, trekt vast alleen maar rare types aanquote:
Ik dacht dat hier de grootste gekkies van Fok zaten eigenlijk. Ook weer in dat man/vrouw-vrienden topic. Gingen แlleen de mensen die hier ook weleens te vinden zijn een andere mening te lopen verkondigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:49 schreef Guanabana het volgende:
Wat zeg je nu Guana, zitten er rare types op FOK!?
Rare mensen, die ESF-ers.Wie gaat er nu normaal met anderen omquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier de grootste gekkies van Fok zaten eigenlijk. Ook weer in dat man/vrouw-vrienden topic. Gingen แlleen de mensen die hier ook weleens te vinden zijn een andere mening te lopen verkondigen.
Maar wat is normaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Rare mensen, die ESF-ers.Wie gaat er nu normaal met anderen om
Ik dacht dat ik gewoon koeien heb gezien, maar nu ben ik aan het twijfelen...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gisteren blijkbaar wat gemist
[ twitter ]
Dit filmpje
“Zo gaat het er uitzien als het zo doorgaat” ik ga er vanuit dat we dan andere plannen hebben met de weilandenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gisteren blijkbaar wat gemist
[ twitter ]
Dit filmpje
Volbouwen!! We hebben huizen nodig!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
“Zo gaat het er uitzien als het zo doorgaat” ik ga er vanuit dat we dan andere plannen hebben met de weilandenDit is Nederland….
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een topic![]()
JUI / Guanabana zit 15 jaar op FOK!
Ik denk ook niet dat het de impact heeft dat ze denken dat het heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volbouwen!! We hebben huizen nodig!!!
Ik dacht heel even vijf seconden dat je zelf een topic aan had gemaakt, maar dat valt nog meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een topic![]()
JUI / Guanabana zit 15 jaar op FOK!
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Derde post op rij maar deze is pas echt belangrijk, m'n concept is ingeleverd en ik heb eindelijk weer even een avondje voor mezelf
En om dat te vieren hoef ik niet te koken van mam vanavond
Dinsdag of donderdag. Eigenlijk afwisselend met m'n broertje en afhankelijk van onze roosters zeg maar, ingewikkeld systeemquote:
Die auto ziet er niet lekker uit. Fijn dat dat komt door de betonnen bloembak.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
Noorse TV heeft een video geplaatst van de gebeurtenissen hier, van toen het allemaal alweer een stuk rustiger was. Veel van de aanwezigen op dat moment waren ook Noors trouwens.
https://www.tv2.no/underholdning/14829528/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |